node/43366

Το DRIVE #302 βρίσκεται στα περίπτερα

Η αυτόνομη πορεία του τεύχους #302 μόλις ξεκίνησε και σας περιμένει, με πλούσια θεματολογία.

Για το νέο τεύχος, η νέα M240i Coupé που δοκιμάσαμε στη Γερμανία έχει την τιμητική της ως το πιο σπορ μοντέλο που κατασκευάζει η BMW σήμερα. Καθώς όχι μόνο σε εντυπωσιάζει, μα παράλληλα σου ανοίγει την όρεξη και σε κάνει να αναρωτιέσαι για την επερχόμενη M2.

Ο επόμενος σταθμός είναι το Volvo C40 που γνωρίσαμε στο Βέλγιο. Και αποτελεί ένα ακόμα σταθερό και εντυπωσιακό βήμα των Σουηδών στην ηλεκτρική εποχή. Η περιήγησή μας στην Ευρώπη ολοκληρώθηκε στην Κροατία, όπου δοκιμάσαμε την κορυφαία έκδοση της σύγχρονης Mustang: Την GT με τους 482 PS.

Ωστόσο και εντός των συνόρων δεν τα πήγαμε άσχημα, δοκιμάζοντας μοντέλα όπως το υβριδικό Hyundai Tucson που υποβάλλαμε στο Master Test, το Tesla Model Y, το υβριδικό Jeep Wrangler, την ανοιχτή 4άρα της BMW, τις βασικές C-Class και GLB, το ανανεωμένο SEAT Arona. Αλλά και τη σύγκριση δύο ξεχωριστών μικρομεσαίων crossover με ντίζελ κινητήρες, του Citroën C4 C-Cross και του Kia XCeed.

Κοιτάζοντας τώρα τα υβριδικά από άλλη σκοπιά, υλοποιήσαμε ένα θέμα που καταπιάστηκε με τις επιλογές λειτουργίας του συστήματος κίνησης στα επαναφορτιζόμενα μοντέλα. Με πιο απλά λόγια, προσπαθήσαμε να κάνουμε εντελώς χειροπιαστό τον λόγο που υποστηρίζουμε ότι δεν έχει κανένα νόημα να χρησιμοποιείς ένα PHEV χωρίς να το φορτίζεις καθημερινά -ή όποτε χρειάζεται.

Μιλήσαμε επίσης με τον Άρη Ζωγράφο για να δούμε τι σημαίνουν όλες οι επερχόμενες αλλαγές για τους υποψηφίους οδηγούς και το δίπλωμα από τα 17, ενώ από το σεντούκι της αυτοκινητικής κουλτούρας αυτό τον μήνα βγάλαμε το Volkswagen Golf ΙΙΙ που αποτέλεσε σταθμό στην πορεία αυτού του συμβόλου, καθώς και την Eliška Junek, την πρώτη γυναίκα που νίκησε σε διεθνή αγώνα αυτοκινήτου.

Καλή ανάγνωση!