Ferrari Mondial, λες να μην έχει βενζίνη στην Αλεξανδρούπολη;

Ferrari Mondial, λες να μην έχει βενζίνη στην Αλεξανδρούπολη;

Όταν το range anxiety συναντά την ιταλική φινέτσα: Μια Ferrari Mondial 3.2 εμφανίζεται στην Αλεξανδρούπολη και κουβαλά τη βενζίνη της στην πλάτη, κυριολεκτικά.

Ferrari Mondial

Η πρόσδεση φορτίου εκτός οχήματος δεν είναι κάτι καινούργιο. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα σε σπορ μοντέλα στο ελληνικό κοινό τα Mazda MX-5 και οι BMW Z3 με τις βαλίτσες πάνω από τον χώρο αποσκευών, σε ειδική σχάρα. Αλλά τρεις κανίστρες καυσίμου σε κλασική Ferrari Mondial;

Με πινακίδες ιστορικού αυτοκινήτου από το Αμβούργο, η Ιταλίδα καλλονή τραβάει το βλέμμα επειδή είναι υπέροχη. Και κόκκινη. Μετά βλέπεις τις κόκκινες δεξαμενές καυσίμου δεμένες με ιμάντες στο πίσω μέρος. Μια εικόνα που φωνάζει «προετοιμασία για περιπέτεια», αλλά ταυτόχρονα γεννά και εύλογες απορίες.

Μα καλά, range anxiety και στα θερμικά μοτέρ; 

Ferrari Mondial

Κατ’ αρχάς, η μεταφορά καυσίμου σε εξωτερικά δοχεία πάνω στο αμάξωμα ενός σπορ αυτοκινήτου δεν είναι ούτε συνηθισμένη ούτε ιδιαίτερα ασφαλής πρακτική. Τα μπιτόνια φαίνονται να είναι μεταλλικά και ερμητικά κλειστά, κάτι που μειώνει τον κίνδυνο διαρροής ή εξάτμισης βενζίνης.

Ωστόσο, ακόμη και έτσι, η τοποθέτησή τους τόσο κοντά στην εξάτμιση και στον κινητήρα -δύο σημεία που ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες- εγκυμονεί κινδύνους. Ακόμα και μια μικρή πρόσκρουση από πίσω θα μπορούσε να προκαλέσει πυρκαγιά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda Enyaq γύρισε 38 χώρες, φορτίζοντας από τον ήλιο [video]

Από την άλλη, η εικόνα μπορεί να διαβαστεί και αλλιώς: Ως δήλωση νομαδικού πνεύματος. Ο ιδιοκτήτης διασχίζει την Ευρώπη με τη Ferrari του, αποφεύγοντας τα πρατήρια ή εξασφαλίζοντας επάρκεια καυσίμου για απομονωμένα περάσματα. Μια σκηνή που θυμίζει rally raid ή ταξίδι περιπέτειας στην έρημο, αλλά μεταφερμένο στην άσφαλτο μιας ελληνικής πόλης. Από την άλλη, τόσο πολύ φοβάται τα καύσιμα στα ελληνικά πρατήρια; 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari Mondial 1980-1989, το ασχημόπαπο

Και μη νομίζεις ότι η Ferrari Mondial 3.2 έχει μικρό ντεπόζιτο. 82 lt είναι αυτά, οπότε ακόμα και με ενθουσιώδη οδήγηση, η πραγματική της αυτονομία θα ξεπερνά τα 300 km. 

Σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση εξαπλώνεται, η εικόνα μιας κλασικής Ferrari φορτωμένης με βενζίνη αποτελεί την πιο κυριολεκτική απεικόνιση της φράσης «burning passion».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube