node/38687

Το DRIVE 283 κυκλοφορεί την Μ. Παρασκευή 17/4, με την Real News

Το νέο τεύχος έρχεται αύριο, με την ελπίδα η περίοδος COVID-19 να προσπεράσει όσο γρήγορα το κάνει και η κορυφαία Mercedes-AMG CLA 45 των 421 PS που βρίσκεται στο εξώφυλλο.

Ύστερα από ώριμη σκέψη, διάφορες διαπραγματεύσεις και ακόμα μια μάχη με το χρόνο, το DRIVE έφτασε στην ώρα του και σε αυτό το ραντεβού.

Και προκειμένου να είναι ευθυγραμμισμένο με την περίοδο που #ΜένουμεΣπίτι, δεν θα διατεθεί μόνο σε έντυπη μορφή αλλά και σε ψηφιακή -σε λίγες μέρες, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ISSUU. Το περιοδικό αυτό καθαυτό, είναι βέβαια και σε επίπεδο ύλης προσαρμοσμένο στις πολύ δύσκολες τρέχουσες συνθήκες, όπως γίνεται αντιληπτό από το μέγεθός του.

Προσπαθήσαμε ωστόσο να χωρέσουμε όσο περισσότερο από το εκτόπισμα του DRIVE σε αυτές τις λιγότερες σελίδες, με θέματα που προσεγγίζουν την αυτοκίνηση από δύο πλευρές. Από τη μια, εκείνη της επικαιρότητας μέσω των αναλύσεων σχετικά με τις επιπτώσεις που έχει και θα έχει ο COVID-19 στη βιομηχανία του αυτοκινήτου καθώς και στην αγορά μας. Και φυσικά, το τι θα πρέπει να προσέχουμε όταν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητό μας για να μετακινηθούμε.

Και από την άλλη, με θέματα που δείχνουν ότι αντέχουμε και συνεχίζουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο. Αυτό τον μήνα, την κεντρική θέση στο εξώφυλλο κέρδισε η Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+, δηλαδή το αυτοκίνητο με τον ισχυρότερο 4κύλινδρο κινητήρα ευρείας παραγωγής του κόσμου: Ειδική ισχύς 211,5 PS/lt και συνολικά 421 PS! Μεγάλο ενδιαφέρον όμως έχει και το μεγάλο μικρό της Hyundai, το ολοκαίνουργιο i10, το οποίο υποβλήθηκε στη δοκιμασία του Master Test.

Μέσω των Βρετανών συνεργατών μας (εκείνοι πρόλαβαν να το οδηγήσουν ενώ η ελληνική αποστολή ακυρώθηκε), πήραμε μια πρώτη γεύση και από το νέο Audi A3 Sportback, το οποίο έχει όλο το πακέτο για να πάρει πίσω τον θρόνο του. Η κορυφαία, plug-in hybrid, έκδοση του DS 7 Crossback απέδειξε πόσο καλό μπορεί να κάνει στην οικονομία καυσίμου η χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, όπως ακριβώς έκανε και η νέα, δίλιτρη υβριδική εκδοχή του Toyota C-HR.

Στους δρόμους της άδειας Αθήνας, είχαμε επίσης την ευκαιρία να δούμε πόσο ταιριαστό είναι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στο 3θυρο MINI, ενώ οι μοναδικές ντίζελ παρουσίες στο τεύχος αφορούν στο Peugeot 208 και το Jeep Cherokee. Οι δοκιμές ολοκληρώνονται με τη σύγκριση των βασικών εκδόσεων κινητήρα του νέου Ford Puma και του Volkswagen T-Roc, καθώς και με τη δοκιμή μεταχειρισμένου που αυτό το μήνα καταπιάστηκε με το Citroen C4 Cactus. Στο κλείσιμο θα μάθετε όλες τις λεπτομέρειες της πρώτης γενιάς του FIAT Panda που έκανε θραύση, καθώς και για τον Jean Rédélé, τον κύριο «Alpine» για να καταλαβαινόμαστε καλύτερα.

Μείνετε ασφαλείς και απολαύστε την ανάγνωση με τον τρόπο που προτιμάτε καλύτερα. Η ομάδα του DRIVE σας εύχεται καλή Ανάσταση και δύναμη!

node/39635

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Πρόσκληση προς την αυτοκινητοβιομηχανία - Θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές για να διαπιστωθεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να θέσει στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος σε κυκλοφορία ηλεκτρικά λεωφορεία στην περιοχή της Αθήνας. Τα λεωφορεία θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές και σκόπος του προγράμματος είναι να δοκιμαστεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους, αλλά και να μελετηθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισής τους. 
Για το λόγο αυτό απευθύνεις πρόσκληση σε αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω του ΣΕΑΑ να του διατεθεί ένας αριθμός από ηλεκτρικά λεωφορεία, ώστε να υλοποιήσει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα. 

Το κείμενο της πρόσκλησης που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου έχει ως εξής: 

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δράττοντας την ευκαιρία που δίνει το έργο της «Προμήθειας Λεωφορείων Αστικών Συγκοινωνιών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ενσωματώνει στο μείγμα τεχνολογιών και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων–φόρτισης, είναι αναγκαία η δοκιμαστική κυκλοφορία οχημάτων κατά μήκος κατάλληλων διαδρομών από φέτος το καλοκαίρι έως τα τέλη Ιουνίου 2021.

Στην παρούσα χρονική συγκυρία και στο εγχείρημα αυτό, η συμβολή του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι καθοριστική. Η δοκιμαστική κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από ευγενικές χορηγίες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών από πλευράς σας, ώστε να περιέλθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένα χρονικό διάστημα ικανός αριθμός ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, που θα ενταχθούν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας στο αμέσως επόμενο διάστημα.Προσβλέποντας στην ανταπόκρισή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και περαιτέρω συνεργασία». 

node/39625

Αλλαγές στο καθεστώς στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν ΑμεΑ

Xορηγείται δελτίο στάθμευσης και σε ΙΧ που ανήκουν σε γονείς ή τέκνα ΑμεΑ.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Αλλαγές στο καθεστώς στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν ΑμεΑ

Λύση σε ένα πρόβλημα που επηρέαζε την καθημερινότητα πολλών ΑμεΑ δίνει με απόφαση του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Ειδικότερα, επιτρέπεται πλέον η χορήγηση Δελτίων Στάθμευσης για ΑμεΑ και στις περιπτώσεις που το ΙΧ αυτοκίνητο δεν ανήκει στο φυσικό πρόσωπο που δικαιούται την άδεια, αλλά στους γονείς του ή στα παιδιά του.

Με τον τρόπο αυτό διορθώνεται μία αδικία που υπήρχε, καθώς ανήλικα ΑμεΑ ή ενήλικες ανίκανοι προς δικαιοπραξία, ενώ είχαν άμεση ανάγκη για κατοχή άδειας στάθμευσης, δεν μπορούσαν να την αποκτήσουν. Και αυτό διότι το ΙΧ αυτοκίνητο που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους δεν είναι ιδιοκτησία τους, αλλά ανήκει για παράδειγμα στους γονείς ή τα παιδιά τους.

Μέχρι σήμερα, ο γονέας ανήλικου ΑμεΑ έπρεπε για παράδειγμα να μεταβιβάσει στο παιδί του το ΙΧ αυτοκίνητο, για να λάβει το Δελτίο Στάθμευσης που δικαιούται, με όλα τα γραφειοκρατικά προβλήματα που αυτό συνεπαγόταν.

Με την απόφαση του κ. Καραμανλή, οι δικαιούχοι ΑμεΑ λαμβάνουν το Δελτίο Στάθμευσης και εφόσον το ΙΧ αυτοκίνητο ανήκει στους γονείς ή τα παιδιά τους.