Αυτή η McLaren F1 αγγίζει την τελειότητα

Η ανακατασκευή της από το τμήμα MSO διήρκησε 18 μήνες.

Μπορεί οι φωτογραφίες που βλέπετε να θυμίζουν δημοσιογραφική παρουσίαση από τη δεκαετία του ΄90, όμως είναι σημερινές και αφορούν ένα αυτοκίνητο ηλικίας 25 ετών. Ο λόγος για την McLaren F1 με αριθμό σασί #063 η οποία δέχθηκε πλήρη ανακατασκευή από το τμήμα McLaren Special Operations και θα εκτεθεί στο Hapton Court Concours d’Elegance στις 6-8 Σεπτεμβρίου.

McLaren F1

Για να επιστρέψει το μοντέλο σε κατάσταση καινούριου, χρειάστηκαν 18 μήνες και 3.000 εργατοώρες από το εξειδικευμένο προσωπικό της McLaren. Η διαδικασία ξεκίνησε από την αποσυναρμολόγηση του αμαξώματος και των μηχανικών μερών. 

Στο εσωτερικό τοποθετήθηκαν νέες επενδύσεις από το γνήσιο δέρμα Semi Aniline σε απόχρωση Woking Grey που ήταν μοναδικό για το συγκεκριμένο μοντέλο, σε συνδυασμό με ασορτί Alcantara, νέα μοκέτα και νέο τιμόνι (ο ιδιοκτήτης κράτησε και το προηγούμενο τιμόνι).

McLaren F1

Όλα τα μέρη του αμαξώματος βάφτηκαν ξανά στην πρωτότυπη απόχρωση Magnesium Silver, μια διαδικασία που χρειάστηκε 900 ώρες για να ολοκληρωθεί.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 6,1 λίτρων δέχθηκε πλήρη ανακατασκευή και στη συνέχεια υπεβλήθη στις απαραίτητες μετρήσεις για να εξασφαλιστεί πως αποδίδει τους αρχικούς 618 PS.

McLaren F1

Τα αμορτισέρ της F1 στάλθηκαν στην Bilstein για ανακατασκευή, όπως έγινε και με τον άξονα μετάδοσης που ταξίδεψε στον αντίστοιχο προμηθευτή.

Το τελευταίο στάδιο περιλάμβανε δοκιμές του αυτοκινήτου στο δρόμο και την πίστα, προτού γίνει η τελετή παράδοσης στον ιδιοκτήτη στο McLaren Technology Centre. Εκτός από το αυτοκίνητο και το πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την υπογραφή της McLaren, ο ιδιοκτήτης παρέλαβε και ένα συλλεκτικό βιβλίο με την ιστορία του καθώς και το γλυπτό Genesis Speed Form με τη μορφή του αμαξώματος της F1.

Και οι 106 McLaren F1 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1993 και 1998 έχουν τη δυνατότητα να περάσουν από το συγκεκριμένο πρόγραμμα του τμήματος MSO (με το αντίστοιχο κόστος). Στόχος είναι να διατηρηθούν τα μοντέλα για όσο το δυνατόν περισσότερο σε κατάσταση βιτρίνας, ως ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης.