node/36376

Αυτή η McLaren F1 αγγίζει την τελειότητα

Η ανακατασκευή της από το τμήμα MSO διήρκησε 18 μήνες.

Μπορεί οι φωτογραφίες που βλέπετε να θυμίζουν δημοσιογραφική παρουσίαση από τη δεκαετία του ΄90, όμως είναι σημερινές και αφορούν ένα αυτοκίνητο ηλικίας 25 ετών. Ο λόγος για την McLaren F1 με αριθμό σασί #063 η οποία δέχθηκε πλήρη ανακατασκευή από το τμήμα McLaren Special Operations και θα εκτεθεί στο Hapton Court Concours d’Elegance στις 6-8 Σεπτεμβρίου.

McLaren F1

Για να επιστρέψει το μοντέλο σε κατάσταση καινούριου, χρειάστηκαν 18 μήνες και 3.000 εργατοώρες από το εξειδικευμένο προσωπικό της McLaren. Η διαδικασία ξεκίνησε από την αποσυναρμολόγηση του αμαξώματος και των μηχανικών μερών. 

Στο εσωτερικό τοποθετήθηκαν νέες επενδύσεις από το γνήσιο δέρμα Semi Aniline σε απόχρωση Woking Grey που ήταν μοναδικό για το συγκεκριμένο μοντέλο, σε συνδυασμό με ασορτί Alcantara, νέα μοκέτα και νέο τιμόνι (ο ιδιοκτήτης κράτησε και το προηγούμενο τιμόνι).

McLaren F1

Όλα τα μέρη του αμαξώματος βάφτηκαν ξανά στην πρωτότυπη απόχρωση Magnesium Silver, μια διαδικασία που χρειάστηκε 900 ώρες για να ολοκληρωθεί.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 6,1 λίτρων δέχθηκε πλήρη ανακατασκευή και στη συνέχεια υπεβλήθη στις απαραίτητες μετρήσεις για να εξασφαλιστεί πως αποδίδει τους αρχικούς 618 PS.

McLaren F1

Τα αμορτισέρ της F1 στάλθηκαν στην Bilstein για ανακατασκευή, όπως έγινε και με τον άξονα μετάδοσης που ταξίδεψε στον αντίστοιχο προμηθευτή.

Το τελευταίο στάδιο περιλάμβανε δοκιμές του αυτοκινήτου στο δρόμο και την πίστα, προτού γίνει η τελετή παράδοσης στον ιδιοκτήτη στο McLaren Technology Centre. Εκτός από το αυτοκίνητο και το πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την υπογραφή της McLaren, ο ιδιοκτήτης παρέλαβε και ένα συλλεκτικό βιβλίο με την ιστορία του καθώς και το γλυπτό Genesis Speed Form με τη μορφή του αμαξώματος της F1.

Και οι 106 McLaren F1 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1993 και 1998 έχουν τη δυνατότητα να περάσουν από το συγκεκριμένο πρόγραμμα του τμήματος MSO (με το αντίστοιχο κόστος). Στόχος είναι να διατηρηθούν τα μοντέλα για όσο το δυνατόν περισσότερο σε κατάσταση βιτρίνας, ως ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης.

node/40186

Η McLaren αποκαλύπτει σκίτσα από το νέο της υβριδικό μοντέλο

Λίγες μέρες μετά τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών του πρωτότυπου - Θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η McLaren αποκαλύπτει σκίτσα από το νέο της υβριδικό μοντέλο

Στις αρχές του μήνα η McLaren ανακοίνωσε το νέας γενιάς μοντέλο της που θα παρουσιαστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, δημοσιεύοντας φωτογραφίες καμουφλαρισμένου πρωτύπου από τα τελικά στάδια δοκιμών μαζί με κάποιες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Τώρα η McLaren έδωσε στη δημοσιότητα και κάποια σκίτσα με βάση τα οποία μπορούμε να δούμε μερικές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του πρώτου υβριδικού μοντέλου της εταιρείας. 

mcla

Θα βασίζεται στο νέο ανθρακονημάτινο σασί Carbon Lightweight Architecture (MCLA) που εξελίχθηκε στο McLaren Composites Technology Centre (MCTC) για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της φίρμας μετά από επένδυση ύψους £50 εκατομμυρίων. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης θα αποτελείται από έναν νέο βενζινοκινητήρα V6 (που σύμφωνα με πληροφορίες θα αποδίδει περίπου 570 ίππους) σε συνεργασία με ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 30 χιλιόμετρα. 

mclar

Το νέας γενιά High-Performance Hybrid (HPH) supercar ουσιαστικά αντικαθιστά την υφιστάμενη σειρά McLaren Sports Series (540C, 570S, 570GT, 570S, 600LT και 620R) συμπληρώνοντας το κενό ανάμεσα στις GT και 720S.

node/40168

Peugeot: Επίσημη αναπαλαίωση του 205 GTi –και όχι μόνο

Τμήμα αποκατάστασης, έκθεσης και πώλησης των θρυλικών μοντέλων της ξεκινά η Peugeot, με πρώτο τυχερό το πολύ αγαπημένο 205 GTi 1.9.

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot: Επίσημη αναπαλαίωση του 205 GTi –και όχι μόνο

Για την επέτειο των 210 ετών της, η Peugeot εγκαινιάζει μια νέα δραστηριότητα: Την αναπαλαίωση και πώληση vintage οχημάτων, μέσω της λέσχης «L’ Aventure Peugeot», η οποία είχε ιδρυθεί το 1982 από τον Pierre Peugeot.

Η αποκατάσταση των οχημάτων θα γίνεται στα εργαστήρια του Μουσείου Ιστορικών Αυτοκινήτων της Peugeot στο Sochaux, και όλα τους θα λαμβάνουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την ολοκλήρωση της αναπαλαίωσης, πριν τεθούν σε πώληση. Το πρώτο αυτοκίνητο που επιλέχθηκε για αναπαλαίωση είναι το εμβληματικό μοντέλο της μάρκας με το λιοντάρι: Ένα μαύρο 205 GTi με τον κινητήρα των 1,9 lt και 130 PS. Η διαδικασία θα αναδείξει το ταλέντο και την τεχνογνωσία των υπαλλήλων που κατέχουν εξειδικευμένες γνώσεις στα πεδία που είναι απαραίτητα για μια ποιοτική αναπαλαίωση (μηχανικοί, φανοποιοί και ταπετσέρηδες). 

Η νέα αυτή δραστηριότητα είναι δυνατή λόγω της διαθεσιμότητας ανταλλακτικών. Η λέσχη Αventure Peugeot προετοιμάζεται γι’ αυτό εδώ και επτά χρόνια, έχοντας κάνει τις απαραίτητες εργασίες στην αποθήκη της προκειμένου να διαχειριστεί το στοκ των ανταλλακτικών. Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου εξαρτήματος η Peugeot  θα απευθυνθεί σε παραδοσιακούς συνεργάτες της για την κατασκευή τους μέσω 3D εκτύπωσης. 

Από το 2021, έχει προβλεφθεί ένας χώρος αποκλειστικά για την έκθεση των αναπαλαιωμένων μοντέλων της Peugeot με την υπογραφή της Aventure Peugeot, ενώ όλα θα ανεβαίνουν και σε ειδική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα της. Αυτοκίνητα ιδιωτών μπορούν επίσης να φιλοξενηθούν στον ίδιο χώρο εφόσον έχουν λάβει το πιστοποιητικό αυθεντικότητας της Aventure Peugeot.

Δείτε στις φωτογραφίες της gallery που ακολουθεί, σε τι κατάσταση είναι το 205 GTi που ανέλαβε να ξανακάνει καινούργιο η Peugeot.

[Πηγή: Peugeot]