Έρχεται το νέο DRIVE, την Κυριακή 21/3 με την Real News

Έρχεται το νέο DRIVE, την Κυριακή 21/3 με την Real News

Το τεύχος 294 έχει έντονα σπορ άρωμα, καλύπτοντας όμως παράλληλα και σχεδόν όλες τις κατηγορίες της αγοράς.

Λόγω επικαιρότητας, πέρασαν μπόλικοι μήνες μέχρι να έχουμε ξανά για κεντρικό θέμα εξωφύλλου αυτό που εκφράζει περισσότερο τον χαρακτήρα του DRIVE: Ένα πραγματικά σπορ μοντέλο δηλαδή, έστω κι εάν έχει μορφή crossover. Το Ford Puma ST είναι ένα αληθινό GTi που μπορεί να σε εξιτάρει οδηγικά ακριβώς όσο και το Fiesta.

Δεν είναι μάλιστα το μοναδικό σπορ μοντέλο του τεύχους, αφού η μικρή έκδοση της Toyota Supra με το δίλιτρο μοτέρ και η Porsche Cayenne E-Hybrid δίνουν επίσης τροφή στο όνειρο. Θα ήμαστε ωστόσο εκτός τόπου και χρόνου εάν περιορίζαμε τη δημοσιογραφική μας ματιά σε τέτοια μοντέλα. Κι επειδή δεν είμαστε, υπάρχουν ακόμα 15 δοκιμές από λιγότερο ή περισσότερο καθημερινά μοντέλα που καλύπτουν σχεδόν κάθε ενδιαφερόμενο αγοραστή.

Το βενζινοκίνητο Citroёn C3 με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το αναβαθμισμένο Renault Captur με τον 1.000άρη κινητήρα TCe είναι τα πιο mainstream, δίνοντας τη σκυτάλη στα ανανεωμένα Opel Crossland και Peugeot 3008, στην κορυφαία έκδοση βενζίνης του νέου Hyundai Tucson που εντυπωσιάζει τους πάντες και φτάνοντας στην BMW 420d με το σαγηνευτικό κουπέ αμάξωμα.

Την τιμητική τους πάντως έχουν ξανά τα plug-in hybrid που πολλαπλασιάζονται τάχιστα. Πέντε τέτοια μοντέλα δοκιμάζουμε αυτόν τον μήνα, ξεκινώντας από το Master Test του SEAT Leon e-Hybrid και καταλήγοντας στην Mercedes-Benz GLC Coupé με το ξεχωριστό ντίζελ-υβριδικό πακέτο.

Πέρα από τις δοκιμές, μεγάλο ενδιαφέρον έχει επίσης η ανάλυση για τις εγγυήσεις που ισχύουν για κάθε εταιρεία, καθώς και η συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Αλέξανδρος Αθανασιάδης, ο 26χρονος Vehicle Dynamics Engineer που βρίσκεται στην αυγή μιας εντυπωσιακής καριέρας στο παγκόσμιο στερέωμα των σούπερκαρ.

Και για το τέλος, όσοι θέλουν να εμπλουτίσουν τις εγκυκλοπαιδικές τους γνώσεις θα διαβάσουν με μια ανάσα τόσο για τον άνθρωπο που -έστω και άθελά του- βοήθησε όσο κανείς στην εξέλιξη των ελαστικών όπως τα ξέρουμε μέχρι σήμερα όσο και για το υπέροχο κουπέ που ονομάζεται BMW 323i E21.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube