node/37522

Βελμάρ: Εγγυημένα μεταχειρισμένα σε γιορτινή προσφορά

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με «5πλή Εγγύηση» και δώρο τα τέλη κυκλοφορίας διαθέτει σε προσφορά το STOCK CENTER της Βελμάρ για λίγες ημέρες, μέχρι το τέλος του χρόνου.

Το STOCK CENTER, το Πρότυπο Κέντρο Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων της Βελμάρ (AUTOTECHNICA HELLAS ΜΟΝ.A.T.E.E.), του Ομίλου Θ. Βασιλάκη, λανσάρισε την καμπάνια STOCK CENTER CHRISTMAS DEALS, με την οποία θα προσφέρει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ελληνικής αντιπροσωπείας, με «5πλή Εγγύηση» και δώρο τα τέλη κυκλοφορίας 2020.

Η προσφορά ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019 σε συνδυασμό με τα χρηματοδοτικά προγράμματα της Βελμάρ που ισχύουν για τα καινούργια, προκειμένου να γίνει πιο εύκολη την απόκτηση ενός μεταχειρισμένου

Η «5πλή Εγγύηση» της Βελμάρ στα μεταχειρισμένα σημαίνει: 
1. Εγγύηση καλής λειτουργίας
2. Εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων
3. Εγγύηση ατρακάριστου
4. Εγγύηση καλύτερης τιμής
5. Εγγύηση επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πληροφορίες για το στοκ των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αναλυτικά στο www.stock-center.gr και σε όλα τα σημεία πώλησης στην Αθήνα, στην Κρήτη και στη Θεσσαλονίκη:

- Άλιμος: Αρχαίου Θεάτρου 3, τηλ.: 210 99 68 224
- Γέρακας: Λ. Μαραθώνος 175, (έξοδος 15 από Αττική Οδό), τηλ.: 210 66 07 003
- Ν. Ερυθραία: 18ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, Γέφυρα Βαρυμπόμπης, τηλ.: 211 10 63 031-2
- Μαρούσι: Λ. Κηφισίας 61, τηλ.: 210 61 55 800
- Χαλάνδρι: Λ. Kηφισίας 352, τηλ.: 210 61 98 998
- Γλυκά Νερά: Λ. Λαυρίου 21, τηλ.: 211 10 66 000
- Αργυρούπολη: Λ. Βουλιαγμένης 572, τηλ.: 210 99 828 50
- Αργυρούπολη: Καραϊσκάκη και Μεγ. Αλεξάνδρου 7, τηλ.: 210 99 82 600
- Αργυρούπολη: Λ. Βουλιαγμένης 576, τηλ.: 210 99 82 800
- Ηράκλειο Κρήτης: Οδός Ρ’, Αρ. 1, ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου, τηλ.: 2810 305 012
- Χανιά: Λ. Καραμανλή 78, τηλ.: 2821 024 900
- Θεσσαλονίκη: Μαρίνου Αντύπα 10, τηλ.: 2310 475 871
- Θεσσαλονίκη: 9ο χλμ. Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, Θέρμη, τηλ.: 2310 474 174

node/39780

Μεταχειρισμένο: Ford Focus, 2011 έως 2018

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς Ford Focus παραμένει ένα ικανό και ευχάριστο στην οδήγηση μικρό οικογενειακό.

Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Ford Focus, 2011 έως 2018

Όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Ford Focus το 1998, αμέσως καθιερώθηκε ως το μικρό οικογενειακό για τους ενθουσιώδεις οδηγούς. Ήταν πρακτικό και καλά εξοπλισμένο και, σε συνδυασμό με την φήμη της Ford για την κατασκευή αυτοκινήτων που έχουν καλή σχέση τιμής προς αξία, σύντομα έγινε ένα από τα δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του.

Το ίδιο συνέβη και με τις επόμενες γενιές του μοντέλου. Παρά το γεγονός ότι έχουν βαρύνει και είναι κατασκευαστικά πιο πολύπλοκες, έχουν διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα. Η τρίτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2011 και εξακολουθεί να θεωρείται ένα από τα κορυφαία στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας, κουβαλώντας παράλληλα τεχνολογία που οι δύο προηγούμενες γενιές του δεν μπορούσαν καν να φανταστούν.

Το Ford Focus Mk3 διέθετε μία μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Στην αρχή της καριέρας του, η γκάμα πετρελαίου ξεκινούσε με τον 1.6 TDCi σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 95 ή 115 ίππους, ενώ η βενζινοκίνητη διέθετε τον 1.6 Ti-VCT με 105 ή 125 ίππους. Το 2012 ο 1.6 Ti-VCT αντικαταστάθηκε από τον 3κύλινδρο 1.0 EcoBoost με 100 ή 125 ίππους. Εκείνη την εποχή επικρατούσε μια δυσπιστία για την ικανότητα του μικρού βενζινοκινητήρα να κινεί ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά αποδείχθηκε ικανός για το μέγεθος του Focus και με καλή ποιότητα λειτουργίας. Η γκάμα κινητήρων ολοκληρώνεται με τον 4κύλινδρο 1.6 EcoBoost με 150 ίππους ή 182 ίππους, εκδόσεις που ναι μεν προσφέρουν ταιριάζουν καλύτερα στο μέγεθος Focus, αλλά ανεβάζουν και την κατανάλωση.

Ford Focus MTX DRIVE 2

Η αισθητική ανανέωση του 2014 έφερε και αλλαγές στους κινητήρες, με τον 1.6 EcoBoost να γίνεται 1.5, χωρίς αλλαγή στην ισχύ, και τον 1.6 TDCi να αντικαθίσταται από τον καινούριο 1.5 TDCi σε τρεις εκδόσεις ισχύος: με 95, 105 ή 120 ίππους. Η ενδιάμεση έκδοση με τους 105 ίππους αφορά την έκδοση Econetic που δοκιμάζουμε σε αυτές τις σελίδες, διαθέτοντας παράλληλα χαμηλωμένη ανάρτηση και πιο μακριά κλιμάκωση στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Αρκετά ήταν και τα επίπεδα εξοπλισμού, με όλα τα Focus να διαθέτουν κλιματισμό, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, θύρες USB και Aux, πολυλειτουργικό τιμόνι, ηχοσύστημα Ford Sync, Ford MyKey, Door Edge Protectors και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Όσο βέβαια ανεβαίνουμε σε εξοπλισμό συναντάμε χαρακτηριστικά όπως αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενο παρμπρίζ, ζάντες αλουμινίου κ.ά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το Focus MK3 θα εκτιμήσεις την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση που συνδυάζει το υψηλό επίπεδο άνεσης με τη σπορ συμπεριφορά στη γρήγορη οδήγηση. Με την ενίσχυση της ακαμψίας του εμπρός μέρους που έφερε η ανανέωση, το τιμόνι προσφέρει περισσότερη ακρίβεια, και όλα τα χειριστήρια έχουν αυτή την «καλολαδωμένη» αίσθηση που κάνει τα μοντέλα της Ford τόσο ευχάριστα στον δρόμο. Ψάχνοντας για ψεγάδια σημειώνουμε μόνο τον μεγάλο κύκλο στροφής που ίσως δυσκολέψει όσους κινούνται συχνά στα στενά της πόλης. Οι πιο απαιτητικοί θα ήθελαν και τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP, όμως το σύστημα δεν είναι ιδιαίτερα παρεμβατικό οπότε σπάνια ενοχλεί.

Ford Focus MTX DRIVE 4

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι ογκώδης στο κέντρο της και τα πλήκτρα του ηχοσυστήματος παραπέμπουν σε κινητό τηλέφωνο παλαιότερης γενιάς. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ένα μίγμα μαλακών και σκληρών καλής ποιότητας, με την συναρμογή να είναι ακόμα καλύτερη.

Στο Focus τρίτης γενιάς οι ψηλότεροι οδηγοί θα ήθελαν να κάθονται λίγο πιο χαμηλά, ενώ το ύψος του καθίσματος του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται σε καμία έκδοση. Το σημαντικότερο μειονέκτημα του εσωτερικού του είναι οι χώροι. Ο χώρος για το κεφάλι των πίσω είναι επαρκής, αλλά όχι και εκείνος για τα πόδια τους. Η ύπαρξη ρεζέρβας ανάγκης περιορίζει τον χώρο αποσκευών στα 316 lt, αλλά στο μάτι δείχνει μεγαλύτερος και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2012), το Focus απέσπασε πέντε αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και ενεργό σύστημα φρεναρίσματος μέχρι τα 50 km/h.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Το Ford Focus είναι από τα δημοφιλή μικρά οικογενειακά στη χώρα μας, με την τρίτη γενιά του μοντέλου να μην αποτελεί εξαίρεση. Αυτό μεταφράζεται σε πληθώρα επιλογών στην αγορά μεταχειρισμένου. Υπάρχουν όλες οι εκδόσεις κινητήρα, με την πλειονότητα να αφορά αυτές με χειροκίνητο κιβώτιο.

Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, το Focus MK3 απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο χρόνια, με το κόστος να κυμαίνεται σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα.

Ford Focus MTX DRIVE 11

Πώς είναι σήμερα;
To μεταχειρισμένο Ford Focus που δοκιμάζουμε είναι ανανεωμένο μοντέλο του 2015 (12ος/2015). Ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 105 ίππους (έκδοση Econetic) και χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουργία για μοτέρ του είδους. Η ροπή των 270 Nm εξασφαλίζει μεστό τράβηγμα από νωρίς, με το πεντάλ του γκαζιού να έχει καλή απόκριση. Ο ολικός χιλιομετρητής γράφει κάτι λιγότερο από 94.000 km, γεγονός που μαρτυρά ότι πρώτος του ιδιοκτήτης πραγματοποιούσε κατά μέσο όρο 23.000 km.

Παρά τα τόσα χιλιόμετρα, η ανάρτηση εξακολουθεί να ελέγχει σωστά το 5θυρο Focus, ενώ παρόμοια καλή εικόνα παρουσίαζαν και τα φρένα. Επιπλέον, το σύστημα Active City Stop που επεμβαίνει μέχρι τα 50 km/h, εξακολουθεί να λειτουργεί υποδειγματικά.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει πληθώρα Focus όλων των εκδόσεων, με τις περισσότερες επιλογές να διαθέτουν καλό εξοπλισμό.

Υπάρχουν αυτοκίνητα με τιμή εκκίνησης τις €6.800, με τα πιο φρέσκα και ανανεωμένα να φτάνουν και τις 20.000. Για ένα από τα πρώτα ανανεωμένα του 2014-2015 με πραγματοποιημένα όλα του τα service και προσεγμένη εικόνα, υπολογίστε από €10.000 και πάνω.

Ford Focus MTX DRIVE 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα πρώτα αυτοκίνητα αυτής της γενιάς με τον 1.0 EcoBoost αντιμετώπιζαν πρόβλημα διαρροής ψυκτικού με αποτέλεσμα η Ford να προχωρήσει σε αντικατάσταση των κολάρων του συστήματος. Ακόμα, βεβαιωθείτε για την καλή λειτουργία του συμπλέκτη και του λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Θα πρέπει να πραγματοποιεί ομαλές αλλαγές και να μην έχει διαρροές.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Ford Focus που δοκιμάζουμε είναι σε άριστη κατάσταση, με τα πλαστικά που το αποτελούν και τις ταπετσαρίες (ειδικά πίσω) να δείχνουν σαν καινούρια. Μόνο η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού μαρτυρά τα χιλιόμετρα που κουβαλάει. Όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν όμορφη αίσθηση, σαν καινούριου, ενώ τα Door Edge Protectors λειτουργούν στην εντέλεια και συνεχίζουν να προστατεύουν από μικροεπαφές.

Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση είναι και όλα τα μονωτικά πλαστικά στο πλαίσιο των θυρών και των παραθύρων. Το ηχοσύστημα εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά και η οθόνη του έχει κρατήσει τη ζωντάνια της.

Τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στο αμάξωμα δεν έχουν ξεβάψει και τα φώτα εμπρός και πίσω δεν δείχνουν σημάδια γήρανσης.

Ford Focus MTX DRIVE 8

Ανάρτηση-Τροχοί
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε είχε 16άρηδες ατσάλινους τροχούς με επώνυμα λάστιχα που έχουν ακόμα αρκετή ζωή. Τα αμορτισέρ δεν μαρτυρούν τα κοντά 94.000 km (!) -απόδειξη αλλαγής δεν βρέθηκε στο ιστορικό του- και εξακολουθούν να προσφέρουν άνεση χωρίς να θορυβούν.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Ο λεβιές στο 6άρι κιβώτιο της έκδοσης διατηρεί την ευκολία επιλογής σχέσης και το μαλακό πεντάλ του συμπλέκτη δείχνει ότι ο δίσκος έχει ακόμα «ψωμί».

Το τιμόνι έχει διατηρήσει την πλούσια αίσθηση κατά την οδήγηση και η υποβοήθηση δεν κάνει θόρυβο.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα είναι πολύ καθαρός και παρόμοια πολύ καλή εικόνα παρουσιάζει και ο 1.5 TDCi των 105 ίππων. Λειτουργεί σωστά, είναι ευδιάθετος για στροφάρισμα και στις κρύες εκκινήσεις δεν κάνει θόρυβο ούτε διαφοροποιείται η ποιότητα λειτουργίας του.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39660

Μεταχειρισμένο: Citroën C4 Cactus

Ο διττός χαρακτήρας του Citroën C4 Cactus συνδυάζεται με μπόλικες δόσεις στιλ.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Citroën C4 Cactus

Οι αρχές του αιώνα βρήκαν τη Citroën σε άσχημη θέση με αποτέλεσμα να χάσει μέρος της σχεδιαστικής της ταυτότητας, πράγμα αδιανόητο για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, με την έλευση των ξεχωριστών πολυμορφικών με την διακριτική ονομασία «Picasso» άρχισε να αναδύεται και πάλι η έμπνευση των σχεδιαστών της γαλλικής φίρμας. Και το 2014, οπότε παρουσίασε το C4 Cactus επιβεβαιώθηκε η επιστροφή της στη σχεδιαστική… κανονικότητα.

Το νέο κόμπακτ crossover ακολούθησε τις τάσεις της μόδας, και σε συνδυασμό με τη γαλλική φινέτσα και ορισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως τα πατενταρισμένα AirBumps και τις διχρωμίες, κατάφερε να γίνει ένα τρέντι οικογενειακό αυτοκίνητο. Το προφανές για το C4 Cactus θα ήταν να βασίζεται στην πλατφόρμα του C4. Όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Στην πραγματικότητα το Cactus είναι περισσότερο ένα πιο μακρύ C3 παρά ένα κοντό C4, παρότι το μήκος των 4,16 m σε οδηγεί στο αντίθετο συμπέρασμα. Το ίδιο ισχύει και για το μεταξόνιο που είναι σαφώς πιο κοντά σε αυτό του C4.

Η γκάμα κινητήρων διαθέτει επιλογές βενζίνης και πετρελαίου, με τις πρώτες να αφορούν τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech με 82 ή 110 ίππους και τις άλλες με τον 4κύλινδρο 1.6 e-HDi και BlueHdi με 92 και 100 ίππους αντίστοιχα. Με την ανανέωση του 2018, η βενζινοκίνητη γκάμα απέκτησε και την ισχυρότερη έκδοση του 1.2 PureTech με τους 130 ίππους. Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, ο 1.6 BlueHDi διατέθηκε με 100 και 120 PS, πριν δώσει τη θέση του στον 1.5 BlueHDi, με αντίστοιχες εκδόσεις.

Ακόμα πιο περίεργο είναι το εσωτερικό του ιδιαίτερου σχεδιαστικά C4 Cactus. Περίεργο διότι είναι εντελώς απέριττο, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Μπαίνεις, κάθεσαι στα «καναπεδοκαθίσματα» και αμέσως συνειδητοποιείς την έλλειψη των καθιερωμένων οργάνων. Αντ’ αυτών, εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται ένας μικρός μακρόστενος ηλεκτρονικός πίνακας χωρίς στροφόμετρο και μια κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών που θυμίζει έντονα τάμπλετ. Και αυτό είναι όλο.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 4

Ο οδηγός κοιτάζει τις ψηφιακές ενδείξεις μέσα από το φαλτσοκομμένο πάνω κάτω τιμόνι. Κατά τα άλλα πρόκειται για ένα έξυπνα διαμορφωμένα εσωτερικό. Υπάρχουν αρκετές θήκες περιμετρικά, όμως εντύπωση προξενεί το τεράστιο ντουλάπι εμπρός από τον συνοδηγό. Αυτό οφείλεται στη δεύτερη κατά σειρά πατέντα, βάσει της οποίας ο αερόσακος του συνοδηγού έχει μεταφερθεί στην οροφή. Υπάρχουν όμως δύο εργονομικά σφάλματα: Πρώτον, το τιμόνι δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά και δεύτερον υπάρχει μόνο μία ποτηροθήκη κι αυτή δύσκολα προσεγγίσιμη.

Συνολικά, οι χώροι για τους επιβάτες είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί, παρά το γεγονός ότι σε μήκος είναι από τα πιο μικρά μοντέλα της κατηγορίας. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών (348 lt με ρεζέρβα, 358 lt με κιτ επισκευής) με την υποσημείωση του κάπως μεγάλου σκαλοπατιού και βέβαια την πλάτη του πίσω καθίσματος που στα πρώτα μοντέλα έπεφτε μονοκόμματα και όχι τμηματικά. Ακόμα, η συναρμογή είναι ικανοποιητική, τα υλικά δείχνουν να αντέχουν στο χρόνο, με τη συνολική εικόνα να είναι μοντέρνα και καθαρή.

Από το 2018, η Citroën εξόπλισε το C4 Cactus με τα Progressive Hydraulic Cushions, δηλαδή δύο μικρότερα αμορτισέρ εσωτερικά, στη θέση των bump stops. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδόν αδιαφορεί για το ανάγλυφο του δρόμου. Στο δρόμο, είναι πρακτικά αδύνατο να τερματίσει η ανάρτηση ή να βρει κάποιο σημείο του αυτοκινήτου στο έδαφος –χάρη στο μεγάλο ύψος. Παράλληλα έχει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, με αποτέλεσμα να γράφει χιλιόμετρα ξεκούραστα.

Μοιραία, υπό πίεση, το Cactus θα πάρει μεγαλύτερη κλίση απ’ ό,τι τα μοντέλα με πιο σπορ προσανατολισμό. Παραμένει όμως ιδιαίτερα φιλικό, με ακλόνητο πίσω μέρος και ένα πρόγραμμα ευστάθειας που επεμβαίνει πολύ διακριτικά για να επαναφέρει το εμπρός μέρος στην τάξη, αν υπερβάλλεις στην ταχύτητα εισόδου. Σε υψηλή ταχύτητα, το τιμόνι βαραίνει ευχάριστα και η ευθυβολία του Cactus στον αυτοκινητόδρομο θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2014), το Citroën C4 Cactus απέσπασε τέσσερα αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, προεντατήρες ζωνών εμπρός και πίσω, και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει αρκετές επιλογές για όλα τα γούστα, από βασικές εκδόσεις μέχρι πλούσιες. Η πλειονότητα των επιλογών αφορούν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με τον 1.6 BlueHDi των 100 ίππων.

Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, το C4 Cactus απαιτεί μία ετήσια επίσκεψη στον επίσημο επισκευαστή για έλεγχο και service. Το κόστος της περιοδικής συντήρησης κυμαίνεται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 3

Πώς είναι σήμερα;
Το συγκεκριμένο Citroën C4 Cactus είναι μοντέλο 2015. Πρόκειται για βασική έκδοση εξοπλισμού με τον 1.600άρη τουρμποντίζελ των 100 ίππων και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το τελευταίο έχει μεγάλες διαδρομές και, παρά τα 85.000 km, δεν έχει αποκτήσει επιπλέον τζόγο. Τα χιλιόμετρα που κουβαλά είναι λογικά για την 5ετία χρήσης.

Η ανάρτηση εξακολουθεί να προσφέρει άνεση υψηλού επιπέδου, αλλά τα αμορτισέρ έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Υπάρχουν κάμποσα μεταχειρισμένα Citroën C4 Cactus όλων των εκδόσεων, 5ετίας ή και ανανεωμένα (2018 και ύστερα).

Η τιμή ξεκινά από τις €10.000 για τα πρώτα μοντέλα και φτάνει μέχρι τις €18.500 για τα πιο φρέσκα. Για ένα πετρελαιοκίνητο, με πραγματοποιημένα όλα του service στο επίσημο δίκτυο όπως το δικό μας, υπολογίστε γύρω στις €12.000.

Τι πρέπει να προσέξω;
Σύμφωνα με τις περισσότερες αναφορές αξιοπιστίας, το Citroën C4 Cactus τοποθετείται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Τα σημεία που θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την καλή τους λειτουργία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, η ασφάλεια του καπό κινητήρα, το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου για διαρροές, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και το φίλτρο DPF στα πετρελαιοκίνητα.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η καμπίνα του C4 Cactus που οδηγούμε ήταν σε καλή κατάσταση, κάτι που δεν θεωρείται δεδομένο για τα χιλιόμετρα που έχει γράψει. Όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν την ίδια αίσθηση και λειτουργία με ενός καινούργιου, με τα αφράτα καθίσματα να μην έχουν «κάτσει» και τις όμορφες ταπετσαρίες να μην έχουν σουρώσει.

Μόνο στα πλαϊνά των καθισμάτων δείχνουν σημάδια κόπωσης. Οι χειρολαβές των θυρών που παραπέμπουν σε χερούλια βαλίτσας δεν έχουν κρατήσει την ελαστικότητά τους, αλλά δείχνουν ακόμα ανθεκτικές. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων έχει διατηρήσει τη ζωντάνια της και παραμένει αρκετά γρήγορη στις εντολές του οδηγού.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 10

Ακόμα, το χρώμα δεν έχει παρουσιάσει αλλοιώσεις και τα πλαστικά AirBumbs έχουν διατηρήσει την ελαστικότητά τους και δεν παρουσιάζουν αποκολλήσεις. Τα ενσωματωμένα στα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων πιτσιλιστήρια λειτουργούν ακόμα απρόσκοπτα. Μόνη παραφωνία αποτελεί ο θόρυβος που κάνει η πόρτα του οδηγού κατά το κλείσιμο, και το δουλεμένο αμορτισέρ του πορτμπαγκάζ που δυσκολεύεται να κρατήσει την πίσω πόρτα ανοιχτή.

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση προσφέρει ακόμα αρκετές δόσεις άνεσης, αλλά τα αμορτισέρ θέλουν αντικατάσταση. Οι ατσάλινες ζάντες του βασικού C4 Cactus δεν έχουν πρόβλημα με τους ελληνικούς δρόμους και τα διακοσμητικά τάσια δεν έχουν σημάδια επαφών με πεζοδρόμια.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το 5άρι κιβώτιο έχει λεβιέ με μεγάλες διαδρομές και η 5ετης χρήση του δεν έχει τον έχει επιβαρύνει με επιπλέον τζόγο. Αυτό που έχει βαρύνει είναι ο συμπλέκτης, δείγμα ότι σύντομα θα χρειαστεί αντικατάσταση.

Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο ως προς το ύψος και η λειτουργία του δεν έχει διαφοροποιηθεί, με την υποβοήθηση να παραμένει σωστή.

Κινητήρας
Ο 4κύλινδρος 1.6BlueHDi των 100 ίππων έχει στρωτή λειτουργία και δείχνει ορεξάτος για στροφάρισμα. Το σύστημα stop/start λειτουργεί σωστά. Αυτό που χρειάζεται έλεγχο είναι οι βάσεις κινητήρα διότι σε κάθε ξεκίνημα υπάρχει έντονος κραδασμός.

Η μέση κατανάλωση της έκδοσης είναι αρκετά χαμηλή, χάρη στο χαμηλό βάρος και στον εξελιγμένο κινητήρα.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!