Best of Concept Cars: Honda HSC (2003)

Best of Concept Cars: Honda HSC (2003)

Ο πολυπόθητος διάδοχος του Honda NSX που θα γεφύρωνε το χάσμα ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη γενιά.

Στην έκθεση του Τόκιο το 2003, η Honda παρουσίασε το HSC (Honda Sports Concept), ένα σπορ κεντρομήχανο πρωτότυπο που έμοιαζε ταιριαστός αντικαταστάτης για το γηράσκον NSX (1990-2005).

Το HSC είχε σασί από αλουμίνιο και αμάξωμα από ανθρακονήματα, με το συνολικό βάρος να περιορίζεται στα 1.150 kg. Ο κεντρικά τοποθετημένος ατμοσφαιρικός κινητήρας V6 i-VTEC 3,5 λίτρων απέδιδε 318 PS και 333 Nm ροπής. Ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έστελνε τη δύναμη στους πίσω τροχούς, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7” και τελική ταχύτητα 300 km/h.

Οι αναλογίες του HSC παρέπεμπαν σε υπεραυτοκίνητο με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,240 mm, πλάτος 1.880 mm, ύψος 1.120 mm). Στο εμπρός μέρος ξεχώριζαν τα φουτουριστικά φώτα που έμοιαζαν με αυτά του ανανεωμένου NSX (2002), το μεγάλο παρμπρίζ προς όφελος της ορατότητας και οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα που παρέπεμπαν στην Lamborghini Murchielago (2001).

Honda

Στο προφίλ, η αιχμηρή character line χαμήλωνε ανάμεσα στους τονισμένους θόλους των τροχών. Η καμπίνα ήταν μετατοπισμένη προς τα εμπρός, ενώ η γραμμή των παραθύρων και το κάθετο κόψιμο της ουράς ήταν εμπνευσμένα από την Ferrari Enzo (2002). Το πίσω μέρος ήταν και το πιο χαρακτηριστικό, με καμπύλο παρμπρίζ, γυάλινο κάλυμμα του κινητήρα, high-tech φώτα με τρισδιάστατο εφέ και κεντρικά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης ανάμεσα στους αεραγωγούς.

Οι πόρτες άνοιγαν προς τα πάνω δίνοντας πρόσβαση στη διθέσια καμπίνα με μαύρες δερμάτινες επενδύσεις, λεπτομέρειες σε μπλε απόχρωση και πινελιές από αλουμίνιο.

Το HSC παρουσιάστηκε ως σχεδιαστική μελέτη, όμως όλοι γνώριζαν πως η εταιρεία εξέταζε το ενδεχόμενο για αντικαταστάση του NSX. Η εξέλιξη του σπορ μοντέλου συνεχίστηκε για αρκετά χρόνια ακόμα με μια σειρά από πρωτότυπα, μέχρι το 2016 οπότε και παρουσιάστηκε η έκδοση παραγωγής του υβριδικού NSX δεύτερης γενιάς με επιδόσεις και χαρακτήρα που το κατατάσσουν πλέον στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube