node/37532

EKO Racing Dirt Games: Φινάλε με Άρη Βωβό και Γιούρκα Σεϊταρίδη!

Η αυλαία του EKO Racing Dirt Games για το 2019 θα πέσει την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον καθώς θα συμμετάσχουν σε αυτόν οι Άρη Βωβός και Γιούρκας Σεϊταρίδης.

Η αυλαία του EKO Racing Dirt Games για το 2019 θα πέσει την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον για αρκετούς λόγους! Ο πρώτος και κυριότερος έχει να κάνει με τους τίτλους, αφού με εξαίρεση το Έπαθλο των Κατασκευαστών που έχει καταλήξει στην La Base Team Greece, σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες τα πάντα είναι ανοικτά! 

Παράλληλα, μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η επιστροφή του έξι φορές Πρωταθλητή Ελλάδας Άρη Βωβού στην αγωνιστική δράση, αλλά και η συμμετοχή του Γιούρκα Σεϊταρίδη, Πρωταθλητή Ευρώπης με την Εθνική Ελλάδος στο Euro του 2004. Όμως, οι εκπλήξεις από την ομάδα των Dirt Games δεν σταματούν εδώ, αφού στον αγώνα θα συμμετάσχουν και τρεις κορυφαίοι οδηγοί Crosscar από το εξωτερικό αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο το επίπεδο της τελευταίας συνάντησης για το 2019.

Ο αγώνας που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα πραγματοποιηθεί στη μικτή διαδρομή που αγωνίστηκαν οι πρωταγωνιστές του θεσμού και την προηγούμενη χρονιά. Όπως είθισται, οι οδηγοί θα αγωνιστούν στη διαδρομή των 2,1 χιλιομέτρων υπό καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης. Το Σάββατο, αποκλειστικά και μόνο οι συμμετέχοντες στο θεσμό θα έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος σε Trackday που οργανώνει η ομάδα του Dirt Games, ενώ την Κυριακή θα διεξαχθεί ο πραγματικός αγώνας.

aris

Στο αγωνιστικό σκέλος, το μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στο Κύπελλο για την κατηγορία των 600 κ.εκ. Εκεί, ουσιαστικά έχουμε κούρσα για δύο, με τους Γιώργο Ζυμαρίδη και Παναγιώτη Ρουστέμη να έχουν ξεχωρίσει στην τελική ευθεία. Ο οδηγός της La Base Greece και κάτοχος του τίτλου τα τελευταία δύο χρόνια, έχει ελαφρύ προβάδισμα στη βαθμολογία, όπως και τον πρώτο λόγο ελέω ταχύτητας και εμπειρίας. Ο Ρουστέμης από την πλευρά του με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Greece έχει στόχο τη νίκη έτσι ώστε να κατακτήσει τον τίτλο χωρίς να κάνει υπολογισμούς. Ιδιαίτερα σημαντικό και για τους δύο είναι ότι στα Μέγαρα το επίπεδο του συναγωνισμού θα είναι ιδιαίτερα υψηλό, με αρκετούς οδηγούς να έχουν όλα τα φόντα να τους κόψουν βαθμούς! Καταρχήν, ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγονται οι τρεις συμμετέχοντες από το εξωτερικό! Ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για πρωτοκλασάτες συμμετοχές! Βλέπετε, ο Marcello Gallo είναι Πρωταθλητής Rallycross Ιταλίας στην κατηγορία Crosscar, ενώ ο Diego Varela έχει αναδειχθεί Πρωταθλητής Ισπανίας στην κατηγορία Promotion. Ο Ιταλός που παλιότερα υπήρξε επίσημος οδηγός της Maserati θα οδηγήσει SR Crosscar, ενώ ο Ισπανός και ο Carlos Lamarque Krieg θα συμμετάσχουν με La Base RX-01. Όμως, στη μάχη θα μπουν και κορυφαίοι Έλληνες οδηγοί. Ο Άρης Ιαβέρης με το Kamikaz 3 και ο Νώντας Καρανικόλας με το La Base RX-01 αποτελούν παραδοσιακά υπολογίσιμες δυνάμεις, με τον τελευταίο να έχει μάχη με τον Μιχάλη Τακιδέλλη με το Speedcar Xtreme στη διεκδίκηση της 3ης θέσης στην βαθμολογία! Ακόμα μεγαλύτερη μάχη, όμως, αναμένεται στην κατηγορία Ιδιωτών, αφού τρεις οδηγοί έχουν πιθανότητες για τίτλο. Ο Γιάννης Ρέγγος με το Semog Bravo έχει το πλεονέκτημα, αλλά οι Γιώργος Δημούσης, Σπύρος Ράπτης με Semog Trophy και Kamikaz 3 αντίστοιχα, δεν πρόκειται να… πέσουν χωρίς μάχη! Ανάμεσα στις συμμετοχές που ξεχωρίζουν είναι ο Πρωταθλητής στην κατηγορία F2 στα Χωμάτινα Ράλλυ Γιάννης Ακράτος, που θα λάβει μέρος με Semog Trophy, αλλά και ο ταλαντούχος Πρωταθλητής Karting, Φώτης Σωτηρόπουλος που θα λάβει μέρος με SR Crosscar. Βέβαια, μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η παρουσία του Γιούρκα Σεϊταρίδη, Πρωταθλητή Ευρώπης με την Εθνική Ελλάδος στο Euro 2004. O πρώην ποδοσφαιριστής είναι λάτρης της αυτοκίνησης και της γρήγορης οδήγησης, και στα Μέγαρα θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση ως οδηγός αγώνων στο τιμόνι ενός Speedcar XTrem.

Την ίδια ώρα, στην κατηγορία των 750 κ.εκ. όλα είναι πιο απλά. Ο Χαράλαμπος Γαζετάς με το Speedcar XTrem και ο Γιώργος Γεωργίου με το Semog Bravo είναι οι δύο διεκδικητές του τίτλου, με τον Γαζετά να έχει βραχεία κεφαλή. Όμως, όπως και στα 600 κ.εκ., έτσι και εδώ υπάρχουν μία σειρά από οδηγούς που μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην υπόθεση τίτλος. Όπως ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με το SR Crosscar, αλλά και ο πρώην Πρωταθλητής Κύπρου Νίκος Θωμά με το Speedcar XTrem.

Βέβαια, μία από τις σημαντικότερες ειδήσεις του αγώνα είναι η μεγάλη επιστροφή του Άρη Βωβού στην αγωνιστική δράση. Ο έξι φορές Πρωταθλητής Ελλάδος ανταποκρίθηκε θετικά στο κάλεσμα της ομάδας του Dirt Games και θα οδηγήσει το τετρακίνητο Dual της Camotos επιστρέφοντας στο μπάκετ μετά από εννέα χρόνια! Παράλληλα, τα βλέμματα θα συγκεντρώσει και η συμμετοχή του Ανδρέα Καροτσιέρη με το Rage Comet R, αλλά και του Δημήτρη Βαζάκα με το McRae Dakar Pro.

dirt

Όμως, οι φίλοι των αγώνων θα έχουν τη δυνατότητα να δουν παράλληλα συμμετέχοντες με αυτοκίνητα, και συγκεκριμένα 13 οδηγούς. Σε επίπεδο γενικής, οι Παναγιώτης Ρουστέμης και Κωνσταντίνος Κόρακας αναμένεται να ξεχωρίσουν με τα Lancer δέκατης και ένατης γενιάς. Όμως, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο Έπαθλο της κατηγορίας των 1.400 έως 1.600 κ.εκ., το οποίο και διεκδικούν οι Νίκος Χρέππας με το Peugeot 106 Rallye και ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με το Citroen Saxo!

To trackday του Σαββάτου, όπως και ο αγώνας την Κυριακή, θα ξεκινήσουν στις 10:00 πμ. Το εισιτήριο θα κοστίζει δέκα ευρώ, με το οποίο όσοι επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν και τις δύο μέρες της εκδήλωσης. Παράλληλα, με την αγορά του εισιτηρίου άμεσα μπαίνετε και σε κλήρωση για πλούσια δώρα που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στο χώρο του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων. Την ευθύνη διοργάνωσης του αγώνα έχει, όπως και πέρσι, το σωματείο Start Line.

Ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.