node/36843

Δεύτερος στο πρωτάθλημα καρτ Κάτω Χωρών ο Λιβέρης

Το τέλος του πρωταθλήματος Rotax Max Challenge BNL βρήκε τον Διονύση Λιβέρη στη δεύτερη θέση της κατάταξης, μετά από μια χρονιά έντονων συγκινήσεων.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης του ιδιαιτέρως ανταγωνιστικού και δημοφιλούς πρωταθλήματος καρτ Rotax Max Challenge BNL τερμάτισε τελικά ο Διονύσης Λιβέρης.

Η αυλαία του θεσμού έπεσε το περασμένο Σαββατοκύριακο με έναν ακόμη αγώνα στην περίφημη πίστα Genk του Βελγίου. Στο πρωτάθλημα συμμετέχουν περίπου 200 οδηγοί από 15 χώρες.

Ο Διονύσης μπήκε στο τελευταίο σκέλος της διοργάνωσης έχοντας προβάδισμα 13 βαθμών επί του περυσινού πρωταθλητή, Βέλγου Zander Przybylak. Όμως η κατακλυσμιαία βροχή που έπεφτε την Κυριακή σε συνδυασμό με τις ιδιαιτερότητες του οδοστρώματος της πίστας, έφεραν τον Διονύση σε μειονεκτική θέση. Έτσι, παρά την εντυπωσιακή οδήγηση και τα διαρκή προσπεράσματα που πέτυχε σημειώνοντας τους ταχύτερους γύρους στο στεγνό, παρότι βρέθηκε επικεφαλής σε δύο από τα τέσσερα αγωνιστικά σκέλη του Σαββατοκύριακου, δεν μπόρεσε να κρατήσει το βαθμολογικό προβάδισμα που είχε και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση μετά από 12 αγώνες.

Liveris kart
Απο αριστερά: Διονύσης Λιβέρης, Ελλάδα -- 2ος, Xander Przybylak, Βέλγιο – 1ος, David Rehme, Σουηδία – 3ος

Ο Λιβέρης αγωνίζεται με την πρωταθλήτρια κόσμου και Ευρώπης ομάδα DAEMS από το Βέλγιο στην ανώτατη κατηγορία καρτ Rotax DD2 με κινητήρες 35 ίππων, δύο ταχύτητες και φρένα στους τέσσερις τροχούς. Η μέση ταχύτητα που σημείωσε στο Genk ήταν 91 km/h.  Τον Διονύση προπονεί ο κορυφαίος Ελληνας καρτίστας Γιάννης Αντωνιάδης και στηρίζουν η ΕΛΒΑΛ-ΧΑΛΚΟΡ με τα άφλεκτα σύνθετα υλικά etalbondA2, η ομογενής οικογένεια Spanos με την ομάδα αμερικανικού football Los Angeles Chargers, η ενεργειακη εταιρεία ContourGlobal και η Chipita-7Days.

 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS