node/34083

Διεθνείς αγώνες καρτ: Προσφορά εργοστασιακού μπάκετ στον Λιβέρη

Οι καλές εμφανίσεις του Δ. Λιβέρη στην Ευρώπη πέρσι φέρνουν προτάσεις από εργοστασιακές ομάδες για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Οι καλές εμφανίσεις του Διονύση Λιβέρη την περσινή χρονιά σε σημαντικούς πανευρωπαϊκούς αγώνες, στην κορυφαία κατηγορία των διτάχυτων καρτ DD2, έφεραν την γρήγορη αναγνώριση. Η οποία εκφράζεται με δύο προσφορές από εργοστασιακές ομάδες να δοκιμάσει τα νέα σασί του 2019 και να ακολουθήσει ένα ευέλικτο αγωνιστικό πρόγραμμα αγώνων ως επίσημος πλέον οδηγός.

Ο Διονύσης βρέθηκε πρόσφατα στην πίστα Lonato της Ιταλίας για να δοκιμάσει το γερμανικό σασσί Mach1. Παρόντες για την Mach1 ήταν ο πολυπρωταθλητής Thierry Delre, επικεφαλής του αγωνιστικου τμήματος και ο επίσημος οδηγός Marco Zanchetta. Ο Delre είχε δει τον Λιβέρη στον μοναδικό αγώνα που έχει κάνει με τα πλέον απαιτητικά 6τάχυτα καρτ των 50 ίππων στον περσινό παγκόσμιο τελικό IAME World Finals στο θρυλικό Le Mans, είχε σχηματίσει θετική άποψη για την ταχύτητα και την εν γένει συμπεριφορά απόδοσή του, και τον είχε στο στόχαστρό του. Σε εκείνο τον αγώνα, στα προκριματικά, ο Delre είχε έρθει 12ος και ο Διονύσης 13ος.

Στο Lonato, Zanchetta και Λιβέρης έκαναν διαδοχικές δοκιμές και αντάλλαξαν παρατηρήσεις, με τον Ιταλό να καταλήγει πέντε δέκατα ταχύτερος. Το ζητούμενο είναι μια πιθανή συνεργασία σε αγώνες του πλέον ανταγωνιστικού γερμανικού πρωταθλήματος DKM.

Πέρυσι ο Λιβέρης αγωνίστηκε στην Ευρώπη με την παγκόσμια πρωταθλήτρια βελγική ομάδα DAEMS και σασί Tony Kart.  Πήρε μία νίκη και δύο δεύτερες θέσεις (Γαλλία, Βέλγιο, Ουγγαρία) και βρέθηκε επικεφαλής αγώνα άλλες τρεις φορές πριν χάσει τη θέση από μηχανικό πρόβλημα ή ατύχημα.  Γενικότερα, οι εμφανίσεις του ήταν πειστικές, σταθερά γρήγορος σε όλα τα σκέλη, χτίζοντας σταδιακά εμπειρία ως προς τη συνολική διαχείριση του αγώνα.

Τον Διονύση προπονεί ο κορυφαίος Έλληνας καρτίστας Γιάννης Αντωνιάδης και υποστηρίζουν η ΕΛΒΑΛ-ΧΑΛΚΟΡ με τα σύνθετα υλικα etalbondA2, η ομογενής οικογένεια Spanos με την ομάδα αμερικανικού ποδοσφαίρου Los Angeles Chargers, η ενεργειακή εταιρεία ContourGlobal και η Chipita-7Days.

Λιβέρης καρτ
Zanchetta και Λιβέρης ανταλλάσσουν παρατηρήσεις για το καινούργιο Mach1

 

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS