node/36636

Η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι καταδικασμένη

Λιγότεροι επισκέπτες από κάθε άλλη χρονιά σηματοδοτούν τη μείωση του ενδιαφέροντος του κοινού για ανάλογα γεγονότα.

Πέρα από την απουσία κατασκευαστών όπως η Toyota, η Renault, η Peugeot, η Nissan, η FIAT , η Ferrari, κ.α., και οι επισκέπτες γύρισαν την πλάτη στο άλλοτε μέγα γεγονός της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα ηλεκτρικά όπως η Porsche Taycan, το Opel Corsa-e και το Volkswagen ID.3, δεν κατάφεραν να ενθουσιάσουν το κοινό.

Η φετινή έκθεση, που έκλεισε τις πύλες της την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, είχε μόλις 560.000 επισκέπτες σε σύγκριση με τους  810.000 επισκέπτες του 2017 (η έκθεση γίνεται κάθε δύο χρόνια) ή τους 931.700 του 2015.

Σχολιάζοντας  τον αριθμό των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν πήγαν στη Φρανκφούρτη φέτος, τη μείωση του εμβαδού των περιπτέρων αυτών που πήραν μέρος και τις λιγότερο φιλόδοξες προοπτικές για το μέλλον, ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, Karl Thomas Neumann, είπε ότι η φετινή έκθεση ήταν μια τεράστια αποτυχία και «μια θλιβερή σκιά αυτού που παλαιότερα ήταν», ενώ προέβλεψε ότι το 2021 δεν θα υπάρχει η έκθεση

Αντίθετα ο πρόεδρος των γερμανών κατασκευαστών Bernhard Mattes, δήλωσε ότι ήταν πολύ ικανοποιημένος από το δημόσιο για την έκθεση, λέγοντας πως αυτή πήρε πολύ μεγάλη προβολή στα social media και «στη νέα ψηφιακή εποχή αυτό που μετρά δεν είναι τόσο ο αριθμός των τετραγωνικών αλλά η προβολή που παίρνεις στον ψηφιακό κόσμο».

Ο Mattes (που θα αποχωρήσει από τη θέση του στο τέλος της χρονιάς) είπε ότι ο σύνδεσμος σχεδιάζει να  αναζωογονήσει τη μορφή της έκθεσης, κάνοντάς την ένα μεγάλο θεματικό πάρκο που θα δίνει έμφαση περισσότερο στην έννοια της κινητικότητας, αντί στο καθαρά εμπορικό κομμάτι

Δημοσιεύματα από έγκυρα γερμανικά Μέσα, αναφέρουν σαν πολύ μεγάλη την πιθανότητα το επόμενο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου να μετακομίσει από τη Φρανκφούρτη στο Βερολίνο, καθώς η πόλη έχει συνδεθεί στην παγκόσμια συνείδηση σαν «έδρα» νεοφυών επιχειρήσεων αλλά και ιδεών, ειδικά στον τομέα των ψηφιακών εφαρμογών και της βιώσιμης κινητικότητας.

Αυτό προϋποθέτει βέβαια πως θα υπάρχει έκθεση σε δύο χρόνια…

node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.