node/36156

Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές γυρίζουν την πλάτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο

Μόνον η Mercedes θα είναι παρούσα  - Γιατί δεν θα πάνε Audi, BMW και VW.

H Mercedes-Benz θα παίξει μόνη της  μπάλα στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο, αφού οι λοιποί premium γερμανοί κατασκευαστές αποφάσισαν να μην συμμετάσχουν στο μεγαλύτερη εκδήλωση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ιαπωνία.

Η Volkswagen, ο όμιλος PSA, η Ford  και η Volvo Cars θα απουσιάσουν επίσης φέτος, σύμφωνα με την Ένωση Ιαπωνικών κατασκευαστών αυτοκινήτων, η οποία διοργανώνει την έκθεση που θα διεξαχθεί από τις  24 Οκτωβρίου έως τις 4 Νοεμβρίου. Η VW μάλιστα δικαιολόγησε την απόφασή της λέγοντας πως δεν θα έχει κάτι καινούργιο να παρουσιάσει, ενώ η BMW ανέφερε ότι θα διοργανώσει μια αποκλειστικά δική της εκδήλωση.  Αντίθετα παρούσα θα είναι η Renault.

Το συνεχώς μειούμενο ενδιαφέρον των κατασκευαστών για να συμμετέχουν σε εκθέσεις έχει να κάνει κυρίως με το μεγάλο κόστος, την ώρα που με σημαντικά λιγότερα έξοδα μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε ένα σαφώς ευρύτερο κοινό.
Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό συμβαίνει σε μια μεγάλη αγορά όπως αυτή της Ιαπωνίας που πέρυσι σημείωσε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 4,3% ενώ συνολικά την τελευταίο δεκαετία καταγράφει αύξηση της τάξης του 30%.

node/39606

Πόσο πουλήθηκε αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL; [video]

Η έκδοση επιδόσεων της BMW E9 από με τις περιποιήσεις του αγωνιστικού τμήματος της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πόσο πουλήθηκε αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL; [video]

Μια ενδιαφέρουσα αγγελία που εμφανίστηκε αυτή την εβδομάδα στο Bring A Trailer ήταν αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL του 1972.

Η BMW 3.0 CSL, βασισμένη στη σειρά κουπέ μοντέλων E9, εξελίχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της BMW στα πλαίσια του ομολογκαρίσματος για συμμετοχή στο ευρωπαικό πρωτάθλημα τουρισμού. Η παραγωγή της ξεκίνησε το 1971 και ολοκληρώθηκε το 1975, με 1.265 αυτοκίνητα να βγαίνουν από το εργοστάσιο. Για εξοικονόμηση βάρους, το μοντέλο είχε καπό, πόρτες και κάλυμμα του χώρου αποσκευών από αλουμίνιο, πλαστικό προφυλακτήρα, λεπτότερο αμάξωμα καθώς και πίσω και πλευρικά παράθυρα από Perspex.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Διαφήμιση: BMW 2800 CS 1968-1971 [video]

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτελεί ένα από τα 169 παραδείγματα που παρήχθησαν στους πρώτους 14 μήνες της παραγωγής του μοντέλου. Παραδόθηκε καινούριο στην Ιταλία το 1972 σε απόχρωση Golf yellow και έγινε εισαγωγή στις ΗΠΑ μέσα στη δεκαετία του '70. Το 1986 το αγόρασε ένας συλλέκτης από το Colorado που ανέλαβε ανακατασκευή του στα μέσα της δεκαετίας του '90 η οποία περιλάμβανε νέα μαύρη βαφή με τρίχρωμες λωρίδες και τοποθέτηση νέου κινητήρα. Το αυτοκίνητο παρέμεινε στην ίδια οικογένεια μέχρι το 2014 οπότε το αγόρασε ένας άλλος συλλέκτης από το San Francisco που του πρόσθεσε καινούριο χειροκίνητο κιβώτιο και πλήρες αεροδυναμικό πακέτο τύπου "Batmobile". Ο τελευταίος ιδιοκτήτης τοποθέτησε τις πολυάκτινες ζάντες 14" της Alpina με νέα ελαστικά 205/70 Michelin XWX το 2019.

BMW 3.0 CSL

Στο εσωτερικό του βρίσκουμε καθίσματα Scheel bucket με μαύρη δερματίνη και κοτλέ, ξύλινη επένδυση στο ταμπλό, ταχύμετρο που φτάνει μέχρι τα 240 km/h, μειωμένη ηχομόνωση και μαύρες μοκέτες, ενώ το οδόμετρο γράφει 93.000 km.

Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,5 λίτρων (M30B34) που τοποθετήθηκε κάτω από το καπό του μοντέλου μέσα στη δεκαετία του '90, προέρχεται από μια BMW του 1985 και έχει δύο καρμπυρατέρ της Weber. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου Getrag 245/10 C/R 5 σχέσεων το οποίο τοποθετήθηκε το Νοέμβριο του 2018. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με ελατήρια της Bilstein και τα φρένα αποτελούνται από δίσκους και στους τέσσερις τροχούς. 

Η δημοπρασία για την BMW 3.0 CSL ολοκληρώθηκε στα $175.000 (€147.854) επιβεβαιώνοντας το συλλεκτικό χαρακτήρα της κατασκευής, χωρίς όμως να φτάνει στα δυσθεώρητα ύψη μεταγενέστερων κλασικών αυτοκινήτων της βαυαρικής φίρμας όπως η BMW M3 E30 που πουλήθηκε πρόσφατα έναντι $250.000.

[Πηγή: Bring A Trailer]

node/39603

BMW: Αποχαιρετά τον quad-turbo εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων

Σταματά η παραγωγή του μοναδικού τετραπλά υπερτροφοδοτούμενου diesel κινητήρα στον κόσμο της BMW.

Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW: Αποχαιρετά τον quad-turbo εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων

Η BMW αποχαιρετά τον εξακύλινδρο σε σειρά quad-turbo πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων (B57S) ο οποίος θα σταματήσει να διατίθεται από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ο λόγος για την κατάργηση του μοναδικού τετραπλά υπερτροφοδοτούμενου diesel κινητήρα στον κόσμο είναι προφανώς η τεράστια επένδυση που θα απαιτούνταν για συμόρφωσή του με τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.

Ο κινητήρας έκανε πρεμιέρα το 2017 στη ναυαρχίδα BMW 7 Series, ενώ στην πορεία φορέθηκε από τις 5 Series, 6 Series, 8 Series, X5, X6 και Χ7. Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις που χάριζε στα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας και τα εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά απόδοσης (ισχύς και ροπή), ο B57S φημιζόταν και για την αποδοτικότητά του με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και τεράστια αυτονομία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW X7 M50d

Με αφορμή τον παροπλισμό του μοτέρ, η BMW παρουσίασε τις ειδικές εκδόσεις Final Edition των X5 M50d και X7 M50d που θα διατεθούν σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης. Ο πλούσιος εξοπλισμός θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φώτα τεχνολογίας Laserlight, επενδύσεις Crafter Clarity στο εσωτερικό, την επιγραφή Final Edition στα μεταλλικά πατήματα των μαρσπιέ, comfort seats, gesture control και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης.

Στην τελική του έκδοση το μοτέρ αποδίδει 400 PS και 760 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,2" και τελική ταχύητα 250 km/h στην X5 M50d. Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη και βαρύτερη X7 M50d χρειάζεται 5,4" για τα 0-100 km/h.

[Πηγή: BMWblog]

TAGS