node/42847

Το DRIVE Νο 300, αύριο στα περίπτερα!

Οι αριθμοί δεν έχουν πάντα σημασία. Κάποιες φορές όμως έχουν και μάλιστα μεγάλη. Γι' αυτό μη χάσετε το τεύχος #300 που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα αύριο 1/10.

Τον Οκτώβριο του 1996, το DRIVE #1 ξεκίνησε μια βαθιά τομή στο ύφος και στη θεματολογία που μέχρι τότε γνωρίζαμε ως αναγνώστες των ελληνικών περιοδικών αυτοκινήτου. Και σήμερα κρατάτε στα χέρια σας το τεύχος #300, κάτι που σημαίνει πως από τότε πέρασαν 25 χρόνια ακριβώς. Μπορεί ο… επίσημος εορτασμός να είναι προγραμματισμένος για το τέλος του 2021, ωστόσο δεν θα μπορούσαμε να περάσουμε «στο ντούκου» αυτή τη στιγμή.

Με αυτή την αφορμή λοιπόν, καταφέραμε -με τη βοήθεια της τύχης και πάρα πολύ ξενύχτι για να τα λέμε όλα- να φιλοξενούμε στο εξώφυλλό μας την πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους του πιο αναμενόμενου GTi της χρονιάς, του Hyundai i20 N. Η οποία μάλιστα πλαισιώνεται από την πρώτη επαφή τόσο με το επίσης ολοκαίνουργιο Kona N όσο και με το ανανεωμένο i30 Ν, αφού η Hyundai φρόντισε να συγκεντρώσει και τα τρία στην πίστα των Μεγάρων.

Όμως εκτός από το σπορ ύφος που παραδοσιακά χαρακτηρίζει το DRIVE, το νέο τεύχος έχει φροντίσει να καλύψει τις πλέον εμπορικές κατηγορίες της αγοράς. Και μάλιστα εις διπλούν. Αφενός δηλαδή με μια αποστολή στο Βέλγιο για τη δοκιμή της έκδοσης παραγωγής του Toyota Yaris Cross το οποίο έχει ήδη ξεπουλήσει. Αφετέρου με το Master Test της νέας γενιάς του σύγχρονου θρύλου που ονομάζεται Nissan Qashqai και άλλαξε τον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Εκείνοι που θέλουν τη μέγιστη οικονομία μάλλον θα βρουν μπόλικο ενδιαφέρον στο συγκριτικό μεταξύ του Renault Captur που καίει υγραέριο LPG και του ανανεωμένου SEAT Arona που καίει φυσικό αέριο CNG, αλλά και στις δοκιμές που γεμίζουν τις υπόλοιπες σελίδες. Από αυτές, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε εκείνες των Tesla Model 3 Performance και της πισωκίνητης Ford Mustang Mach-E με την μεγάλη μπαταρία.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τον απολογισμό του ράλι Ακρόπολις μέσα από τα μάτια του DRIVE, ενώ κάτι ακόμα που όλοι θα βρουν πολύ ενδιαφέρον είναι η ανάλυση σχετικά με τις επιπτώσεις που έχει στην αγορά του αυτοκινήτου η έλλειψη ημιαγωγών στη βιομηχανία συνολικά. Οι οποίες επιπτώσεις είναι μάλλον μεγαλύτερες από όσο μπορείτε να φανταστείτε.

Τεράστιο ενδιαφέρον έχει και η συνέντευξη που μας παραχώρησε ο δρ. Γιάννης Τζώρτζης, ένας άνθρωπος που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο που σχεδιάζεται στη χώρα μας και ονομάζεται «απολιγνιτοποίηση».

Εκ μέρους της σημερινής ομάδας του DRIVE, επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω όλους όσοι έχουν βάλει το λιθαράκι τους στην μακροημέρευση του περιοδικού. Να είστε σίγουροι πως θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο.

Καλή ανάγνωση!