Έρευνες σε εταιρεία αερόσακων για προβληματικούς πυροκροτητές

Έρευνες σε εταιρεία αερόσακων για προβληματικούς πυροκροτητές

Η Takata μπορεί να μην είναι η μόνη εταιρεία κατασκευής αερόσακων με προβληματικά προϊόντα.

Το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) ξεκινά έρευνες για εξαρτήματα αερόσακων της εταιρείας ARC Automotive, μετά τον θάνατο ενός Καναδού οδηγού τον προηγούμενο μήνα. Οι Καναδικές αρχές έχουν ρίξει όλη την προσοχή των ερευνών τους στον πυροκροτητή του αερόσακου ενός Hyundai Elantra του 2009 που οδηγούσε το θύμα.

Η έρευνα περιλαμβάνει και πυροκροτητές που έχουν χρησιμοποιηθεί από την General Motors, την FIAT Chrysler Automobiles και φυσικά τις Kia και Hyundai, και αφορούν πάνω από 8 εκατομμύρια κομμάτια που έχουν χρησιμοποιηθεί από το 2004 και μετά.

Σύμφωνα με το NHTSA, οι πυροκροτητές της ARC έχουν «υβριδική» σχεδίαση και χρησιμοποιούν αέριο υψηλής πίεσης και μια μικρή ποσότητα νιτρικού αμμωνίου για να φουσκώνουν οι αερόσακοι. Η προκαταρτική έρευνα έχει δείξει έως τώρα ότι υπάρχουν μεγάλες σχεδιαστικές διαφορές στους πυροκροτητές της Takata και της ARC.

Η έρευνα άνοιξε αρχικά τον Ιούλιο του 2015 και αφορούσε 490.000 οχήματα, μετά από δύο ατυχήματα με τραυματισμούς σε ένα Chrysler Town & Country του 2002 και ένα Kia Optima του 2004.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube