node/16019

LA Auto Show: Abarth 695 Biposto Record

Παρουσιάστηκε το Abarth 695 Biposto Record, μια ειδική έκδοση που αποτίει φόρο τιμής στα 133 ρεκόρ ταχύτητας της ιστορικής μάρκας. Το 695 Biposto Record πετυχαίνει τελική ταχύτητα 230 km/h και 0-100 km/h σε 5,9”.

H Abarth τιμά την 50η επέτειο των ρεκόρ ταχύτητας του Carlos Abarth στην πίστα της Monza με μια ειδική έκδοση του Abarth 500. Το όνομα αυτού 695 Biposto Record, το οποίο θα παραχθεί σε μόλις 133 μονάδες. Ο αριθμός δεν είναι τυχαίος. Τόσα είναι και τα ρεκόρ ταχύτητας που πέτυχε η Abarth στα 66 χρόνια της Ιστορίας της.

Η νέα αυτή έκδοση κινείται από τον γνωστό 1.4 turbo που κινεί και το κορυφαίο Abarth 695 Biposto, το Biposto Record αποδίδει 190 PS και 25,5 kgm ροπής, φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 5,9” και έχει τελική 230 km/hΓια να μπορέσει να περάσει ομαλά η ροπή στους εμπρός τροχούς υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό μηχανικό μπλοκέ, ενώ οι ζάντες είναι 18” της OZ, τα φρένα προέρχονται από την Brembo και η εξάτμιση από την Akrapovic.

 


Στο εσωτερικό βρίσκουμε δύο ανθρακονημάτινα μπάκετ της Sabelt, με ζώνες τεσσάρων σημείων και μια ειδική πλακέτα που υποδεικνύει ότι ένα από τα 133 Record είναι το δικό σας. Το Biposto Record είναι διαθέσιμο σε ένα μόνο χρώμα, το Modena Yellow, έχει ένα εμαγιέ σήμα που γράφει “695 Record” και αλουμινένιο καπό. Διατίθεται ήδη στην Ευρώπη με τιμή που στην Μ. Βρετανία ξεκινά από τα €52.000

[Πηγή Abarth]


 

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.