node/26778

Μεγάλοι κατασκευαστές γυρίζουν την πλάτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Ποιοί θα είναι οι μεγάλοι απόντες από τη φετεινή γιορτή του αυτοκινήτου
Κάτι που πριν μερικά χρόνια ήταν αυτονόητο, τώρα πλέον δεν είναι. 
 
Η συμμετοχή των κατασκευαστών στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το μεγαλύτερο που γίνεται στην Ευρώπη, ήταν κάτι παραπάνω από must και τυχόν απουσία από τους εκθεσιακούς χώρους σήμαινε πολλά για το κύρος και τη δύναμη ενός κατασκευαστή.
 
Οι καιροί όμως άλλαξαν και πλέον οι απουσίες κάθε χρόνο γίνονται και περισσότερες αλλά και πιο...ηχηρές
Δεν είναι τόσο το κόστος συμμετοχής που έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα (υπολογίζεται από 20 έως 80 εκατ. ευρώ),αφού αυτό πάντα ήταν υψηλό. 
Αυτό που έχει αλλάξει είναι σε πολλές περιπτώσεις ο τρόπος που πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν πλέον να προβάλλουν τα προϊόντα τους, με το διαδίκτυο και τα social media να «κλέβουν» όλο και περισσότερο χώρο από τις παραδοσιακές μεθόδους
 
Έτσι, φέτος, από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (14-24 Σεπτεμβρίου) θα απουσιάζουν τουλάχιστον εννέα σημαντικοί κατασκευαστές όπως αναφέρει και το ρεπορτάζ του autoweek. Οι διοργανωτές (Σύνδεσμος Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών - VDA) ωστόσο σε ανακοίνωσή του δίνει έμφαση στις συμμετοχές στις οποίες τονίζει ότι περιλαμβάνονται πάνω από 50 κατασκευαστές, εκ των οποίων πολλοί από Κίνα
Αντίθετα, δεν ονοματίζει τις απουσίες, όμως το ρεπορτάζ του autoweek είναι πολύ πιο σαφές. 
 
Ας δούμε λοιπόν ποιες θα είναι οι πιο ηχηρές απουσίες:
 
- Το group FCA: H Alfa Romeo θεωρεί πως δεν έχει να πει κάτι νέο, η Fiat το ίδιο και η Jeep παρά το γεγονός έχει το ολοκαίνουργιο και άκρως ενδιαφέρον Compass
 
- Τα δύο από τα τρία μέλη του group PSA: Peugeot και DS. H πρώτη είχε προαναγγείλει πως δεν θα πάει μην έχοντας κάτι νέο να πει και η δεύτερη απλά ακολουθεί την ίδια πολιτική με τον «λέοντα». Αντίθετα, η Citroen θα είναι παρούσα.
 
- Η Nissan παρά το γεγονός ότι έχει νέο Qashqai και X-Trail
 
- Το άλλο μέλος του ομίλου Renault/Nissan, η Μitsubishi, αλλά και η Infiniti.
 
- Αμφίβολη θεωρείται η συμμετοχή της Tesla που ενώ έχει το ολοκαίνουργιο  Model 3 το οποίο η Ευρώπη δεν έχει δει, τουλάχιστον επίσημα.
 
- Η Volvo, η οποία έχει από καιρό ξεκαθαρίσει ότι ακολουθεί άλλες οδούς προβολής των μοντέλων της και έχει (σχεδόν οριστικά) γυρίσει την πλάτη στις Εκθέσεις.
 
Τέλος να θυμίσουμε ότι Ford και Rolls-Royce ήταν μεταξύ αυτών που δεν είχαν πάει στο Παρίσι την περασμένη χρονιά.
 
TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.