node/34260

Με έξι παγκόσμιες πρεμιέρες η Mercedes-Benz στη Γενεύη

Ξεχωρίζουν η ανανεωμένη GLC, η CLA Shooting Brake, και το ηλεκτρικό πρωτότυπο Concept EQV.

Mε έξι παγκόσμιες πρεμιέρες θα εμφανιστεί η Mercedes-Benz στο 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης που ανοίγει τις πύλες του στις 5 Μαρτίου.
Ξεχωρίζουν η ανανεωμένη GLC, η έκδοση Shooting Brake της CLA αλλά και το ηλεκτρικό πρωτότυπο Concept EQV.  Το τελευταίο, όπως λένε οι πληροφορίες, βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης και απομένουν κάποιες λεπτομέρειες για να μπει στη γραμμή παραγωγής.

Παράλληλα θα παρουσιαστεί η νέα γενιά της V-Class με εντελώς καινούργιο σχεδιασμό αλλά και νέους κινητήρες, ενώ στον ίδιο χώρο θα εκτίθεται ένα ακόμη πρωτότυπο, το smart forease+, καθώς και το μονοθέσιο της εταιρείας στη Formula Ε.
Η Mercedes-Benz δεν έδωσε στη δημοσιότητα άλλα στοιχεία αλλά ούτε και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα που θα παρουσιάσει.

node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39212

Mercedes-Benz: Προσβλέπει σε μεγάλα κέρδη από το MBUX

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Mercedes-Benz ίσως φτάσει σε σημείο να συναγωνιστεί τα κέρδη από τις πωλήσεις αυτοκινήτων.

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Προσβλέπει σε μεγάλα κέρδη από το MBUX

Η Mercedes-Benz επενδύει στο δικό της σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience) όχι μόνο για να κάνει πιο ελκυστικά τα μοντέλα της στους καταναλωτές, αλλά και γιατί προσβλέπει σε κερδοφορία από παρελκόμενες υπηρεσίες που μπορεί να πλησιάσει τα κέρδη από τις πωλήσεις αυτοκινήτων!

Η σημερινή έκδοση του MBUX έκανε πρεμιέρα στην A-Class το 2018 και σταδιακά εφαρμόστηκε σε ολόκληρη τη γκάμα της Mercedes-Benz. Το σύστημα με τις δύο οθόνες, τα πλήκτρα αφής στο τιμόνι και την επιφάνεια αφής στο κεντρικό τούνελ, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία αναγνώρισης φωνητικών εντολών η οποία βελτιώνεται διαρκώς με αναβαθμίσεις σε διάφορες γλώσσες.

Για παράδειγμα, στην Κίνα, το σύστημα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες Mercedes-Benz να παραγγείλουν και να πληρώσουν φαγητό take-away χρησιμοποιώντας αποκλειστικά φωνητικές εντολές, ενώ κάτι αντίστοιχο ισχύει και για να κλείσουν εισιτήρια για τον κινηματογράφο.

Η Mercedes-Benz θεωρεί τις φωνητικές εντολές ως τον ασφαλέστερο τρόπο αλληλεπίδρασης με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του αυτοκινήτου, καθώς δεν απαιτεί από τον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και τα μάτια του από το δρόμο. Μια ομάδα ειδικών ερευνά τα ποσοστά απόσπασης προσοχής του οδηγού κατά τη χρήση των συστημάτων, βάζοντας αυστηρά κριτήρια για οτιδήποτε παίρνει έγκριση για να περάσει στα οχήματα παραγωγής.

Μια πρόσφατη έρευνα προβλέπει πως η αγορά για τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στον χώρο της αυτοκίνησης (λογισμικό, hardware και υπηρεσίες) θα αυξηθεί από τα €1,8 δισεκατομμύρια που είναι σήμερα στα €23,6 δισεκατομμύρια μέχρι το 2025! Για να εκμεταλλευτεί πλήρως αυτή την αλματώδη ανάπτυξη, η Mercedes έχει επιλέξει να επενδύσει σε δικό της σύστημα (MBUX) αντί να βασιστεί σε παρόχους όπως η Apple και η Google, κάτι που κάνουν άλλοι κατασκευαστές.

Ο Nils Schanz, υπεύθυνος για το σύστημα MBUX στο κομμάτι της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες παραδέχθηκε πως προσδοκούν σε κέρδη από το σύστημα και τις υπηρεσίες, εφάμιλλα με αυτά από τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Παρόλα αυτά, δήλωσε πως δεν έχουν σκοπό να χρεώνουν τους ιδιοκτήτες για υπηρεσίες όπως η παραγγελία φαγητού μέσω φωνητικών εντολών κτλ. Αντίθετα, τα κέρδη θα προέλθουν από τις εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσω της πλατφόρμας και στους προγραμματιστές που θα ζητούν πρόσβαση σε αυτήν - όπως οι εφαρμογές Yelp, Tripadvisor και Apple Music που εμπεριέχονται ήδη στο σύστημα. Υπάρχουν επίσης αρκετές υπηρεσίες που θα είναι διαθέσιμες όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης - μια λειτουργία που επιτρέπεται ήδη σε ορισμένες χώρες.

[Πηγή: Autocar]