DTM: Αγώνας δρόμου να μπει η VW στο πρωτάθλημα από το 2019

DTM: Αγώνας δρόμου να μπει η VW στο πρωτάθλημα από το 2019

O Gerhard Berger δεν θέλει να μείνουν δύο κατασκευαστές στο DTM, μετά την αποχώρηση της Mercedes στο τέλος της σεζόν.

Το 2018 θα είναι η τελευταία χρονιά που η Mercedes θα αγωνιστεί το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Και αυτό γιατί όπως έχει ήδη ανακοινωθεί  η Στουτγκάρδη θα αποχωρήσει από το DTM για να εμπλακεί στη Formula E.

To γεγονός αυτό έχει προβληματίσει ιδιαίτερα τον επικεφαλής του DTM, πρώην οδηγό της F1 Gerhard Berger, o οποίος αναζητά έναν τρίτο κατασκευαστή να πλαισιώσει τις Audi και BMW.
Σύμφωνα με δηλώσει του, ο Berger έχει πει πως μια αγωνιστική χρονιά με δύο κατασκευαστές θα μπορούσε να είναι μια λύση ανάγκης, μια εναλλακτική χρονιά, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο.
Πόσω μάλλον όταν ακόμη και αυτές οι BMW και Audi επανεξετάζουν τη συμμετοχή τους στο DTM.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Αυστριακός έχει ήδη κάνει επαφές με τον νέο CEO της VW, τον Herbert Diess, σε μια προσπάθεια να τον πείσει να είναι η VW αυτή που θα πάρει τη θέση της Mercedes και μάλιστα από το 2019.

berger

Όπως είπε ο Berger, με τον Diess βρισκόμαστε στη διαδικασία ενός πολύ δημιουργικού διαλόγου, αλλά προς το παρόν δεν τίθεται θέμα εισόδου της VW στο DTM, κάτι που αν γίνει θα είναι μια απόφαση που θα πάρει ο ίδιος ο CEO της εταιρείας.
Ωστόσο- είπε – πως το DTM χρειάζεται έναν ακόμη κατασκευαστή, τονίζοντας ότι αυτό γίνεται ακόμη πιο εύκολο από το γεγονός ότι πλέον υπάρχουν πολλά κοινά εξαρτήματα και μηχανικά μέρη ανάμεσα στα αυτοκίνητα και λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Οι τελευταίες επισημάνσεις είχαν προφανή σκοπό να τονίσουν πως το κόστος εξέλιξης και συμμετοχής ενός κατασκευαστή στο πρωτάθλημα δεν θα είναι δυσθεώρητο.

Μια άλλη λύση που εξετάζεται είναι να προχωρήσουν ακόμη περισσότερο οι συζητήσεις με τους Ιάπωνες (που είναι πάντως σε καλό δρόμο), για να αναβιώσει ένα «παγκόσμιο πρωτάθλημα» Class One στο οποίο γερμανοί και ιάπωνες κατασκευαστές θα μπορούν να αγωνίζονται τόσο στο DTM όσο και στο Japanese Super GT Series. Θα μπορούσαμε- είπε ο  Berger– για το 2019 να διοργανώσουμε έναν αγώνα στην Ιαπωνία και έναν στην Ευρώπη, ενώ τόνισε πως έχουμε σε πολλά σημεία σύγκλιση απόψεων και ξέρουμε πολύ καλά πως αν συνδυάσουμε τις δυνάμεις μας θα δημιουργήσουμε ακόμη καλύτερες προϋποθέσεις για το μέλλον.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι βέβαιο είναι πως το DTM παρά το γεγονός ότι τυγχάνει ευρείας αποδοχής ως αγωνιστικός θεσμός, περνά μια περίοδο κρίσης, ενώ η συμμετοχή μόνον δύο κατασκευαστών θα υποβαθμίσει το ενδιαφέρον και τον ίδιο το θεσμό κατ’ επέκταση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube