Ανανεωμένη αγωνιστική Mercedes-AMG GT3

Ανανεωμένη αγωνιστική Mercedes-AMG GT3

Βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερο κόστος συντήρησης για τις ιδιωτικές ομάδες.

Η Μercedes-AMG παρουσίασε την βελτιωμένη έκδοση της αγωνιστικής GT3 για ιδιωτικές ομάδες, η οποία αποκτά καλύτερη αεροδυναμική, πιο επιθετική εμφάνιση και πιο αξιόπιστο κινητήρα. Στόχος της γερμανικής εταιρείας ήταν να προσφέρει ένα ακόμα πιο ικανό όχημα από πλευράς επιδόσεων, το οποίο θα είχε χαμηλότερα κόστη συντήρησης σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Σε σχέση με την προηγούμενη AMG GT3 που παρουσιάστηκε το 2015, το μοντέλο ξεχωρίζει από τη σημαντικά μεγαλύτερη γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και πλαισιώνεται από αεροδυναμικά πτερύγια και νέο σπλίτερ. Επίσης, τα ανασχεδιασμένα γραφικά στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι πιο αποδοτικα, ενώ νέος είναι και ο πίσω διαχύτης. Φυσικά, οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικού χαρακτήρα καθώς όλα τα εξαρτήματα μελετήθηκαν στην αεροδυναμική σήραγγα.

AMG GT3

Η ανασχεδιασμένη δομή της μάσκας προστατεύει καλύτερα το ψυγείο αλλά και τα μηχανικά μέρη από συγκρούσεις σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ ευκολότερη έχει γίνει η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα. Βελτιωμένη είναι και η εργονομία στην καμπίνα, όπου βρίσκουμε ένα προαιρετικό σύστημα εξαερισμού του καθίσματος και του κράνους.

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα V8 6,3 λίτρων, ο οποίος χρειάζεται λιγότερα σέρβις μέσα στη σεζόν. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων. Τα συστήματα ABS, ESP και AMG Traction Conrtol έχουν επαναρυθμιστεί, προστατεύοντας περισσότερο τα ελαστικά. 

Οι σφυρήλατες ζάντες 18" φορούν ελαστικά 325/680R18 εμπρός και 325/705R18, η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω με ρυθμιζόμενα ελατήρια και αντιστρεπτικές, ενώ τα δισκόφρενα έχουν διάμετρο 390 mm εμπρός και 355 mm πίσω. Τέλος, το βάρος της νέας AMG GT3 είναι 1.285 kg.

AMG GT3

Με την προαιρετική λειτουργία Drop Start, ο κινητήρας ξεκινά αυτόματα όταν το αυτοκίνητο ακουμπά ξανά στο έδαφος μετά από τα πιτ στοπ, μειώνοντας το χρόνο αντίδρασης του οδηγού. Τέλος, ένα νέο σύστημα της Mercedes-AMG δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες να παρακολουθούν πιο αποτελεσματικά κάθε εξάρτημα στο αυτοκίνητο, έτσι ώστε να γνωρίζουν πότε χρειάζεται να αντικατασταθεί και να το παραγγέλνουν εγκαίρως.

Η πρεμιέρα του αγωνιστικού μοντέλου θα γίνει στις 24 ώρες του Nürburgring ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν προς το τέλος του 2019. Για όσους ενδιαφέρονται, το κόστος μιας νέας AMG GT3 ξεκινά από τα 399.000 ευρώ (προ φόρων). Παράλληλα με την παρουσίαση του νέου μοντέλου, η Mercedes-AMG προσφέρει ένα κιτ αναβάθμισης για τις σημερινές GT3 (130 στον αριθμό) επεκτείνοντας τον κύκλο ζωής τους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube