H Cyclon παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα

H Cyclon παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα

Η Cyclon, με ιστορία άνω των 40 ετών στο χώρο των λιπαντικών και ενεργειακών προϊόντων, παρουσίασε το νέο της όραμα και την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, στο πλαίσιο και του ετήσιου συνεδρίου συνεργατών της εταιρείας.

Cyclon

Στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε μεταξύ συνεργατών και στελεχών, παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της στρατηγικής πορείας για το μέλλον, καθώς και η νέα εικόνα που εκφράζει τις αξίες, τη δυναμική και τον σύγχρονο χαρακτήρα της Cyclon.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η  Άννα Κανδαράκη, οι οποίοι με τις παρεμβάσεις τους, στο πλαίσιο του πάνελ που πλαισίωσε την εκδήλωση, έδωσαν μια νέα διάσταση στην δομή και στις ανάγκες των αλλαγών σε μια εποχή ταχύτητας και μετάβασης. Οι καλεσμένοι ομιλητές μετέφεραν προσωπικά βιώματα και επαγγελματικές εμπειρίες αναδεικνύοντας την αξία της προσαρμοστικότητας ως κρίσιμου παράγοντα για την ανάπτυξη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Η νέα εικόνα της Cyclon διατηρεί ταυτόχρονα τη διαχρονικότητα του brand, ενσωματώνοντας μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές και μια νέα αισθητική

Cyclon

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ AVIN: Το πρώτο ελληνικό πρατήριο υδρογόνου είναι γεγονός!

Με σεβασμό στην πλούσια κληρονομιά της αλλά και με στόχο να προχωρήσει ακόμα πιο δυναμικά προς στο μέλλον, η Cyclon παρουσίασε τον νέο τολμηρό επαναπροσδιορισμό της εικόνας της. O νέος λογότυπος αποτυπώνει την ενέργεια, τη δυναμική και τη διαρκή κίνηση της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα εκφράζει τις αξίες της βιωσιμότητας, της τεχνολογικής προόδου και της πελατοκεντρικής προσέγγισης.

Η νέα δημιουργική της εικόνα, διατηρεί, ταυτόχρονα, τη διαχρονικότητα του brand, ενσωματώνοντας μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές και μια νέα αισθητική, που αντανακλά την ενεργειακή μετάβαση, τη ψηφιακή καινοτομία και τη διεθνή της επέκταση.

Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας συνοδεύεται από στρατηγικές ενέργειες που περιλαμβάνουν επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ψηφιοποίηση υπηρεσιών και εμπειρία πελάτη και ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube