node/37532

EKO Racing Dirt Games: Φινάλε με Άρη Βωβό και Γιούρκα Σεϊταρίδη!

Η αυλαία του EKO Racing Dirt Games για το 2019 θα πέσει την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον καθώς θα συμμετάσχουν σε αυτόν οι Άρη Βωβός και Γιούρκας Σεϊταρίδης.

Η αυλαία του EKO Racing Dirt Games για το 2019 θα πέσει την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον για αρκετούς λόγους! Ο πρώτος και κυριότερος έχει να κάνει με τους τίτλους, αφού με εξαίρεση το Έπαθλο των Κατασκευαστών που έχει καταλήξει στην La Base Team Greece, σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες τα πάντα είναι ανοικτά! 

Παράλληλα, μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η επιστροφή του έξι φορές Πρωταθλητή Ελλάδας Άρη Βωβού στην αγωνιστική δράση, αλλά και η συμμετοχή του Γιούρκα Σεϊταρίδη, Πρωταθλητή Ευρώπης με την Εθνική Ελλάδος στο Euro του 2004. Όμως, οι εκπλήξεις από την ομάδα των Dirt Games δεν σταματούν εδώ, αφού στον αγώνα θα συμμετάσχουν και τρεις κορυφαίοι οδηγοί Crosscar από το εξωτερικό αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο το επίπεδο της τελευταίας συνάντησης για το 2019.

Ο αγώνας που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα πραγματοποιηθεί στη μικτή διαδρομή που αγωνίστηκαν οι πρωταγωνιστές του θεσμού και την προηγούμενη χρονιά. Όπως είθισται, οι οδηγοί θα αγωνιστούν στη διαδρομή των 2,1 χιλιομέτρων υπό καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης. Το Σάββατο, αποκλειστικά και μόνο οι συμμετέχοντες στο θεσμό θα έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος σε Trackday που οργανώνει η ομάδα του Dirt Games, ενώ την Κυριακή θα διεξαχθεί ο πραγματικός αγώνας.

aris

Στο αγωνιστικό σκέλος, το μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στο Κύπελλο για την κατηγορία των 600 κ.εκ. Εκεί, ουσιαστικά έχουμε κούρσα για δύο, με τους Γιώργο Ζυμαρίδη και Παναγιώτη Ρουστέμη να έχουν ξεχωρίσει στην τελική ευθεία. Ο οδηγός της La Base Greece και κάτοχος του τίτλου τα τελευταία δύο χρόνια, έχει ελαφρύ προβάδισμα στη βαθμολογία, όπως και τον πρώτο λόγο ελέω ταχύτητας και εμπειρίας. Ο Ρουστέμης από την πλευρά του με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Greece έχει στόχο τη νίκη έτσι ώστε να κατακτήσει τον τίτλο χωρίς να κάνει υπολογισμούς. Ιδιαίτερα σημαντικό και για τους δύο είναι ότι στα Μέγαρα το επίπεδο του συναγωνισμού θα είναι ιδιαίτερα υψηλό, με αρκετούς οδηγούς να έχουν όλα τα φόντα να τους κόψουν βαθμούς! Καταρχήν, ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγονται οι τρεις συμμετέχοντες από το εξωτερικό! Ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για πρωτοκλασάτες συμμετοχές! Βλέπετε, ο Marcello Gallo είναι Πρωταθλητής Rallycross Ιταλίας στην κατηγορία Crosscar, ενώ ο Diego Varela έχει αναδειχθεί Πρωταθλητής Ισπανίας στην κατηγορία Promotion. Ο Ιταλός που παλιότερα υπήρξε επίσημος οδηγός της Maserati θα οδηγήσει SR Crosscar, ενώ ο Ισπανός και ο Carlos Lamarque Krieg θα συμμετάσχουν με La Base RX-01. Όμως, στη μάχη θα μπουν και κορυφαίοι Έλληνες οδηγοί. Ο Άρης Ιαβέρης με το Kamikaz 3 και ο Νώντας Καρανικόλας με το La Base RX-01 αποτελούν παραδοσιακά υπολογίσιμες δυνάμεις, με τον τελευταίο να έχει μάχη με τον Μιχάλη Τακιδέλλη με το Speedcar Xtreme στη διεκδίκηση της 3ης θέσης στην βαθμολογία! Ακόμα μεγαλύτερη μάχη, όμως, αναμένεται στην κατηγορία Ιδιωτών, αφού τρεις οδηγοί έχουν πιθανότητες για τίτλο. Ο Γιάννης Ρέγγος με το Semog Bravo έχει το πλεονέκτημα, αλλά οι Γιώργος Δημούσης, Σπύρος Ράπτης με Semog Trophy και Kamikaz 3 αντίστοιχα, δεν πρόκειται να… πέσουν χωρίς μάχη! Ανάμεσα στις συμμετοχές που ξεχωρίζουν είναι ο Πρωταθλητής στην κατηγορία F2 στα Χωμάτινα Ράλλυ Γιάννης Ακράτος, που θα λάβει μέρος με Semog Trophy, αλλά και ο ταλαντούχος Πρωταθλητής Karting, Φώτης Σωτηρόπουλος που θα λάβει μέρος με SR Crosscar. Βέβαια, μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η παρουσία του Γιούρκα Σεϊταρίδη, Πρωταθλητή Ευρώπης με την Εθνική Ελλάδος στο Euro 2004. O πρώην ποδοσφαιριστής είναι λάτρης της αυτοκίνησης και της γρήγορης οδήγησης, και στα Μέγαρα θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση ως οδηγός αγώνων στο τιμόνι ενός Speedcar XTrem.

Την ίδια ώρα, στην κατηγορία των 750 κ.εκ. όλα είναι πιο απλά. Ο Χαράλαμπος Γαζετάς με το Speedcar XTrem και ο Γιώργος Γεωργίου με το Semog Bravo είναι οι δύο διεκδικητές του τίτλου, με τον Γαζετά να έχει βραχεία κεφαλή. Όμως, όπως και στα 600 κ.εκ., έτσι και εδώ υπάρχουν μία σειρά από οδηγούς που μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην υπόθεση τίτλος. Όπως ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με το SR Crosscar, αλλά και ο πρώην Πρωταθλητής Κύπρου Νίκος Θωμά με το Speedcar XTrem.

Βέβαια, μία από τις σημαντικότερες ειδήσεις του αγώνα είναι η μεγάλη επιστροφή του Άρη Βωβού στην αγωνιστική δράση. Ο έξι φορές Πρωταθλητής Ελλάδος ανταποκρίθηκε θετικά στο κάλεσμα της ομάδας του Dirt Games και θα οδηγήσει το τετρακίνητο Dual της Camotos επιστρέφοντας στο μπάκετ μετά από εννέα χρόνια! Παράλληλα, τα βλέμματα θα συγκεντρώσει και η συμμετοχή του Ανδρέα Καροτσιέρη με το Rage Comet R, αλλά και του Δημήτρη Βαζάκα με το McRae Dakar Pro.

dirt

Όμως, οι φίλοι των αγώνων θα έχουν τη δυνατότητα να δουν παράλληλα συμμετέχοντες με αυτοκίνητα, και συγκεκριμένα 13 οδηγούς. Σε επίπεδο γενικής, οι Παναγιώτης Ρουστέμης και Κωνσταντίνος Κόρακας αναμένεται να ξεχωρίσουν με τα Lancer δέκατης και ένατης γενιάς. Όμως, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο Έπαθλο της κατηγορίας των 1.400 έως 1.600 κ.εκ., το οποίο και διεκδικούν οι Νίκος Χρέππας με το Peugeot 106 Rallye και ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με το Citroen Saxo!

To trackday του Σαββάτου, όπως και ο αγώνας την Κυριακή, θα ξεκινήσουν στις 10:00 πμ. Το εισιτήριο θα κοστίζει δέκα ευρώ, με το οποίο όσοι επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν και τις δύο μέρες της εκδήλωσης. Παράλληλα, με την αγορά του εισιτηρίου άμεσα μπαίνετε και σε κλήρωση για πλούσια δώρα που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στο χώρο του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων. Την ευθύνη διοργάνωσης του αγώνα έχει, όπως και πέρσι, το σωματείο Start Line.

Ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS