node/33068

Βρετανία: Πρόστιμο σε 15χρονο που έτρεχε με το... πατίνι του

O νεαρός τιμωρήθηκε και με έξι πόντους ποινής που θα μετρήσουν στην άδεια οδήγησής του όταν με το καλό την βγάλει!

Μπορεί να ακούγεται περίεργο έως και εξωπραγματικό αλλά συνέβη και μάλιστα έχει και νομική υπόσταση. Ένας 15χρονος Βρετανός συνελήφθη από την αστυνομία να τρέχει με υπερβολική ταχύτητα με το... ηλεκτρικό του πατίνι.

Στο νεαρό επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο αλλά και έξι βαθμοί ποινής, οι οποίοι θα «μαυρίσουν» την άδεια οδήγησής του, όταν έρθει η ώρα να την αποκτήσει, όπως αναφέρει σχετικό ρεπορτάζ στα βρετανικά Μέσα.

Η Αστυνομία μάλιστα εξέδωσε και ανακοίνωση που προειδοποιεί τους γονείς ότι θα είναι αυστηρή με τους... παραβάτες πιτσιρικάδες. Και αυτό διότι ο νόμος στη Βρετανία είναι σαφής και προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία μπορούν να φτάσουν ταχύτητες έως και 40 μίλια/ώρα, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε δρόμους ή πεζοδρόμια και μπορούν να κινούνται μόνο σε εγκεκριμένες ή ιδιωτικές εκτάσεις.

Η Αστυνομία επισημαίνει επίσης ότι αυτά τα πατίνια δεν είναι παιχνίδια, είναι εξαιρετικά επικίνδυνα και πολλοί γονείς δεν το γνωρίζουν αυτό. Σύμφωνα με τον νόμο περί οδικής κυκλοφορίας μπορούμε, λέει η Αστυνομία, να δώσουμε κλήση στον χρήστη τους αν δεν έχει ασφάλιση, άδεια, πινακίδα, κράνος και βέβαια αν κινείται με μεγάλη ταχύτητα.

TAGS
node/40195

Επίσημο: GMC Hummer EV [video]

Το Hummer επιστρέφει ως ηλεκτρικό supertruck με εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: GMC Hummer EV [video]

Μετά από μακροσκελή εκστρατεία teaser και καθυστερήσεις στην πρεμιέρα λόγω πανδημίας, η GM παρουσίασε την ολοκαίνουρια γενιά του Hummer που κυκλοφορεί με τα σήματα της GMC και για πρώτη φορά παίρνει τη μορφή ενός αμιγώς ηλεκτρικού "supertruck".

Σχεδιαστικά, το Hummer EV διατηρεί κάτι από τον χαρακτήρα των H1, H2 και H3 με παρόμοιες αναλογίες και επιβλητικές διαστάσεις. Το όχημα διαθέτει ψηλά τοποθετημένη μάσκα με LED φώτα και φωτιζόμενη γρίλια, off-road προφυλακτήρες και προστατευτικές ποδιές, φουσκώματα στο καπό, σχεδόν κάθετο παρμπρίζ, επιπλέον φώτα στην οροφή, στενά παράθυρα, τετραγωνισμένους θόλους των τροχών, σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, τέσσερις πόρτες και καρότσα με πολυλειτουργική πόρτα MultiPro.

Τον εκτός δρόμου προσανατολισμό προδίδουν και τα ελαστικά Goodyear Wrangler All Territory με διάμετρο 35" ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν και ακόμα μεγαλύτερα ελαστικά 37".

GMC Hummer EV

Το σύστημα κίνησης αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 1.014 PS (746 kW) και 15.592 Nm (!) σύμφωνα πάντα με την επίσημη ιστοσελίδα της GMC. Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με δυνατότητα κλειδώματος (e-lockers) και επιτρέπει επιτάχυνση 0-96 km/h σε 3" με τη βοήθεια της λειτουργίας Watts to Freedom.

Οι μπαταρίες Utium της GM με 24 modules επιτρέπουν αυτονομία που ξεπερνά τα 563 km ενώ υποστηρίζουν ταχυφορτιστή 350 kW που προσθέτει 160 km αυτονομίας μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης.

Η GMC εξοπλίζει το Hummer EV με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης. Έχουμε ενεργή αερανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 152 mm με το πάτημα ενός κουμπιού (Extract Mode), σύστημα τετραδιεύθυνσης που μειώνει τον κύκλο στροφής, λειτουργία CrabWalk που επιτρέπει διαγώνια κίνηση με παράλληλο στρίψιμο όλων των τροχών, καθώς και το πλήρες πακέτο ημιαυτόνομης οδήγησης Super Cruise της General Motors.

GMC Hummer EV

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι τετραγωνισμένοι όγκοι σε ταμπλό, πόρτες και κεντρική κονσόλα. Την παράσταση κλέβει η κεντρική οθόνη αφής 13,4" για το infotainment που συνδυάζεται με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3" και ηχοσύστημα 14 ηχείων της Bose.

Χάρη στις κάμερες UltraVision (έως 18 διαφορετικές γωνίες λήψεις), ο οδηγός μπορεί ανα πάσα στιγμή να ελέγχει τι συμβαίνει γύρω και κάτω από το όχημα, διευκολύνοντας την κίνηση εκτός δρόμου αλλά και το παρκάρισμα.

Πάνω από την πενταθέσια καμπίνα βρίσκουμε την γυάλινη οροφή Infinity Roof με αφαιρούμενα Sky Panels τα οποία αποθηκεύονται κάτω από το καπό μετατρέποντας το Hummer EV σε καμπριολέ.

GMC Hummer EV

Η εμπορική διάθεση του GMC Hummer EV στην αγορά των ΗΠΑ θα ξεκινήσει από το φθινόπωρο του 2021 με την πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Edition 1 ($112.595). Το φθινόπωρο του 2022 θα ακολουθήσει το Hummer EV3X ($99.995) με τρεις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 811 PS. Την άνοιξη του 2023 θα διατεθεί το Hummer EV2X ($89.995) με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 634 PS, ενώ την άνοιξη του 2024 θα κυκλοφορήσει το "βασικό" Hummer EV2 ($79.995) με λιγότερο εξοπλισμό και μικρότερη αυτονομία.

[Πηγή: GMC]

node/40182

Audi: Ετοιμάζει έκδοση RS του e-tron GT με 710 PS!

Νέες πληροφορίες για την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού e-tron GT από την Audi Sport.

Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi: Ετοιμάζει έκδοση RS του e-tron GT με 710 PS!

Εδώ και αρκετό καιρό γνωρίζουμε πως η Audi ετοιμάζει μια έκδοση επιδόσεων με τα διακριτικά RS για το ηλεκτρικό e-tron GT, όμως από τις τελευταίες πληροφορίες μαθαίνουμε πως το μοντέλο θα αποδίδει περίπου 710 PS από τρεις ηλεκτροκινητήρες!

Την έλευση του RS e-tron GT έχει επιβεβαιώσει με δηλώσεις του ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi, ενώ πολλά έχουν γραφτεί και για τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Audi Sport. 

Το σπορ ηλεκτρικό σεντάν της Audi είναι συγγενικό με την Porsche Taycan καθώς βασίζεται στην πλατφόρμα J1 του VW Group. Όπως είναι λογικό, η Audi δεν θα κυκλοφορήσει έκδοση με περισσότερη ισχύ από την Porsche Taycan Turbo S (761 PS και 1050 Nm) ώστε να αποφύγει τον εσωτερικό ανταγωνισμό. Σε αυτό το κλίμα, οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για σύστημα κίνησης με τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν μπροστά και δύο στον πίσω άξονα) που θα αποδίδουν συνδυαστικά περίπου 710 PS, και μπαταρία χωρητικότητας 95 kWh. Σύμφωνα με εκτιμήσεις η επιτάχυνση 0-100 km/h θα απαιτεί λιγότερο από 3" ενώ η αυτονομία θα ξεπερνά τα 400 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός προηγμένου συστήματος torque vectoring που θα επιτρέπει και ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις. Θα έχουμε επίσης πιο σφιχτή ρύθμιση για την ενεργή ανάρτηση και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος.

Αισθητικά, το Audi RS e-tron GT θα ξεχωρίζει χάρη σε ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο με σπλίτερ και διαχύτη, νέα σχέδια τροχών μεγαλύτερης διαμέτρου, φουσκωμένα φτερά και οροφή από ανθρακονήματα.

Η έκδοση παραγωγής του e-tron GT θα κάνει πρεμιέρα στις αρχές του 2021 μαζί με το "καυτό" RS. Να θυμίσουμε πως το αντίστοιχο πρωτότυπο παρουσιάστηκε το 2018 στην έκθεση του Los Angeles. Όλες οι εκδόσεις του e-tron GT θα παράγονται στο εργοστάσιο Böllinger Höfe στο Neckarsulm όπου κατασκευάζεται σήμερα το Audi R8. Όσο για την τιμή, το "απλό" e-tron GT θα ξεκινά από £80.000 (€88.240) στη Μ.Βρετανία ενώ το RS e-tron GT θα ξεπερνά τις £120.000 (€132.360).

[Πηγή: Autoexpress]