node/37028

Προσοχή στον δρόμο! Η αλλαγή σε χειμερινή ώρα προκαλεί αύξηση των ατυχημάτων!

Κάθε χρόνο, παρατηρείται αύξηση της θνησιμότητας των πεζών κατά τη μετάβαση στη χειμερινή ώρα. Οπότε ας είμαστε προσεκτικοί, μιας και γυρίζουμε τα ρολόγια μας αυτό το σαββατοκύριακο.

Σε κάθε ευνομούμενη χώρα, γίνεται έκκληση από τις αρχές για οδική επαγρύπνηση με την αλλαγή σε χειμερινή ώρα. Και μιας και η ελληνική πολιτεία περί άλλων παρά για την οδική ασφάλεια τυρβάζει, είπαμε να την κάνουμε εμείς.

Η μετάβαση στη χειμερινή ώρα λοιπόν προκαλεί αύξηση του αριθμού των ατυχημάτων, ιδίως εκείνων που αφορούν πεζούς. Το ευρωπαϊκό μέσο ποσοστό αυξάνεται κατά 50% κατά τις πρώτες εβδομάδες που ακολουθούν την αλλαγή της ώρας, επισημαίνουν τα παρατηρητήρια οδικής ασφάλειας και οι ειδικοί.

Σχεδόν οι μισοί πεζοί που σκοτώνονται κάθε χρόνο κατανέμονται σε τέσσερις μήνες, από τον Οκτώβριο έως τον Ιανουάριο. Και αποδεικνύει την επίδραση της αλλαγής της ώρας, με τον αριθμό των ατυχημάτων που εμπλέκονται πεζοί να αυξάνεται κατά 50% μεταξύ 17:00 με 19:00. Ώρες που πολλοί άνθρωποι βρίσκονται στους δρόμους με την αποχώρηση από την εργασία και τις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών. Λογικά λοιπόν, το γύρισμα του ρολογιού μία ώρα πίσω οδηγεί σε αύξηση του αριθμού των νυχτερινών διαδρομών με την κακή ορατότητα.

Δεν θα πάψουμε να το λέμε, έστω κι αν αυτό στο 99% των περιπτώσεων πέφτει στο κενό… βλέπετε, υπάρχει αντίστοιχο ποσοστό γαϊδουριών και αγενών οδηγών: Δώστε προτεραιότητα στους πεζούς, ειδικά στα στενά της πόλης έστω κι αν δεν υπάρχει διάβαση. Και ως πεζοί, ειδικά κινούμενοι πάνω στην άσφαλτο, επιλέγουμε την αριστερή πλευρά του δρόμου. 

Τη νύχτα μεταξύ 26 και 27 Οκτωβρίου θα πρέπει να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μία ώρα πίσω.

node/39597

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Μετά από το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της ναυαρχίδας της και το νέο τύπο αερόσακων για τους πίσω επιβάτες, η Mercedes-Benz παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ενεργής αερανάρτησης και της τετραδιεύθυνσης της επερχόμενης S-Class (W223). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Η προαιρετική ανάρτηση E-Active Body Control έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και να αλλάζει τα χαρακτηριστικά της, βελτιώνοντας όχι μόνο την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, ως μέρος του συστήματος Pre-Safe Impulse Side, η ενεργή αερανάρτηση ψηλώνει αυτόματα κατά 8 cm μέσα σε μόλις 80 milisecond με τη βοήθεια υγροπνευματικών και συστήματος 48V, όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι, μειώνεται η παραμόρφωση της καμπίνας καθώς το πάτωμα του οχήματος απορροφά καλύτερα τις δυνάμεις που ασκούνται σε μια πλευρική σύγκρουση.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, η ανάρτηση διαθέτει πέντε επεξεργαστές με πολλαπλόυς πυρήνες, περισσότερους από 20 αισθητήρες και μια stereo camera (με λειτουργία Road Surface Scan), αναλύοντας τις συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Mercedes-Benz S-Class

Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης με ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνει την ευελιξία της S-Class μειώνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας σε κάτω από 11 μέτρα. Επίσης, διευκολύνει τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα Active Parking Assist και την κάμερα 360° με 3D view. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι πίσω τροχοί της S-Class έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν σε μεγάλες γωνίες που φτάνουν και τις 10ο ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού και την ταχύτητα, παίρνοντας πληροφορίες από του αισθητήρες (οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση μέχρι τα 60 km/h και στην ίδια κατεύθυνση από εκεί και πέρα)

Η Mercedes-Benz έδωσε περισσότερες πληροφορίες και για τους νέου τύπου αερόσακους που χρησιμοποιεί η S-Class. Ο αερόσακος για τους πίσω επιβάτες (Rear Airbag), μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης, υποστηρίζοντας το κεφάλι και το λαιμό τους και λειτουργώντας επικουρικά στη ζώνη ασφαλείας (η οποία έχει τεχνολογίες beltbag και inflatable seat belt). Από την άλλη πλευρά, ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες βρίσκεται αποθηκευμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης αποτρέποντας τη επαφή των κεφαλιών τους.

Ακόμα ένα στοιχείο ασφάλειας είναι η προειδοποίηση Exit Warning που προειδοποιεί οδηγό και συνοδηγό για διερχόμενο όχημα με κόκκινο φωτισμό όταν κάνουν την κίνηση να ανοίξουν την πόρτα (χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του Active Blind Spot Assist).

Περισσότερες αποκαλύψεις για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class W223 θα έχουμε στις 12 Αυγούστου όπου η γερμανική φίρμα θα μας παρουσιάσει στοιχεία πολυτέλειας ενώ η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

node/39571

Αερόσακοι και για τους πίσω επιβάτες στην Mercedes-Benz S-Class

Η Mercedes-Benz S-Class ετοιμάζεται να θέσει νέα στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας.

Κυριακή, 26 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αερόσακοι και για τους πίσω επιβάτες στην Mercedes-Benz S-Class

Η Mercedes-Benz αποκάλυψε πως η νέα γενιά S-Class (W223) θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με αερόσακο για τους πίσω επιβάτες δημοσιεύοντας και μια σχετική εικόνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Όπως βλέπουμε, ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Χάρη σε αυτόν, σε περίπτωση σύγκρουσης το κεφάλι και ο κορμός των πίσω επιβατών συγκρατείται με αποτέλεσμα να αποτρέπονται οι σοβαροί τραυματισμοί της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, η γερμανική φίρμα δήλωσε πως ο αερόσακος έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται σε περίπτωση παιδικών καθισμάτων. Βέβαια, όπως συμβαίνει με όλους τους αερόσακους, η ύπαρξή του καθιστά ακόμη πιο αναγκαία την ούτως η άλλως υποχρεωτική χρήση ζώνης (η S-Class έχει τεχνολογία inflatable seatbelt).

Εκτός από τους πίσω αερόσακους, η νέα S-Class θα έχει αναβαθμισμένη λειτουργία Pre-Safe Impulse Side που αντιλαμβάνεται μια πλευρική σύγκρουση προτού συμβεί και με τη βοήθεια των καθισμάτων μετακινεί τον οδηγό και τον συνοδηγό προς το κέντρο του οχήματος, ενώ παράλληλα η ανάρτηση στη μεριά της σύγκρουσης ανυψώνεται (E-Active Body Control) για καλύτερη απορρόφηση των δυνάμεων από το πιο άκαμπτο πάτωμα του μοντέλου.

Περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης της νέας S-Class θα έχουμε στις 29 Ιουλίου, ενώ στις12 Αυγούστου θα μάθουμε για την πολυτέλεια. Η επίσημη πρεμιέρα της Mercedes-Benz S-Class W223 είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]