node/38931

Ecclestone: Ο Binotto είναι καλό παιδί, αλλά η Ferrari χρειάζεται έναν Briatore

«Δεν μπορεί να υπάρξει Formula 1 χωρίς τη Ferrari», λέει ο Ecclestone. 

Ο Bernie Ecclestone λέει ότι «δεν μπορεί να φανταστεί» τη Formula 1 χωρίς τη Ferrari. Πρόσφατα, εν μέσω προτάσεων περί περιορισμένου ορίου προϋπολογισμού για το 2021, ο επικεφαλής της Scuderia Mattia Binotto υπαινίχθηκε ότι η ομάδα του Maranello θα μπορούσε να κοιτάξει αλλού στον κόσμο των αγώνων.

«Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ την F1 χωρίς τη Ferrari»,λέει ο Ecclestone. «Η Formula 1 είναι η Ferrari και η Ferrari είναι η Formula 1. Θα μπορούσε να συμβεί, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το φανταστώ», πρόσθεσε ο 89χρονος.

Ο Ecclestone διευκρίνισε μάλιστα και πρόσφατα σχόλιά του σχετικά με τον Binotto, για τον οποίο είχε πει ότι δεν μπορεί να είναι επικεφαλής της ομάδας της Ferrari

«Δεν μίλησα άσχημα γι' αυτόν», επιμένει ο Βρετανός. «Είπα ότι είναι σούπερ, σούπερ μηχανικός και ότι ξέρει τα πάντα για τη Ferrari. Αλλά είναι διαφορετικό να είσαι μηχανικός από το να είσαι διευθυντής της ομάδας. Ένας διευθυντής πρέπει να είναι αδίστακτος για να επιτύχει τους στόχους του, και αντ΄αυτού νομίζω ότι είναι ένα πολύ ευαίσθητο, πολύ καλό άτομο».

Ο Ecclestone πιστεύει ότι ο Flavio Briatore  θα ήταν καλύτερος στο τιμόνι της Ferrari: «Πάντα πίστευα ότι θα ήταν το σωστό άτομο», είπε. «Αν ο Flavio δει κάποιον καλό σε άλλη ομάδα, τον παίρνει. Δεν ξέρω αν ο Binotto θα έκανε το ίδιο και θα άφησε έναν από τους ανθρώπους του στο σπίτι», είπε με νόημα.

Τέλος, αναφερόμενος ο Ecclestone στο ανώτατο όριο προϋπολογισμού για το 2021 και μετά τόνισε: «Τα χρήματα που ξοδεύει μια μέση ομάδα είναι εντελώς τρελά, αλλά πάντα θα υπάρχουν πλούσιες και φτωχές ομάδες. Θυμάμαι όταν ήμουν διευθυντής στη Brabham, σίγουρα δεν ήμασταν μια πλούσια ομάδα, ενώ η Ferrari είχε πάντα τρεις, τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα από εμάς ή τη Lotus. Παρόλα αυτά, εμείς και η Lotus κερδίσαμε μερικά παγκόσμια πρωταθλήματα. Όλοι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε τότε, αλλά σήμερα είναι διαφορετικά», είπε. 
 

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.