node/35571

Ανάβαση Ριτσώνας 2019: Με 135 Συμμετοχές!

Σε όλες τις κατηγορίες αναμένονται όμορφες μάχες, εξαιτίας του μεγάλου αριθμού συμμετοχών.

Με 135 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 8 και 9 Ιουνίου η Ανάβαση Ριτσώνας που φέτος αποτελεί τον τέταρτο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα έχει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με την έμπρακτη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Στο πλευρό των οργανωτών θα βρίσκεται για άλλη μια χρονιά το MyKteo Μ.Γ. Θαλάσση.

Σε όλες τις κατηγορίες αναμένονται όμορφες μάχες, εξαιτίας του μεγάλου αριθμού συμμετοχών, οι οποίες θα κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι τέλους. Παράλληλα, ο αγώνας προσμετράει και στο Seajets Skoda Ενιαίο που έχει προκηρυχθεί και στο οποίο θα αναμετρηθούν 13 πανομοιότυπα Skoda Fabia 1.2 Turbo.

Δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Drift, τα οποία θα προσφέρουν άπλετο θέαμα στους φίλους του σπορ που θα επιλέξουν να επισκεφθούν την Ανάβαση Ριτσώνας. Αξίζει να σημειωθεί πως για μια ακόμη χρονιά οι οργανωτές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προκειμένου να διεξαχθεί μια ασφαλής ανάβαση για θεατές και αγωνιζόμενους.

Καινοτομία για το φετινό αγώνα αποτελεί η δυνατότητα, για όσους το επιθυμούν, να διέλθουν από τη διαδικασία του Διοικητικού Ελέγχου την Πέμπτη 6 Ιουνίου (17.00-20.30) στα Γραφεία του ΑΣΜΑ (Αχαρνών 70, Κηφισιά). Παράλληλα, θα υπάρχει προαιρετικός διοικητικός και τεχνικός έλεγχος στις εγκαταστάσεις του MyKteo Χαλκίδας την Παρασκευή 7 Ιουνίου από τις 17:30 έως τις 20:30.

Το πρωί του Σαββάτου 8 Ιουνίου και συγκεκριμένα στις 10.30 είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν οι χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ νωρίτερα (08.00-09.30) θα έχει προηγηθεί ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 9 Ιουνίου στις 10.30. Ο δρόμος για του θεατές κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου (09.00).

Το Πρόγραμμα της Ανάβασης Ριτσώνας έχει ως εξής:
Διανομή Εντύπων και αριθμών Συμμετοχής: Πέμπτη 06.06.2019 (ώρα 17.00-20.30) 
Σάββατο 08.06.2019 (ώρα 08.00-09.30)
Διοικητικός Έλεγχος: Πέμπτη 06.06.2019 (ώρα 17.00 – 20.30)
Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 08.06.2019 (ώρα 08.00 – 09.30)

Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων: Σάββατο 08.06.2019 (ώρα 10.00)
Κλείσιμο Δρόμου: Σάββατο 08.06.2019 (ώρα 09.00)
Υποχρεωτική Ενημέρωση Αγωνιζομένων: Σάββατο 08.06.2019 (ώρα 10.10) 
Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών: Σάββατο 08.06.2019 (ώρα 10.30)
Κλείσιμο Δρόμου: Κυριακή 09.06.2019 (ώρα 09.00)
Εκκίνηση Αγώνα: Κυριακή 09.06.2019 (ώρα 10.30)
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 09.06.2019 μετά τη λήξη του β’ σκέλους
Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: Κυριακή 09.06.2019 (30 λεπτά μετά το τέλος του β’ σκέλους)
Απονομή Επάθλων (Τεταρτοκύκλιο Ευβοϊκής Ακτής-Χαλκίδα-κάτω από την Παλιά Γέφυρα Χαλκίδας): 
Κυριακή 09.06.2019 (1 ώρα μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων)

Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 80 87 267, 6931845991, 6932350220.
Fax: 210 80 87 269

Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία νέα της Ανάβασης Ριτσώνας, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα και τη σελίδα του αγώνα στο Facebook.
Ιστοσελίδα αγώνα: http://agonistiko.gr/ 
Facebook: http://www.facebook.com/RitsonaHillclimb/ 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS