node/35660

Δράση σε άσφαλτο και χώμα, αυτό το ΣΚ στη Λαμία

Αυτό το Σαββατοκύριακο η Λαμία φιλοξενεί το ασφάλτινο 9ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, αλλά και το χωμάτινο 36ο Autovision Ράλλυ Φθιώτιδας.

Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο δράση σε δύο διαφορετικά τερέν θα απολαύσουν οι φίλοι τον αγώνων ράλλυ στη Λαμία. Το Σάββατο 15 Ιουνίου διεξάγεται το 9ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, ενώ την Κυριακή 16 Ιουνίου το 36ο Autovision Ράλλυ Φθιώτιδας. Και οι δύο αγώνες διοργανώνονται φυσικά από την Αγωνιστική Λέσχη Λαμίας (Α.Λ.Α.Λαμίας).


9ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου

Ο 2ος γύρος για το Κύπελλο Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος θα ξεκινήσει με μια πανηγυρική εκκίνηση στις 13:00, στην κεντρική πλατεία Ελευθερίας στην Λαμία. Οι 35 πρωταγωνιστές θα αναμετρηθούν με αντίπαλο το χρονόμετρο στην διασημότερη ασφάλτινη διαδρομή της χώρας, «Μπράλος - Σκαμνός», μήκους 15,6 km, προσφέροντας πλούσιο θέαμα με τα περάσματα τους σε όσους βρεθούν στα διάφορα σημεία της διαδρομής. Μετά από 2 περάσματα της Ειδικής Διαδρομής οι νικητές θα τερματίσουν και πάλι στην πλατεία Ελευθερίας στην Λαμία, όπου και θα λάβει χώρα η απονομή των επάθλων.

Στο κομμάτι των συμμετοχών, θα δούμε για ακόμη μία φορα μετά το Ράλλυ Σπριντ Αλμυρού τα δύο Skoda S2000 των Καμπύλη και Νομικού να αναμετρώνται μεταξύ τους, αλλά και με τα υπόλοιπα σπουδαία ονόματα των ασφάλτινων αγώνων, που έχουν ως στόχο την επικράτηση στον αγώνα και ένα καλό αποτέλεσμα.

Οι κορυφαίες κλάσεις C1 και C2 συγκεντρώνουν 5 συμμετοχές οι οποίες θα παλέψουν για την νίκη και το θέαμα αναμένεται συγκλονιστικό! Ο συναγωνισμός αναμένεται ιδιαίτερα έντονος τόσο σε επίπεδο γενικής της κατηγορίας F2 των δικίνητων αυτοκινήτων, όσο και σε επίπεδο κατάταξης των επιμέρους κλάσεων (C3, C4, C5, C6), καθώς η C3 συγκεντρώνει 8 συμμετοχές, η C4, με την σειρά της 4 συμμετοχές, ενώ η C5 αποτελεί την πολυπληθέστερη κλάση με 10 πληρώματα τα οποία θα προσπαθήσουν για το καλύτερο αποτέλεσμα. Κλείνοντας η C6, θα έχει 4 συμμετοχές.

Ξεχωριστό χρώμα θα δώσουν και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα, με 4 πληρώματα να είναι παρόντα στον Μπράλο, προσπαθώντας για το καλύτερο σε επίπεδο χρόνων και ταυτόχρονα, θυμίζοντας με τα όμορφα αυτοκίνητά τους ένδοξες εποχές του παρελθόντος.

Δείτε αναλυτικά τις 35 συμμετοχές. Χάρτη, ωράριο μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της Α.Λ.Α. Λαμίας.

Να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας: “FORD-Ντουλάκης”, “Group Karellis”, “Γ. Ντελλής -Κερκίδες, Εξέδρες”, με τους :“Parking Πασιονίκος”, “ΙΟΛΗ”, “Tsakonitis Print”, “Time Out”, “Flame Stop” που μάς υποστηρίζουν και φέτος. Το Service Park θα βρίσκεται στην πλατεία του χωριού Ηράκλεια. Έξω από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας θα διεξαχθεί έκθεση αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, Auto - MotoFestival Λαμίας η οποία θα εξελίσσεται παράλληλα με το 9ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου δίπλα στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου. Η έκθεση θα να είναι ανοικτή για το κοινό από την Πέμπτη 13 έως το βράδυ της Κυριακής 16 Ιουνίου, με σκοπό την ενημέρωση για την τάση της αυτοκίνησης και της μοτοσυκλέτας.

Afisa


36ο Autovision Ράλλυ Φθιώτιδος

Μετά το Εαρινό Ράλλυ, την σκυτάλη για το 55ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος παίρνει το 36ο AUTOVISION Ράλλυ Φθιώτιδος, με τους 31 συμμετέχοντες που θα ανέβουν την ράμπα της εκκίνησης στην Πλατεία Ελευθερίας το Σάββατο 15 Ιουνίου να θέλουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις φημισμένες «Ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές.

Η γιορτή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Φθιώτιδας θα ξεκινήσει με την Πανηγυρική Εκκίνηση στην Πλατεία Ελευθερίας το βράδυ του Σαββάτου, αμέσως μετά την απονομή στον ίδιο χώρο του 9ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, δημιουργώντας μια φανταστική ατμόσφαιρα για πληρώματα και θεατές.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, η μάχη των Κεχαγιά Γιώργου - Τσαούσογλου Μάριου (Ford Fiesta R5), με τους περσινούς πρωταθλητές Μπαντούνα Ιωάννη – Σούκουλη Κωνσταντίνο (Mitsubishi Lancer EVO V / VI), για την κατάκτηση της νίκης αναμένεται συγκλονιστική. Στην εξίσωση της νίκης και ενός καλού αποτελέσματος θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και πληρώματα με μεγάλη εμπειρία και ταχύτητα στις χωμάτινες συνθήκες που βρίσκονται στις συμμετοχές της μεγάλης κατηγορίας. Ανάμεσα τους ξεχωρίζουμε την συμμετοχή από την Κύπρο των Πέτρο Παντελή – Λάο Πάμπο (Mitsubishi EVO X),που έρχονται στο Ράλλυ Φθιώτιδος μετά από δύο χρόνια και τη συμμετοχή τους το 2017.

Στην F2,οι πρωτοπόροι Άκρατος Ιωάννης – Άκρατος Ευάγγελος (Peugeot 208 VTI 125), θα παλέψουν με τους “EL NAK Jr” – Βίγκο Ανδρέα (Renault Sport), για την επικράτηση της νίκης. Οι Μποζιονέλος Ιωάννης – Παναρίτης Ευάγγελος (Ford Escort RS 2000), θα κυνηγήσουν το καλύτερο αποτέλεσμα στην ίδια κατηγορία προσφέροντας θέαμα σε όσους βρεθούν στις Ειδικές Διαδρομές της Φθιώτιδας. Πολύ ωραίες μάχες και έντονο ανταγωνισμό αναμένουμε στις μικρότερες κατηγορίες C4, C5 και C6 με τα πληρώματα να μάχονται στο όριο για την νίκη και ένα καλό αποτέλεσμα θέλοντας να κερδίσουν ταυτόχρονα και το χειροκρότημα των θεατών.

Δείτε αναλυτικά τις 31 συμμετοχές. Χάρτη, ωράριο μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της Α.Λ.Α. Λαμίας.

Να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας: “FORD-Ντουλάκης”, “Group Karellis”, “Γ. Ντελλής -Κερκίδες, Εξέδρες”, με τους :“Parking Πασιονίκος”, “ΙΟΛΗ”, “Tsakonitis Print”, “Time Out”, “Flame Stop” που μάς υποστηρίζουν και φέτος. Το Service Park θα οργανωθεί την 15/6/2019 και ώρα 10:00 (Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, οδός Φιλίας) έως τη λήξη του αγώνα. Έξω από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας θα διεξαχθεί έκθεση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, Auto - MotoFestival Λαμίας η οποία θα εξελίσσεται παράλληλα με το 36ο AUTOVISION Ράλλυ Φθιώτιδος, δίπλα στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου. Η έκθεση θα να είναι ανοικτή για το κοινό από την Πέμπτη 13 έως το βράδυ της Κυριακής 16 Ιουνίου, με σκοπό την ενημέρωση για την τάση της αυτοκίνησης και της μοτοσυκλέτας.

[Πηγή: ΟΜΑΕ, ΑΛΑΛ]

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.