node/38931

Ecclestone: Ο Binotto είναι καλό παιδί, αλλά η Ferrari χρειάζεται έναν Briatore

«Δεν μπορεί να υπάρξει Formula 1 χωρίς τη Ferrari», λέει ο Ecclestone. 

Ο Bernie Ecclestone λέει ότι «δεν μπορεί να φανταστεί» τη Formula 1 χωρίς τη Ferrari. Πρόσφατα, εν μέσω προτάσεων περί περιορισμένου ορίου προϋπολογισμού για το 2021, ο επικεφαλής της Scuderia Mattia Binotto υπαινίχθηκε ότι η ομάδα του Maranello θα μπορούσε να κοιτάξει αλλού στον κόσμο των αγώνων.

«Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ την F1 χωρίς τη Ferrari»,λέει ο Ecclestone. «Η Formula 1 είναι η Ferrari και η Ferrari είναι η Formula 1. Θα μπορούσε να συμβεί, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το φανταστώ», πρόσθεσε ο 89χρονος.

Ο Ecclestone διευκρίνισε μάλιστα και πρόσφατα σχόλιά του σχετικά με τον Binotto, για τον οποίο είχε πει ότι δεν μπορεί να είναι επικεφαλής της ομάδας της Ferrari

«Δεν μίλησα άσχημα γι' αυτόν», επιμένει ο Βρετανός. «Είπα ότι είναι σούπερ, σούπερ μηχανικός και ότι ξέρει τα πάντα για τη Ferrari. Αλλά είναι διαφορετικό να είσαι μηχανικός από το να είσαι διευθυντής της ομάδας. Ένας διευθυντής πρέπει να είναι αδίστακτος για να επιτύχει τους στόχους του, και αντ΄αυτού νομίζω ότι είναι ένα πολύ ευαίσθητο, πολύ καλό άτομο».

Ο Ecclestone πιστεύει ότι ο Flavio Briatore  θα ήταν καλύτερος στο τιμόνι της Ferrari: «Πάντα πίστευα ότι θα ήταν το σωστό άτομο», είπε. «Αν ο Flavio δει κάποιον καλό σε άλλη ομάδα, τον παίρνει. Δεν ξέρω αν ο Binotto θα έκανε το ίδιο και θα άφησε έναν από τους ανθρώπους του στο σπίτι», είπε με νόημα.

Τέλος, αναφερόμενος ο Ecclestone στο ανώτατο όριο προϋπολογισμού για το 2021 και μετά τόνισε: «Τα χρήματα που ξοδεύει μια μέση ομάδα είναι εντελώς τρελά, αλλά πάντα θα υπάρχουν πλούσιες και φτωχές ομάδες. Θυμάμαι όταν ήμουν διευθυντής στη Brabham, σίγουρα δεν ήμασταν μια πλούσια ομάδα, ενώ η Ferrari είχε πάντα τρεις, τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα από εμάς ή τη Lotus. Παρόλα αυτά, εμείς και η Lotus κερδίσαμε μερικά παγκόσμια πρωταθλήματα. Όλοι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε τότε, αλλά σήμερα είναι διαφορετικά», είπε. 
 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS