H Ford δοκιμάζει το σύστημα eCall στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία

H Ford δοκιμάζει το σύστημα eCall στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία

Πριν λίγες μέρες η Ford Motor Ελλάς πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία με τα οχήματά της μία σειρά εκτεταμένων δοκιμών του συστήματος eCall στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία.

Η Ford δεν σταματά ποτέ να φροντίζει για την ασφάλεια στα οχήματά της. Έτσι, με όλα τα νέα μοντέλα Ford μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι και ασφαλείς σε περίπτωση ατυχήματος, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία eCall, η οποία συνδυάζεται τώρα με σημαντικές αναβαθμίσεις, προωθώντας επιπλέον στοιχεία καλώντας στον πανευρωπαϊκό αριθμό κλήσης Έκτακτης Ανάγκης 112.

Τα οχήματα Ford που διαθέτουν τη προηγμένη τεχνολογία eCall ενημερώνουν αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος το πλησιέστερο κέντρο αντιμετώπισης περιστατικών έκτακτης ανάγκης, μέσω του αριθμού 112, για τα στοιχεία και την ακριβή θέση του οχήματος. Πλέον, χάρη στις πρόσφατες αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, με κάθε κλήση προς τον αριθμό 112 αποστέλλονται αυτόματα περισσότερα στοιχεία από τα οχήματα Ford, όπως η μάρκα του αυτοκινήτου, το χρώμα του, ο τύπος του καυσίμου που χρησιμοποιεί κ.α. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η λειτουργία eCall ενεργοποιείται αυτόματα μόνο σε περίπτωση ατυχήματος που χρειάζεται η παροχή βοήθειας -στις υπόλοιπες περιπτώσεις παραμένει ανενεργή- και δεν περιλαμβάνει την αποστολή προσωπικών στοιχείων, όπως για παράδειγμα το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη του οχήματος.

Στην πράξη, όλα τα μοντέλα Ford με σύστημα SYNC και ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν συνεχώς συνδεδεμένα και σε περίπτωση ατυχήματος, χωρίς την ανάγκη σύνδεσης του κινητού του πελάτη, να ενεργοποιούν αυτόματα μία κλήση προς το 112, αποστέλλοντας ταυτόχρονα στοιχεία που βοηθούν στον εντοπισμό του οχήματος και την άμεση αποστολή βοήθειας. Η κλήση προς τον αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112 μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και με πρωτοβουλία του οδηγού πατώντας το σχετικό κουμπί, σε περίπτωση που έχει χάσει τον προσανατολισμό του ή έχει ανάγκη βοήθειας.

Ford eCall

Δοκιμές σε συνεργασία με την πολιτική Προστασία στην Ελλάδα
Θέλοντας να δοκιμάσει την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος eCall στη χώρα μας, η Ford σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία διεξήγαγε πρόσφατα στην Ελλάδα μια σειρά εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες. Από αυτές διαπιστώθηκε στην πράξη η αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας eCall των μοντέλων Ford να εντοπίζει το όχημα, καθώς και τη δυνατότητα επικοινωνίας του διαχειριστή της κλήσης έκτακτης ανάγκης με τον οδηγό του οχήματος.

«Είμαστε πραγματικά περήφανοι για τον υψηλό δείκτη ασφάλειας που προσφέρουν σήμερα όλα τα μοντέλα Ford - και ειδικότερα για την σιγουριά που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες των αυτοκινήτων μας το σύστημα eCall. Οι δοκιμές του συστήματος που πραγματοποιήσαμε πριν λίγες μέρες στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία απέδειξαν περίτρανα ότι το eCall λειτουργεί άμεσα και αποτελεσματικά αποτελώντας στην πράξη ένα ακόμα σημαντικό “δίχτυ ασφάλειας" στα αυτοκίνητά μας σε περίπτωση ατυχήματος», δήλωσε ο Διευθυντής Υπηρεσιών μετά την Πώληση της Ford Motor Ελλάς, Βασίλης Παπαναστασίου.

Η υπηρεσία eCall προσφέρεται σε όλα τα μοντέλα Ford που διαθέτουν το σύστημα SYNC σε συνδυασμό με το προηγμένο μόντεμ FordPass Connect.

[Πηγή: Ford]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube