node/35266

Διάσκεψη χωρών με τις υψηλότερες εκπομπές αερίων ρύπων

Σκοπός η εκπλήρωση των υποσχέσεων του Παρισιού -Η Γερμανία κινείται πολύ μακριά από τους κλιματικούς στόχους για το 2020.

Συνολικά 35 κράτη συμμετέχουν στο «Διάλογο του Petersberger» για την αντιμετώπιση του φαινομένου του θερμοκηπίου με στόχο συγκεκριμένες εθνικές δεσμεύσεις. 

«Εκπλήρωση των υποσχέσεων του Παρισιού», αυτό είναι το σύνθημα του «Διαλόγου του Petersberger για το Κλίμα» που ξεκίνησε το πρωί στο Βερολίνο. Στις 35 χώρες που συμμετέχουν εδώ και δέκα χρόνια σε αυτή τη γερμανική πρωτοβουλία παράγονται οι παγκοσμίως υψηλότερες εκπομπές αερίων που προκαλούν το φαινόμενο θερμοκηπίου. Στην ατζέντα της άτυπης συνάντησης στο Βερολίνο βρίσκεται η υλοποίηση των στόχων της Διάσκεψης του Παρισιού του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή το 2015. Συνολικά 196 κράτη έχουν συμφωνήσει ότι θα συμβάλουν για να περιοριστεί ως το 2050 η αύξησης της μέσης παγκόσμιας θερμοκρασίας τουλάχιστον κατά 1,5 βαθμό Κελσίου σε σχέση με τα προβιομηχανικά επίπεδα.

«Φρενάρει» η Γερμανία

Η συζήτηση στο Βερολίνο θα επικεντρωθεί σε θέματα χρηματοδότησης συγκεκριμένων δράσεων, την υλοποίηση όπως και την συγκεκριμενοποίηση των εθνικών δεσμεύσεων. Η Γερμανία πάντως δεν πρόκειται να πετύχει τους στόχος που έθεσε το Βερολίνο. ΜΕ βάση κυβερνητική έκθεση για το κλίμα οι εκπομπές των αερίων που ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου δεν θα μειωθούν ως το 2020 κατά 40% όπως είχε δεσμευτεί η γερμανική κυβέρνηση, αλλά κατά μόλις 32%.

Στην εναρκτήρια ομιλία της το πρωί η σοσιαλδημοκράτης υπουργός Περιβάλλοντος υποστήριξε την αναγκαιότητα η Γερμανία να συμπράξει με τη Γαλλία προκειμένου να μειωθούν σε ολόκληρη την ΕΕ ως το 2050 στο μηδέν οι εκπομπές αερίου που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ήδη όμως η Γερμανίδα Καγκελάριος έχει ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να συμμετέχει σε αυτή την πρωτοβουλία του Γάλλου Προέδρου Macron. Άλλωστε, δεν πιστεύει ότι θα επιτευχθεί στην ΕΕ συναίνεση σε ό,τι αφορά τους κλιματικούς στόχους.

Πρώτο θέμα το περιβάλλον για τους πολίτες 

Πάντως, όπως προκύπτει από πρόσφατη δημοσκόπηση του ινστιτούτου YouGov, η σημαντικότερη πρόκληση του μέλλοντος είναι για τους Γερμανούς τα ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον. Το 34% των Γερμανών είναι αυτής της άποψης. Το μεταναστευτικό που ήταν το κυρίαρχο θέμα των προηγούμενων ετών περιορίζεται πλέον στη δεύτερη θέση.

[Πηγή: Deutsche Welle]
 

TAGS
node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]

node/39385
Suzuki Swift MY2020

Η Suzuki αποκαλύπτει το φρεσκάρισμα του Swift

Το Suzuki Swift συνεχίζει με την έκδοση Sport μέσω ελαφράς ανανέωσης και μεγαλώνοντας την μπαταρία του mild hybrid ατμοσφαιρικού μοτέρ K12D.

Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Suzuki αποκαλύπτει το φρεσκάρισμα του Swift

Η κοινοτοπία ότι την ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ισχύει και για το Swift. Τα νούμερά του στην Ευρώπη αποδεικνύουν ότι πρόκειται για την κότα που γεννάει χρυσά αυγά. Με υγιές δίκτυο πωλήσεων, αξιοπιστία και προϊόντα αναγνωρισμένα από τους πελάτες, ο Ιάπωνας κατασκευαστής αθροίζει και το Swift στα SUV/crossover μοντέλα του, σερφάροντας σε καλά θεμέλια.

Για του λόγου το ασφαλές, το Swift πούλησε πέρυσι στην Ελλάδα, το 2019, 1.669 αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν το 4,44% της κατηγορίας και το 2,45% του συνόλου της αγοράς. Το ίδιο και το 2020. Με τα στοιχεία πωλήσεων που έχουμε μέχρι και το Μάιο, τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 397 αυτοκίνητα, 4,82% και 2,71% αντίστοιχα. 

Αισθητικά, πρέπει να παίξεις το παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» για να εντοπίσεις τη διαφορά ανανεωμένου Swift και αυτού της πρώτης φάσης. Η τρισδιάστατη σπορ μάσκα γρίλια, η νικελένια τρέσα και τα νέα μοντέλα στις ζάντες (σε συνδυασμό με περισσότερες επιλογές όσον αφορά τα χρώματα του αμαξώματος και τις διακοσμητικές ενθέσεις του) είναι οι μόνες εξωτερικές αισθητικές εξελίξεις στο γιαπωνέζικο σουπερμίνι.

Suzuki Swift MY2020

Στην καμπίνα, οι μόνες αλλαγές επισημαίνονται στο νέο τιμόνι, στην κεντρική κονσόλα που αναπροσανατολίστηκε προς τον οδηγό και στις νέες διακοσμητικές ενθέσεις.

Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας K12D 1.2 DualJet από την άλλη μένει σχεδόν ανέγγιχτος. σχεδόν καθόλου. Εξακολουθεί να αποδίδει 90 ίππους αλλά επωφελείται από μια νέα μπαταρία 10 Ah, σε σύγκριση με 4άρα του παρελθόντος. Όλα αυτά προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα των μικροϋβριδισμού του που είναι ήδη γνωστός για την ανεπαίσθητη εισφορά του στο κατά τα άλλα ελαφρύ Swift.

Suzuki Swift MY2020

Από πλευράς του εξοπλισμού, το ανανεωμένο Swift κληρονομεί την αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, την ανίχνευση τυφλών σημείων και τη βοήθεια για τη διόρθωση της τροχιάς και την παραμονή στη λωρίδα, που λειτουργεί μεταξύ 60 και 160 km/h.