Η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι καταδικασμένη

Η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι καταδικασμένη

Λιγότεροι επισκέπτες από κάθε άλλη χρονιά σηματοδοτούν τη μείωση του ενδιαφέροντος του κοινού για ανάλογα γεγονότα.

Πέρα από την απουσία κατασκευαστών όπως η Toyota, η Renault, η Peugeot, η Nissan, η FIAT , η Ferrari, κ.α., και οι επισκέπτες γύρισαν την πλάτη στο άλλοτε μέγα γεγονός της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα ηλεκτρικά όπως η Porsche Taycan, το Opel Corsa-e και το Volkswagen ID.3, δεν κατάφεραν να ενθουσιάσουν το κοινό.

Η φετινή έκθεση, που έκλεισε τις πύλες της την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, είχε μόλις 560.000 επισκέπτες σε σύγκριση με τους  810.000 επισκέπτες του 2017 (η έκθεση γίνεται κάθε δύο χρόνια) ή τους 931.700 του 2015.

Σχολιάζοντας  τον αριθμό των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν πήγαν στη Φρανκφούρτη φέτος, τη μείωση του εμβαδού των περιπτέρων αυτών που πήραν μέρος και τις λιγότερο φιλόδοξες προοπτικές για το μέλλον, ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, Karl Thomas Neumann, είπε ότι η φετινή έκθεση ήταν μια τεράστια αποτυχία και «μια θλιβερή σκιά αυτού που παλαιότερα ήταν», ενώ προέβλεψε ότι το 2021 δεν θα υπάρχει η έκθεση

Αντίθετα ο πρόεδρος των γερμανών κατασκευαστών Bernhard Mattes, δήλωσε ότι ήταν πολύ ικανοποιημένος από το δημόσιο για την έκθεση, λέγοντας πως αυτή πήρε πολύ μεγάλη προβολή στα social media και «στη νέα ψηφιακή εποχή αυτό που μετρά δεν είναι τόσο ο αριθμός των τετραγωνικών αλλά η προβολή που παίρνεις στον ψηφιακό κόσμο».

Ο Mattes (που θα αποχωρήσει από τη θέση του στο τέλος της χρονιάς) είπε ότι ο σύνδεσμος σχεδιάζει να  αναζωογονήσει τη μορφή της έκθεσης, κάνοντάς την ένα μεγάλο θεματικό πάρκο που θα δίνει έμφαση περισσότερο στην έννοια της κινητικότητας, αντί στο καθαρά εμπορικό κομμάτι

Δημοσιεύματα από έγκυρα γερμανικά Μέσα, αναφέρουν σαν πολύ μεγάλη την πιθανότητα το επόμενο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου να μετακομίσει από τη Φρανκφούρτη στο Βερολίνο, καθώς η πόλη έχει συνδεθεί στην παγκόσμια συνείδηση σαν «έδρα» νεοφυών επιχειρήσεων αλλά και ιδεών, ειδικά στον τομέα των ψηφιακών εφαρμογών και της βιώσιμης κινητικότητας.

Αυτό προϋποθέτει βέβαια πως θα υπάρχει έκθεση σε δύο χρόνια…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube