node/34255

Βρέθηκε το χαμένο αγωνιστικό Mazda RX-7 254i

Το μοναδικό αντίγραφο που σώζεται βρέθηκε στην Ιαπωνία μετά από 35 χρόνια.

Ένα αγωνιστικό Mazda RX-7 254i που θεωρούνταν χαμένο εδώ και δεκαετίες, βρέθηκε στην πόλη Okayama της Ιαπωνίας.

Το συγκεκριμένο Mazda RX-7 254i συμμετείχε στο Le Mans του 1982 με το νούμερο 83 και οδηγούς τους Tom Walkinshaw, Chuck Nicholson, και Peter Lovett, εγκαταλείποντας τον αγώνα μετά από 180 γύρους στους οποίους έφτασε μέχρι και την 8η θέση. Η τελευταία φορά που εθεάθη ήταν στον αγώνα 1000km του Fuji το 1984, πριν παροπλιστεί και τα ίχνη του χαθούν.

Το δεύτερο και πανομοιότυπο RX-7 no.82 που είχε τερματίσει στην 14η θέση στο Le Mans, καταστράφηκε σε ατύχημα κατά τη διάρκεια μεταγενέστερου αγώνα στο Fuji Speedway.

Mazda RX7 Le Mans

Επιστρέφοντας στο παρόν, το μοναδικό RX-7 254i φορά φαρδύ αμάξωμα με φουσκωμένα φτερά, αγωνιστικά φώτα και μεγάλη αεροδυναμική ουρά με την απαραίτητη αεροτομή. Το χρώμα του μπορεί σήμερα να είναι λευκό όμως είναι ακόμα ορατά τα σημάδια της αρχικής ροζ και χρυσής αγωνιστικής του φορεσιάς. Εξάλλου, ο ίδιος ο Tachimoto-san που εργαζόταν ως αρχιμηχανικός της Mazdaspeed εκείνη την εποχή, επιβεβαίωσε τη γνησιότητα του εξετάζοντας το σύστημα πέδησης και την πίσω ανάρτηση.

Σύμφωνα με το Japanese Nostalgic Car, ο βελτιωτικός οίκος Powercraft θα αναλάβει να επαναφέρει το μοντέλο στην αρχική του κατάσταση, με στόχο να ακούσουμε ξανά τον ήχο του wankel κινητήρα 300 PS σε κάποιο αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων.

Το RX-7 254i ήταν το τελευταίο αγωνιστικό Mazda που βασίζονταν σε μοντέλο παραγωγής, προτού η εταιρεία κατασκευάσει πρωτότυπα κατηγορίας Group C. Να θυμίσουμε πως το 1991, η Mazda κατέκτησε τη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans, με το 787B να τερματίζει στην πρώτη θέση γενικής κατάταξης.

node/39416

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μέσω του προγράμματος GR Heritage Parts Project, η Toyota θα προσφέρει γνήσια εξαρτήματα για το 2000GT.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μετά από τα ανταλλακτικά για τις γενιές A70 και Α80 της Supra, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την παραγωγή εξαρτημάτων και για το 2000GT ως κομμάτι του GR Heritage Parts Project, με σκοπό να τα διαθέσει στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές, αποκλειστικά για τους ιδιοκτήτες του σπάνιου μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Παραγωγή ανταλλακτικών για τις Supra A70 και A80

Η διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών που δεν ήταν πλέον διαθέσιμα στην αγορά, θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να συνεχίσουν να οδηγούν τα μοντέλα τους χωρίς να ανησυχούν για το επόμενο σέρβις. Περισσότερες πληροφορίες για τα εξαρτήματα θα ανακοινωθούν από την 1η Αυγούστου 2020 στην ιστοσελίδα της Toyota Gazoo Racing. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου θα είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota όπως και τα ανταλλακτικά των υπόλοιπων μοντέλων - με τι διαφορά ότι θα προσφέρονται σε περιορισμένο αριθμό ανά ιδιοκτήτη για αποφυγή φαινομένων αισχροκέρδειας.

2000GT parts

To Toyota 2000GT που παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 337 μονάδων μεταξύ 1967 και 1970, θεωρείται ένα από τα πιο ποθητά και πιο όμορφα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Το πισωκίνητο σπόρτσκαρ φορούσε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων που απέδιδε 150 PS και 175 Nm χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 220 km/h. Επίσης, είχε ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και ζάντες από μαγνήσιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota 2000GT 1967-1970

Η αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με τους συλλέκτες να καταβάλλουν επταψήφια ποσά για την απόκτησή του, καθιστώντας το το ακριβότερο ιαπωνικό μοντέλο στην ιστορία.

node/39409

Παρουσιάστηκε το τετρακίνητο Mazda3 Τurbo [video]

Το Mazda3 απέκτησε περισσότερη δύναμη χάρη σε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Παρουσιάστηκε το τετρακίνητο Mazda3 Τurbo [video]

Στις 3 Ιουλίου, η Mazda Mexico δημοσίευσε στο επίσημο κανάλι της στο YouTube μια παρουσίαση του Mazda3 με κινητήρα τούρμπο, πριν από την επερχόμενη πρεμιέρα του μοντέλου στις ΗΠΑ που είναι προγραμματισμένη για τις 8 Ιουλίου.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος σε σειρά υπερτοφοδοτούμενος κινητήρας Skyactiv-G Turbo 2,5 λίτρων που αποδίδει 230 PS και 420 Nm - όπως και στα Mazda6 και CX-5 που κυκλοφορούν στην αμερικανική αγορά. Το μοτέρ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη και στους 4 τροχούς.

Αισθητικά, το πρώτο Mazda3 με turbo κινητήρα δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με τη Mazda να επιλέγει τη διακριτική οδό για την έκδοση επιδόσεων του μικρομεσαίου χάτσμπακ. Όπως βλέπουμε από το βίντεο, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 18", ηλιοροφή, αυτόματα φώτα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, 7 αερόσακους και ηχοσύστημα της Bose με 12 ηχεία.

Ενημερωτικά, οι τιμές του Mazda3 Turbo στο Μεξικό είναι 489.900 pesos (19.540 ευρώ) για την έκδοση Grand Touring και 529.900 pesos (21.135 ευρώ) για την πλουσιότερη Signature. Λίγο αργότερα ο ίδιος κινητήρας θα προσφερθεί και σε συνδυασμό με σεντάν αμάξωμα.

[Πηγή: Mazda Mexico μέσω Motor1]