node/39725

Έβαλε το παιδί του στην εταζέρα του πορτμπαγκάζ!

Ιστορίες καθημερινής τρέλας στους ελληνικούς δρόμους.

Η οδηγική παιδεία του μέσου Έλληνα είναι γνωστό ότι δεν είναι και από τις πλέον άρτιες. Το λέμε όσο πιο ευγενικά μπορούμε. Καθημερινά παρατηρούμε στους δρόμους δεκάδες περιστατικά οδηγών που αγνοούν τους βασικούς κανόνες ασφάλειας:  Από την οδήγηση με ταυτόχρονο σερφάρισμα στο ίντερνετ, μέχρι τους οδηγούς δικύκλων δίχως κράνος και από τις συνεχείς παραβιάσεις κόκκινων ή STOP, μέχρι παιδιά την αγκαλιά της μητέρας στο εμπρός κάθισμα. 

Ο οδηγός της φωτογραφίας όμως φαίνεται ότι το τερμάτισε. Καθώς το παιδί του προφανώς νύσταξε, το έβαλε να ξαπλώσει πάνω στο σκέπασμα του χώρου αποσκευών.Δεν χρειάζεται να πούμε πού θα πάει το παιδάκι με το πρώτο σχετικά απότομο φρενάρισμα!

Η φωτογραφία είναι από το notia.gr και η... ευτυχισμένη οικογένεια φαίνεται να κατευθύνεται για τις βουτιές της σε κοντινή παραλία της Αττικής. 

node/39947

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 20/9 με τη Real News

Ξεκουραστήκαμε και επιστρέψαμε για το τεύχος 288, που έχει απ' όλα. Από αυτοκίνητα μέχρι ποδήλατα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 20/9 με τη Real News

Ποτέ η επάνοδος από τις καλοκαιρινές διακοπές δεν ήταν εύκολη. Προφανώς ούτε και τώρα. Γυρίσαμε όμως φρέσκοι και σπριντάραμε προκειμένου να καλύψουμε το έδαφος που χάθηκε τις ημέρες της ξεκούρασης και να ετοιμάσουμε ένα τεύχος με κεντρικό ήρωα το Audi A3 Sportback. Το πρώτο premium μικρομεσαίο δηλαδή, το οποίο έχει διαχρονικά -και αναλογικά- σαρώσει τις πωλήσεις στη χώρα μας και αναλύεται σε βάθος μέσω της πένας του Αλέξη στην πλήρη δοκιμή του Master Test.

Η δεύτερη θέση στο εξώφυλλο ανήκει στην όγδοη γενιά του Volkswagen Golf GTI με τους 245 PS, ενώ το αντικείμενο των ονείρων αυτό τον μήνα είναι η Ferrari F8 Spider, που υπόσχεται όλα όσα και η κλειστή Tributo μαζί με πιο άμεση επαφή με το περιβάλλον. Και το γκάζι δεν τελειώνει εδώ, αφού οι 306 ίπποι της X2 Μ35i δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εναλλακτικό GTi χαρακτήρα στο μικρότερο Sport Activity Coupe της BMW.

Συγκρίναμε επίσης την plug-in υβριδική έκδοση της BMW X1 με το Volvo XC40 T5 Twin Engine που μόλις ήρθε στη χώρα μας, σε μια μάχη που θα μπορούσε να αναδείξει κάλλιστα το τέλειο εταιρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, σε αυτό το τεύχος ο εξηλεκτρισμός δεν αφορούσε μόνο σε αυτοκίνητα αλλά και σε ποδήλατα. Τώρα που η κρατική επιδότηση έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον του κοινού γι’ αυτά, αναλύουμε τι ακριβώς είναι και σε ποιους απευθύνονται τα ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ δοκιμάζουμε και τρία από διαφορετικές κατηγορίες.

Οι δοκιμές ολοκληρώνονται με το MINI One D Clubman, τη ντίζελ έκδοση του νέου Renault Captur, το Citroen C3 Aircross με τον 120άρη ντίζελ κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο, την επίσης αυτόματη έκδοση του Nissan Micra και τη βασική έκδοση κινητήρα του Mitsubishi Space Star. Ως δοκιμή κλασικού μοντέλου αυτό το μήνα εξασφαλίσαμε επιτέλους το FIAT 124 Sport Spider που κυνηγούσαμε εδώ και πολύ καιρό, ενώ ο Legend του τεύχους ονομάζεται Tom Tjaarda και είναι ο άνθρωπος που έπλασε την εικόνα του.

Εκτός από τις δοκιμές αυτοκινήτων και ποδηλάτων, το DRIVE 288 έχει επίσης και θέματα εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος. Όπως για παράδειγμα μια ανάλυση για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου και το πόσο ρεαλιστικό είναι τελικά αυτή να αποτελέσει επόμενο βήμα για την αυτοκίνηση. Αλλά και την άποψη του υφυπουργού Αθλητισμού για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς και την περιγραφή του πλάνου που υπάρχει για την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο ημερολόγιο των παγκόσμιων αγώνων.

Καλή ανάγνωση!

node/39937

Τρίκαλα: Σύστημα αποτροπής στάθμευσης σε θέσεις ΑμεΑ από τον δήμο

Πώς λειτουργεί - Το σύστημα θα επεκταθεί σύντομα και για άλλες υπηρεσίες. 

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Τρίκαλα: Σύστημα αποτροπής στάθμευσης σε θέσεις ΑμεΑ από τον δήμο

Ένα καινοτόμο σύστημα υλοποιεί ο Δήμος Τρικκαίων. Πρόκειται για το Σύστημα Αποτρεπτικής Στάθμευσης σε θέσεις ΑμεΑ, που αφορά στον έλεγχο και διατήρηση των θέσεων στάθμευσης για τους πολίτες με αναπηρία. Με το σύστημα αυτό, κάθε πολίτης ΑμεΑ θα μπορεί να γνωρίζει ότι οι θέσεις στάθμευσης είναι απολύτως σεβαστές, όχι μόνο ως νοοτροπία αλλά και ως έλεγχος και δράση από τον Δήμο. Μάλιστα το σύστημα, που «διαβάζει» το όχημα ατόμου με αναπηρία, στέλνει και άμεση ειδοποίηση Δημοτική Αστυνομία, που σε ελάχιστο χρόνο βεβαιώνει πιθανή παράβαση. 

Το Σύστημα θα επεκταθεί και σε θέσεις φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων, διαβάσεις πεζών και ράμπες σε πεζοδρόμια για ΑμεΑ, γονείς με καροτσάκια και γενικότερα ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες. Το Σύστημα ελέγχει, διαπιστώνει, πληροφορεί, αν το όχημα που σταθμεύει σε θέση προοριζόμενη για ΑμεΑ, είναι όντως όχημα που ανήκει σε άτομο με αναπηρία. Αυτό γίνεται μέσω δύο απλών συσκευών: του αισθητήρα και της κάρτας. Έτσι, μέσα σε μόλις 30 δευτερόλεπτα, ο χειριστής του συστήματος γνωρίζει, τι είδους όχημα (ποδήλατο, μηχανάκι, αυτοκίνητο, φορτηγό κ.α.) έχει σταθμεύσει σε θέση ΑμεΑ και εάν αυτό το όχημα διαθέτει σχετικό σήμα. Αισθητήρας και κάρτα ταυτοχρόνως «ειδοποιούν» τον κεντρικό υπολογιστή της Δημοτικής Αστυνομίας. 

Ο υπολογιστής με τη σειρά του «ειδοποιεί» τα κινητά τηλέφωνα με τα οποία ο Δήμος προμηθεύει το προσωπικό της υπηρεσίας. Σε ελάχιστα λεπτά βεβαιώνεται η τυχόν κλήση για παράνομη στάθμευση. Με τον τρόπο αυτόν μειώνεται ο χρόνος περιπολίας σε θέσεις στάθμευσης, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας και σαφώς βεβαιώνονται οι παραβάσεις. Ολο το σύστημα αυτό θα αφορά σε πρώτη φάση τις 39 θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ που έχει χαράξει ο Δήμος Τρικκαίων στα Τρίκαλα. 

Το όλο σύστημα λειτουργεί με το πρωτόκολλο ΜQΤΤ που ανέπτυξαν από κοινού NAΣΑ και ΜΙΤ. Πρόκειται για πρωτόκολλο επικοινωνίας αισθητήρων για συσκευές «ιντερνετ των Αντικειμένων» (internet of things). Δηλαδή, για την «επικοινωνία» των αντικειμένων μεταξύ τους. Το πρωτόκολλο αυτό είναι η βάση για την τεχνολογία NBIoT (Narrow Band Iot), με ελάχιστες απαιτήσεις σε ενέργεια και επομένως, με πολύ μεγάλο χρόνο ζωής της μπαταρίας του.Η εφαρμογή αυτή υλοποιείται από τον Δήμο Τρικκαίων για πρώτη φορά στη χώρα μας σε παρόμοιο έργο.