Tελικά η BMW θα προχωρήσει στην παραγωγή της σειράς 2 η οποία θα αποτελέσει και τη βασική της γκάμα καθώς τα μοντέλα θα διατηρήσουν το σύστημα μεταδοσης στον πίσω άξονα ενώ αναμένεται ότι η σειρά 1 θα γίνει τελικά προσθιοκίνητη, αν και ίσως όχι πριν το 2015.
Πιθανότατα μάλιστα η τελευταία να γίνει και υβριδική καθώς η βαυαρική εταιρεία εξελίσσει σχετικό σύστημα σε συνεργασία με τον όμιλο PSA Peugeot Citroen. H φήμη φαίνεται να έχει βάσεις καθώς η BMW έχει ήδη καταθέσει αίτηση για κατοχύρωση των σημάτων BMW 228, 230 και 235, που θα μπορούσαν να σημαίνουν ότι θα υπάρχει και εξακύλινδρος κινητήρας στη γκάμα.