node/37522

Βελμάρ: Εγγυημένα μεταχειρισμένα σε γιορτινή προσφορά

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με «5πλή Εγγύηση» και δώρο τα τέλη κυκλοφορίας διαθέτει σε προσφορά το STOCK CENTER της Βελμάρ για λίγες ημέρες, μέχρι το τέλος του χρόνου.

Το STOCK CENTER, το Πρότυπο Κέντρο Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων της Βελμάρ (AUTOTECHNICA HELLAS ΜΟΝ.A.T.E.E.), του Ομίλου Θ. Βασιλάκη, λανσάρισε την καμπάνια STOCK CENTER CHRISTMAS DEALS, με την οποία θα προσφέρει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ελληνικής αντιπροσωπείας, με «5πλή Εγγύηση» και δώρο τα τέλη κυκλοφορίας 2020.

Η προσφορά ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019 σε συνδυασμό με τα χρηματοδοτικά προγράμματα της Βελμάρ που ισχύουν για τα καινούργια, προκειμένου να γίνει πιο εύκολη την απόκτηση ενός μεταχειρισμένου

Η «5πλή Εγγύηση» της Βελμάρ στα μεταχειρισμένα σημαίνει: 
1. Εγγύηση καλής λειτουργίας
2. Εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων
3. Εγγύηση ατρακάριστου
4. Εγγύηση καλύτερης τιμής
5. Εγγύηση επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πληροφορίες για το στοκ των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αναλυτικά στο www.stock-center.gr και σε όλα τα σημεία πώλησης στην Αθήνα, στην Κρήτη και στη Θεσσαλονίκη:

- Άλιμος: Αρχαίου Θεάτρου 3, τηλ.: 210 99 68 224
- Γέρακας: Λ. Μαραθώνος 175, (έξοδος 15 από Αττική Οδό), τηλ.: 210 66 07 003
- Ν. Ερυθραία: 18ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, Γέφυρα Βαρυμπόμπης, τηλ.: 211 10 63 031-2
- Μαρούσι: Λ. Κηφισίας 61, τηλ.: 210 61 55 800
- Χαλάνδρι: Λ. Kηφισίας 352, τηλ.: 210 61 98 998
- Γλυκά Νερά: Λ. Λαυρίου 21, τηλ.: 211 10 66 000
- Αργυρούπολη: Λ. Βουλιαγμένης 572, τηλ.: 210 99 828 50
- Αργυρούπολη: Καραϊσκάκη και Μεγ. Αλεξάνδρου 7, τηλ.: 210 99 82 600
- Αργυρούπολη: Λ. Βουλιαγμένης 576, τηλ.: 210 99 82 800
- Ηράκλειο Κρήτης: Οδός Ρ’, Αρ. 1, ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου, τηλ.: 2810 305 012
- Χανιά: Λ. Καραμανλή 78, τηλ.: 2821 024 900
- Θεσσαλονίκη: Μαρίνου Αντύπα 10, τηλ.: 2310 475 871
- Θεσσαλονίκη: 9ο χλμ. Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, Θέρμη, τηλ.: 2310 474 174

node/39348

Μεταχειρισμένο: Toyota Aygo, 2014 έως σήμερα

Το Toyota Aygo είναι ένα ώριμο μικρό αυτοκίνητο με ξεχωριστή σχεδίαση, ικανό να αντεπεξέλθει στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία των μίνι.

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Toyota Aygo, 2014 έως σήμερα

Η πρώτη γενιά του Toyota Aygo είχε ευχάριστη σχεδίαση και στιβαρή κατασκευή, κερδίζοντας γρήγορα εμπορικό έδαφος στην αγορά ως ένας οικονομικός και αξιοπρεπής τρόπος μετακίνησης για την πόλη. Στην οδήγηση όμως δεν ήταν το ίδιο ευχάριστο και δεν διακρινόταν για την πρακτικότητα που προσέφερε, ειδικά όταν έπρεπε να κοντράρει τις νεότερες ελεύσεις της κατηγορίας από τον Όμιλο Kia/Hyundai και το Volkswagen Group.

Η απάντηση στις προκλήσεις που του έβαλε ο ανταγωνισμός ήρθε με την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Είναι ένα αρκετά πιο ώριμο αυτοκίνητο με ξεχωριστή σχεδίαση και αρκετά βέλη στη φαρέτρα του για να αντεπεξέλθει στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία των μίνι.

Όπως συνέβαινε και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, έτσι και η δεύτερη προσφερόταν σε μία μόνο έκδοση κινητήρα, αλλά με δυνατότητα επιλογής ημιαυτόματου κιβώτιου 5 σχέσεων . Το 3κύλινδρο μοτέρ απέδιδε 68 ίππους (72 με την αισθητική ανανέωση του 2018) και σύμφωνα με την Toyota κατανάλωνε μόλις 4,1 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ήταν 95 g/km (NEDC). Αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν ιδιαίτερα χαμηλά για την εποχή που παρουσιάστηκε, χαρίζοντας παράλληλα και χαμηλό κόστος χρήσης και ετήσιων εξόδων.

Η εμπορική καριέρα του Toyota Aygo δεύτερης γενιάς ξεκίνησε με αρκετές εκδόσεις εξοπλισμού. Η βασική έκδοση διέθετε 14άρηδες τροχούς με διακοσμητικό τάσι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας τύπου LED, κλιματισμό και μία θύρα USB, ενώ όσο ανεβαίνουμε εξοπλιστικό επίπεδο υπάρχουν 15άρες ζάντες, θερμαινόμενοι καθρέφτες με ηλεκτρική ρύθμιση, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7”, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης κ.ά. Επιπλέον, η δεύτερη γενιά του μοντέλου είχε δυνατότητα αισθητικής εξατομίκευσης με διχρωμίες και διακοσμητικά στους τροχούς, καθώς και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που του χαρίζει άλλο «αέρα».

Toyota Aygo Used2Drive 4

Στο δρόμο, ο 1.000άρης κινητήρας του Aygo θα πρέπει να ανεβάσει στροφές για να κινείται με τη ροή της κυκλοφορίας, κάτι που συνέβαινε και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η στάθμη θορύβου. Βέβαια, η χροιά του κινητήρα είναι ευχάριστη και δεν ενοχλεί το εκπαιδευμένο αυτί. Η λειτουργία στις χαμηλές στροφές δεν συνοδεύεται από αρκετή ροπή, και σε περίπτωση που θέλετε δυνατή επιτάχυνση θα πρέπει να ξεπεράσετε τις 4.000 rpm. Στον ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να καταφεύγετε συχνά στον λεβιέ για να διατηρήσετε φόρα, κάτι που το αντιλαμβάνεσαι αμέσως στο πρώτο στήθωμα. Ο λεβιές του χειροκίνητου κιβωτίου έχει λαστιχένια αίσθηση, αλλά είναι θετικός και δεν δυσανασχετεί στη σκληρή χρήση. Για την κατηγορία όμως των μίνι, το Aygo προσφέρει καλή άνεση και ασφαλές κράτημα κάτω από όλες τις συνθήκες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, το σημαντικότερο σημείο που επηρέασε η ανανέωση του 2018 ήταν ο κινητήρας. Ο 3κύλινδρος των 998 κυβικών πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP, έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, βαλβίδα ανακύκλωσης των καυσαερίων, νέο σύστημα ψεκασμού βενζίνης και βελτιωμένο περιστρεφόμενο αντίβαρο για να μειωθούν οι κραδασμοί στο ραλαντί. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 72 ίππους και η ροπή στα 93 Nm, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτοματοποιημένο X-Shift.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2017), το Toyota Aygo απέσπασε τέσσερα αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

Toyota Aygo Used2Drive 3

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η δεύτερη γενιά του Toyota Aygo έχει καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και η αγορά μεταχειρισμένου έχει πληθώρα από αυτά. Η πλειονότητα των επιλογών αφορούν εκδόσεις με καλό επίπεδο εξοπλισμού, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.

Στον τομέα της συντήρησης, το Aygo απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο χρόνια, με το κόστος να κυμαίνεται σε χαμηλό για την κατηγορία επίπεδο.

Πώς είναι σήμερα;
Το μεταχειρισμένο Toyota Aygo της δοκιμής είναι μοντέλο πριν την ανανέωση με ημιαυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων και paddles στο τιμόνι. Το 3κύλινδρο μοτεράκι παρουσιάζει ακόμα στρωτή λειτουργία και ήταν ευδιάθετο για στροφάρισμα. Το αυτόματο κιβώτιο είχε ομαλή λειτουργία και σε αποφασιστικό πάτημα του γκαζιού ήταν υπάκουο και άμεσο. Τα συνολικά χιλιόμετρα που έγραφε ο υπολογιστής ταξιδιού ήταν κάτι παραπάνω από 36.000, υποδηλώνοντας λογική ετήσια χρήση από τον πρώτο ιδιοκτήτη του.

Η ανάρτηση ελέγχει ακόμα σωστά το ελαφρύ ιαπωνικό μίνι, με τα φρένα να μην παρουσιάζουν διαφορετική αίσθηση ή αποτελεσματικότητα από ένα καινούριο.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Στην αγορά μεταχειρισμένου υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα και τα περισσότερα έχουν καλό εξοπλισμό άνεσης, ενώ δεν απουσιάζουν και ορισμένα με αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό που οδηγούμε.

Θα βρείτε αυτοκίνητα με τιμή που ξεκινά από τις 6.000 ευρώ, με τα πιο φρέσκα και ανανεωμένα μοντέλα να φτάνουν και τις 10.000 ευρώ. Για ένα προσεγμένο αυτόματο Aygo με ενημερωμένο το βιβλίο συντήρησης, η τιμή μπορεί να φτάσει και τις 7.500-9.000 ευρώ.

Toyota Aygo Used2Drive 7

Τι πρέπει να προσέξω;
Αυτά που θα πρέπει να προσέξετε κατά την αγορά ενός μεταχειρισμένου Toyota Aygo είναι το αμάξωμα και τους τροχούς, για τυχόν χτυπήματα μέσα στην πόλη, τη σωστή εφαρμογή των ταπετσαριών και την ευκολία με την οποία αναδιπλώνουν τα πίσω καθίσματα για να μεγαλώσετε τον χώρο αποσκευών. Ακόμα, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο επιβεβαιώστε την καλή λειτουργία του συμπλέκτη.

Σε γενικές γραμμές, το Toyota Aygo συγκαταλέγεται στα πιο αξιόπιστα μοντέλα της κατηγορίας.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η καμπίνα του αυτόματου Toyota Aygo που δοκιμάζουμε ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με τις ταπετσαρίες των καθισμάτων και τον ουρανό της οροφής να δείχνουν σαν καινούρια. Επίσης, όλοι οι διακόπτες έχουν σωστή λειτουργία και καλή αίσθηση, ενώ ο υπολογιστής ταξιδιού και το σύστημα πολυμέσων με την έγχρωμη οθόνη αφής δεν έχουν χάσει την ζωντάνια τους και παραμένουν ευανάγνωστοι. Οι μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα λειτουργούν σαν καινούριοι με σωστή αντίσταση κατά τη χρήση, όπως και τα μονωτικά λάστιχα που έχουν διατηρήσει τις ιδιότητές τους.

Σε πολύ καλή κατάσταση ήταν και η πάνινη εταζέρα, αλλά και το αμορτισέρ που συγκρατεί το μεγάλο γυαλί του πορτμπαγκάζ. Αυτό που δεν ήταν σε καλή κατάσταση, ήταν το γείσο του μικρού πίνακα οργάνων που έτριζε και δεν είχε στιβαρή αίσθηση.

Εξωτερικά, τα φώτα έχουν διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση, το μαύρο χρώμα και οι ασημί λεπτομέρειες δεν έχουν διαφοροποιημένη όψη, αλλά τα μαύρα πλαστικά πάνω από τα εμπρός φτερά έχουν αρχίσει να επηρεάζονται από την έντονη ηλιοφάνεια της χώρας μας.

Toyota Aygo Used2Drive 15

Ανάρτηση-Τροχοί
Το Aygo της δοκιμής φοράει λάστιχα 165/60 R15 και οι ζάντες αλουμινίου ήταν σε άριστη κατάσταση. Τα αμορτισέρ λειτουργούν ακόμα σωστά, δεν κάνουν θόρυβο, προσφέρουν ακόμα άνεση, ελέγχουν σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος και δεν το αφήνουν να πλέει.

Τα κάτι λιγότερο από 40.000 km που είχε στον ολικό χιλιομετρητή δεν φαίνονται στα περισσότερα σημεία του αυτοκινήτου, δείγμα της προσεκτικής οδήγησης από τον πρώτο του ιδιοκτήτη.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το αυτόματο κιβώτιο έχει διατηρήσει τη σωστή λειτουργία για τον τύπο του και δείχνει να μην έχει επηρεαστεί από τα χιλιόμετρα που κουβαλά. Οι αλλαγές από τα paddle πραγματοποιούνται σωστά, κάνοντας λίγο πιο συμμετοχική την διαδικασία οδήγησης.

Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος, έχει διατηρήσει την αίσθηση του και η υποβοήθηση δεν δείχνει να έχει αλλάξει.

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του ενός λίτρου έχει στρωτή λειτουργία, με ελάχιστο κραδασμό λόγω αρχιτεκτονικής και δείχνει πρόθυμος από τις μεσαίες στροφές και πάνω. Το πλαίσιο βέβαια δεν θα το φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση.

Τέλος, η κατανάλωση δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την θέση του πεντάλ, κατατάσσοντάς στα πιο οικονομικά της κατηγορίας του.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39263

Μεταχειρισμένο: Audi Q3, 2011 έως 2018

Το Audi Q3 πρώτης γενιάς παραμένει ανταγωνιστικό, με εκδόσεις που συνδυάζουν δυνατές επιδόσεις με λογική κατανάλωση.

Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Audi Q3, 2011 έως 2018

Η λέξη «μετρημένος» χρησιμοποιείται για να περιγράψει κάποιον συνεπή και τακτοποιημένο. Που ξέρει τι θέλει. Η ίδια όμως λέξη μπορεί να περιγράψει και το πολυτάλαντο Audi Q3. Κάποιοι θα πουν σίγουρα ότι οι μεγάλες δόσεις τάξης είναι βαρετές και αφαιρούν το αλατοπίπερο της ζωής. Αλλά για το Audi Q3 απλώς σημαίνει ότι κάνει πολλά πράγματα καλά.

Οδηγικά, η πρώτη γενιά Q3 θυμίζει περισσότερο ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ παρά ένα SUV. Η ρύθμιση της ανάρτησης και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα εξασφαλίζουν μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης και υψηλού επιπέδου άνεση στις απλές εκδόσεις. Η πιο σφιχτή ανάρτηση των εκδόσεων S line περιορίζει την άνεση, αλλά αναδεικνύει ακόμα πιο τα πολύ τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Στην γκάμα κινητήρων βρίσκουμε μόνο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, με το βασικό 1.4 TFSI που εμπλούτισε την γκάμα του μοντέλου το 2014, να εξασφαλίζει καλές για την κατηγορία επιδόσεις. Όσοι θέλουν τετρακίνηση θα πρέπει να καταφύγουν σε δίλιτρη έκδοση, είτε με κινητήρα TFSI είτε με TDI. Κύριο όμως χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων κινητήρων είναι ο συνδυασμός δυνατών επιδόσεων με λογική κατανάλωση.

Στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι κλασικά για Audi. Τα υλικά που αποτελούν την απλή σχεδιαστικά καμπίνα είναι πολύ καλής ποιότητας και το μοντάρισμα αντίστοιχου επιπέδου. Τα συστήματα πολυμέσων έχουν κατανοητό λογισμικό και τα χειριστήρια αποτελούνται από μεγάλα πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα. Το βασικό ηχοσύστημα προσφέρει καλή συνδεσιμότητα, ενώ στην αγορά μεταχειρισμένου θα βρείτε και αυτοκίνητα με σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη και σκληρό δίσκο για να αποθηκεύετε τη μουσική σας. Οι χώροι θα βολέψουν με άνεση έως και τέσσερις ενηλίκους και το πορτμπαγκάζ των 460 lt θα βολέψει όλες τις αποσκευές. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες βοηθούν πολύ. Μόνη παραφωνία αποτελεί η ορατότητα προς τα πίσω, λόγω του μικρού τζαμιού.

Από πλευράς πρακτικότητας, το Audi Q3 στέκεται πολύ καλά απέναντι στο ανταγωνισμό, προσφέροντας πολλές και χρηστικές θήκες για τα μικροπράγματά σας.

Audi Q3 Used2Drive 1

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χαρίζουν λογική κατανάλωση και συγκρατημένες εκπομπές CO2 που δεν επιβαρύνουν με μεγάλο κόστος τον ιδιοκτήτη του γερμανικού SUV. Οι εκδόσεις με τον 1.4 TFSI εξασφαλίζουν και λογικά πάγια έξοδα. Παράλληλα, με €100 για το service λαδιών και €170 για το γεγικό, το κόστος της περιοδικής συντήρησης δεν είναι παράλογο.

Πώς είναι σήμερα;
Το Audi Q3 1.4 TFSI 150 PS που δοκιμάζουμε είναι μοντέλο 2014 με κάτι παραπάνω
από 75.000 km. Αυτό μεταφράζεται σε λογική ετήσια χρήση για μοντέλο της κατηγορίας, αποτελώντας ένα καλό παράδειγμα του μοντέλου. Η χρήση του συγκεκριμένου Q3 δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή στο εσωτερικό του. Το μόνο σημείο που μαρτυρά την ηλικία του, πέρα από τον ολικό χιλιομετρητή, είναι τα πλευρικά τμήματα των εμπρός καθισμάτων που έχουν ελαφρώς ξεθωριάσει. Το πίσω κάθισμα, λόγω λιγότερης χρήσης, είναι σαν καινούριο. Κατά τα άλλα, τα πλαστικά που απαρτίζουν την καμπίνα δείχνουν σαν καινούρια και όλοι οι διακόπτες λειτουργούν υποδειγματικά και με ωραία αίσθηση. Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση βρίσκεται η επένδυση του ουρανού και οι χειρολαβές των επιβατών, διατηρώντας τη slow motion λειτουργία τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το συγκεκριμένο Audi Q3, θα αντιληφθείς τα χιλιόμετρα που κουβαλά από το αντίσταση του πεντάλ του συμπλέκτη και το μικρό τριγμό που παρουσιάζει ο λεβιές ταχυτήτων στις αλλαγές σχέσεων. Κατά τα άλλα, η ανάρτηση έχει διατηρήσει την πολύ καλή λειτουργία της, ακόμα και σε ταλαιπωρημένο οδόστρωμα ή ελαφρύ χωματόδρομο, ελέγχοντας σωστά το αμάξωμα του Q3. Στο ταξίδι παρουσιάζει ένα πολύ καλό πρόσωπο, σαν καινούριο, με τις τσιμούχες στο πλαίσιο των θυρών να έχουν διατηρήσει τις μονωτικές ιδιότητές τους.

Audi Q3 Used2Drive 2

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το Audi Q3 είχε καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι πιο περιζήτητες εκδόσεις για αυτούς που δεν θέλουν τετρακίνηση, είναι αυτές με τον 1.4 TFSI.

Υπάρχουν πολλές εκδόσεις εξοπλισμού στην αγορά μεταχειρισμένου και η τιμή ξεκινά από τις €14.500 για ένα από τα πρώτα μοντέλα με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης. Η τιμή για τις πιο δημοφιλείς εκδόσεις με τον 1.4 ξεκινούν από τις €17.500.
Τι πρέπει να προσέξω;

Τα στοιχεία που έχουμε μαζέψει για το Audi Q3, και πιο συγκεκριμένα για την έκδοση κινητήρα με τον 1.4 TFSI 150 PS που δοκιμάζουμε, τη συχνότερη βλάβη παρουσιάζει το αυτόματο κιβώτιο S tronic και ακολουθεί η τουρμπίνα. Πέρα όμως από αυτά, το Audi Q3 1.4 TFSI θέλει προσοχή με την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και με το ηλεκτρικό κύκλωμά του.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Όλα τα πλαστικά της καμπίνας δείχνουν σαν καινούρια, στοιχείο που αναδεικνύει την καλή γήρανσή τους και ότι αντιστέκονται σθεναρά και στις γρατζουνιές. Τα μόνα ψεγάδια στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι ένας μικρός τριγμός που ακούγεται από το ταμπλό (στην πλευρά του συνοδηγού) και ένας ακόμα από το πάνελ της πόρτας του συνοδηγού. Και οι δύο εμφανίζονται στις εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το αμάξωμα και η βαφή δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση, με το χρώμα να αποδεικνύεται ανθεκτικό στα γδαρσίματα και στο θάμπωμα, ενώ σε παρόμοια καλή κατάσταση είναι και τα πλαστικά των φώτων εμπρός και πίσω.

Audi Q3 Used2Drive 3

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση του Audi Q3 που δοκιμάζουμε λειτουργεί πολύ καλά σε συνεχόμενες ανωμαλίες και προσφέρει καλό έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλό θα είναι να ρίξετε μια ματιά στα αμορτισέρ για να βεβαιωθείτε για τη σωστή συνολική κατάστασή τους.

Επιπλέον, αρκετές εκδόσεις του Audi Q3 φορούσαν τροχούς μεγάλων διαστάσεων, οπότε βεβαιωθείτε ότι οι ζάντες δεν έχουν χτυπήματα και τα λάστιχα καρούμπαλα στο –χαμηλό- προφίλ τους.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το υποβοηθούμενο τιμόνι δεν παρουσιάζει προβλήματα και δεν θα αλλάξει την αίσθησή του με την πάροδο του χρόνου. Η μετάδοση όμως παρουσιάζει ένα μικρό θόρυβο όταν ρολάρεις στον ανοιχτό δρόμο χωρίς γκάζι.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα παρουσιάζει πολύ καλή εικόνα και το αμορτισέρ που το συγκρατεί λειτουργεί υποδειγματικά. Ο 1.4 TSI 150 PS με 75.000+ km δείχνει πρόθυμος να ανεβάσει στροφές και έχει διατηρήσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του. Ακόμα, το σύστημα stop/start της συγκεκριμένης έκδοσης κινητήρα έχει σωστή λειτουργία.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!