node/36726

EKO Racing DIRT Games, Rd3: Μάχη Μέχρις Εσχάτων!

Οι αγώνες Rallycross είχαν την τιμητική τους το προηγούμενο σαββατοκύριακο στο Μαρκόπουλο.

Εντυπωσιακές μάχες και συναρπαστικό θέαμα παρακολούθησαν όσοι βρέθηκαν σήμερα στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο για τον 3ο γύρο του ΕΚΟ Racing Dirt Games. Τόσο οι διεκδικητές της νίκης στις κατηγορίες των 600 κ.εκ. και των 750 κ.εκ. για τις χωμάτινες φόρμουλες, όσο και οι συμμετέχοντες στην ατομική χρονομέτρηση, σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις. Φυσικά, οι αγώνες Rallycross είχαν την τιμητική τους, με τους οδηγούς να μονομαχούν ρόδα με ρόδα σε ημιτελικούς και τελικούς μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία των 600 κ.εκ., η νίκη κατέληξε στα χέρια του Γιώργου Ζυμαρίδη και της La Base Team Greece, μετά από μία εξαιρετική εμφάνιση του περσινού κατόχου του Επάθλου. Ο 39χρονος οδηγός, επικράτησε τόσο στο γκρουπ του ημιτελικού που συμμετείχε, όσο και στον μεγάλο τελικό. Μάλιστα, τελευταίος είχε δραματική εξέλιξη, αφού οι οδηγοί χρειάστηκε να ξεκινήσουν τρεις φορές! Την πρώτη ο Τάκης Καϊτατζής που νωρίτερα είχε περάσει στον τελικό σπρώχνοντας το Kamikaz 3 μέχρι την γραμμή του τερματισμού, είχε μία σφοδρή έξοδο με αποτέλεσμα ο αγώνας να διακοπεί. Ευτυχώς, ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός βγήκε χωρίς το παραμικρό πρόβλημα από τη χωμάτινη φόρμουλα του, γεγονός που αποδεικνύει τα υψηλά στάνταρ ασφαλείας των συγκεκριμένων κατασκευών.

Τη δεύτερη παρουσιάστηκε πρόβλημα με τα φώτα εκκίνησης, με την τρίτη εκκίνηση να αποδεικνύεται και φαρμακερή. Ο Ζυμαρίδης κατάφερε να στρίψει πρώτος στην Κ1, ενώ ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Team Greece πλασαρίστηκε 2ος μπροστά από τον Στέφανο Καμιτσάκη με το Speedcar XΤrem της Speedcar Motul Team Greece. Οι τρεις τους ξέφυγαν, με τον Ζυμαρίδη να ανοίγει ελαφρώς τη διαφορά του και επιλέγοντας στον προτελευταίο γύρο να περάσει από το joker lap κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του φετινή νίκη. Την ίδια ώρα, πιο πίσω οι Ρουστέμης και Καμιτσάκης είχαν τη δική τους μάχη, με τον οδηγό του Kamikaz 3 να αντέχει στην πίεση και να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, μπροστά από τον οδηγό της Speedcar.

Πιο πίσω, οι Σπύρος Ράπτης με ακόμα ένα Kamikaz 3 και ο Μιχάλης Τακιδέλης με το Speedcar XTrem πάλεψαν ρόδα με ρόδα για την 4η θέση, η οποία κατέληξε στα χέρια του Ράπτη. Ο τελευταίος πραγματοποίησε αυτό το Σαββατοκύριακο μία από τις καλύτερες του εμφανίσεις στο θεσμό, κατακτώντας επάξια και την πρώτη θέση στο Έπαθλο Ιδιωτών. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι εκτός τελικού έμειναν τόσο ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar XTrem, όσο και ο Άρης Ιαβέρης με το Kamikaz 3, οι οποίοι εχθές είχαν εντυπωσιάσει στα προκριματικά. Ο πρώτος έχασε πολύτιμες θέσεις στην πρώτη στροφή τις οποίες δεν κατάφερε να ανακτήσει, ενώ ο δεύτερος τέθηκε εκτός αγώνα πολύ νωρίς μετά από έξοδο. Βέβαια, πρέπει να σημειώσουμε ότι τα αποτελέσματα στην κατηγορία είναι προσωρινά, αφού εκκρεμεί ένσταση του αγωνιζόμενου με το Νο3 προς τον αγωνιζόμενο με το Νο1.

Στην κατηγορία των 750 κ.εκ. η πρώτη θέση ήταν υπόθεση των Παναγιώτη Αποστόλου και Χαράλαμπου Γαζετά, αμφότεροι με Speedcar XTrem. O Αποστόλου κατάφερε να στρίψει πρώτος στην Κ1 μετά την εκκίνηση και να μείνει μπροστά από τον Γαζετά. Με σταθερή οδήγηση και πολύ καλό ρυθμό άνοιξε τη μεταξύ τους διαφορά. Ο περσινός επαθλούχος στην κατηγορία, ο Γαζετάς, προτίμησε να μπει πρώτος στο joker lap, αλλά ο Αποστόλου με εξαιρετικό γυρολόγιο κατάφερε να επικρατήσει περνώντας από το joker στον τελευταίο γύρο, σημειώνοντας έτσι την πρώτη του φετινή νίκη. Πιο πίσω, ο Γιώργος Βασιλάκης με το La Base RX-01 κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους και δείχνοντας εξαιρετική βελτίωση στις επιδόσεις του.

Στον αγώνα της ατομικής χρονομέτρησης, συμμετείχαν και οι οδηγοί στην κατηγορία Νέων! Για ακόμα μία φορά, ο Κωνσταντίνος Τακιδέλης με το Speedcar XTrem κατάφερε να αναδειχθεί ταχύτερος πιστοποιώντας το εξαιρετικό του ταλέντο. Όμως, ο Αχιλλέας Χριστοδούλου με το La Base RX-01 σημείωσε αντίστοιχες επιδόσεις, παρουσιάζοντας και αυτός από τη μεριά του εξαιρετικά σημάδια βελτίωσης. Τρίτος, ακολούθησε ο νικητής του διαγωνισμού της ΕΚΟ Racing από τον αγώνα του PICK της Πάτρας, Γιάννης Καρδαμάκης. Ο νεαρός οδηγός προσαρμόστηκε άμεσα στις απαιτήσεις του Speedcar XTrem και δεν ήταν μακριά από τους σαφώς πιο έμπειρους αντιπάλους του. Την ίδια ώρα, στα αυτοκίνητα ο αγώνας ήταν προσωπική υπόθεση των Νίκου Χρέππα με Peugeot 106 Rallye και Αριστείδη Μαυραγάνη με Toyota Corolla, με τελικό νικητή τον πρώτο.

Κάπως έτσι, ο 3ος γύρος του θεσμού πέρασε στην ιστορία, με τους πρωταγωνιστές του ΕΚΟ Racing Dirt Games να έχουν ήδη ανανεώσει το ραντεβού τους για την πίστα της Χαλκίδας. Εκεί, το Σαββατοκύριακο 19 – 20 Οκτωβρίου θα δώσουν την 4η φετινή μάχη της χρονιάς, αυτή τη φορά αντίπαλοι με το χρονόμετρο, αφού ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της ατομικής χρονομέτρησης.

Ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας._Δελτίο Τύπου

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.