node/39408

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Η βροχή σε ρόλο ρυθμιστή

Η βροχή που έπεσε στα μισά του δεύτερου σκέλους, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του πρώτου αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

Η πολυαναμενόμενη έναρξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών αυτοκινήτων έγινε κατά το διήμερο 4-5 Ιουλίου, με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου. Το δύσκολο εγχείρημα της πρώτης διοργάνωσης μετά την περίοδο του lockdown έφερε εις πέρας με επιτυχία το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.).

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων χωρίς επιτρεπόμενη παρουσία θεατών, καθώς και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων.

Μετά την πρόγευση των Χρονομετρημένων Δοκιμών του Σαββάτου, ήρθε η σειρά του αγώνα, που αποτέλεσε το κυρίως κομμάτι του διημέρου, την Κυριακή 5 Ιουλίου. Εντέλει, 52 οδηγοί αγωνίστηκαν στη διαδρομή μήκους 6,2 km, που βρίσκεται στην Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως και αποτελεί τη μεγαλύτερη του Πρωταθλήματος. Από το πρωί, οι καιρικές συνθήκες προβλημάτισαν τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς τους, αφού αν και αρχικά ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και η θερμοκρασία υψηλή, ορισμένα σύννεφα έδειχναν πως η βροχή ελλοχεύει. Πράγματι, οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν να πέφτουν κατά τη διάρκεια του Β' σκέλους, ενώ στη συνέχεια εντάθηκαν, διαμορφώνοντας σε σημαντικό βαθμό το τοπίο.

Όπως είναι γνωστό, στους αγώνες αναβάσεων δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη των επιμέρους κατηγοριών, ωστόσο όλοι μας παρατηρούμε ποιος οδηγός έχει σημειώσει τον ταχύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας. Στην περίπτωση της φετινής Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, τον καλύτερο χρόνο μετά και από τα δύο σκέλη, σημείωσε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth, A8), ο οποίος επωφελήθηκε από το γεγονός ότι πραγματοποίησε και το δεύτερό του πέρασμα σε στεγνό οδόστρωμα.

Ο πολύπειρος οδηγός, επικράτησε και στην κατάταξη της Ομάδας Α, όπου είχε την παραδοσιακή του μάχη με τον Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort RS Cosworth). Η μάχη αυτή διήρκεσε μόνο για ένα πέρασμα, με τη διαφορά να είναι 1,16" υπέρ του Ευθυμίου. Στη συνέχεια, ο Λιώρης αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της Ομάδας Α. Το βάθρο της κατηγορίας, διαμόρφωσε ο νεαρός Τάσος Τζαβάρας (Opel Astra F-GSI, A7). Με αυτή του την επίδοση, ο νεαρός οδηγός επικράτησε και στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα, όπου τον ακολούθησαν οι Απόστολος Κούσης (Honda Civic Type-R, A7) Αθανάσιος Γαλανόπουλος (Citroen Saxo VTS, A6). Σημειώνεται, πως η συγκεκριμένη Ομάδα δεν προσμέτρησε βαθμολογικά στο πρωτάθλημα, λόγω μη συμπλήρωσης επαρκούς αριθμού συμμετεχόντων.

Όσον αφορά στη Formula Saloon, ο έντονος ανταγωνισμός στους χρόνους των πρωταγωνιστών το Σάββατο, δεν προέκυψε, για διαφορετικούς λόγους, την Κυριακή. Σημειώνεται, πως όλοι οι οδηγοί της συγκεκριμένης κατηγορίας, έκαναν το δεύτερό τους ανέβασμα αφού είχε ξεσπάσει η βροχή. Νικητής αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge, FSA), που στο πρώτο ανέβασμα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά μεταξύ όλων των οδηγών. Παραμένοντας στο πρώτο σκέλος, ο Παναγιώτης Σολδάτος (Lamborghini Huracan, FSA) εγκατέλειψε την προσπάθειά του μετά από τετ-α-κε, ενώ ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST 170, FST), που είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις Χρονομετρημένες Δοκιμές του Σαββάτου, αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα και το κιβώτιο του αυτοκινήτου του. Στο δεύτερο πέρασμα, η βροχή επηρέασε την προσπάθεια του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, αφού το οδόστρωμα ήταν ιδιαίτερα γλιστερό για τη Ferrari, ωστόσο αυτό δεν τον εμπόδισε να κατακτήσει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στη δεύτερη θέση της Formula Saloon τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi EVO VIII FS, FST), ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Παναγιώτης Μαντζιώρης (BMW 3 E30 Turbo FS, FST2), με τον Μάριο Ηλιόπουλο να ολοκληρώνει στην 4η θέση.

Iliopoulos Ferrari 458 Challenge

Στην Ομάδα Ε, νικητής αναδείχθηκε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Citroen AX Sport 1.6, E10), ο οποίος επικράτησε και στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα. Ο οδηγός του γαλλικού αυτοκινήτου είχε δείξει από χθες τις προθέσεις του και δεν απειλήθηκε, σημειώνοντας παράλληλα τον τρίτο καλύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας, πίσω από τους Μιχάλη Ευθυμίου και Παναγιώτη Ηλιόπουλο. Στο βάθρο της Ομάδας Ε, τον νικητή συνόδευσαν οι Βασίλης Κολοκυθάς (Peugeot 106 S16, Ε10) και Θεόδωρος Μούγιος (BMW 3 E30, E12). Την πρώτη τριάδα της Ομάδας Ε έως 2 λίτρα, μαζί με τους Τσιόγκα και Κολοκυθά, διαμόρφωσε ο Γιώργος Μπράτσος (Peugeot 205 GTI 1600).

Στην Ομάδα Ν, η νίκη αποδείχθηκε υπόθεση του Γιώργου Κωνσταντακόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4), εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισε ο νεαρός Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo VTS, N2), που αναδείχθηκε νικητής στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα, όντας κατά μόλις 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος του επίσης νεαρού, Κίμωνα Θέου (Peugeot 106 S16, N2), ο οποίος ολοκλήρωσε τρίτος. Στο βάθρο της Ομάδας Ν έως 2 λίτρα, που ανέκαθεν αποτελεί φυτώριο για νέους οδηγούς, ανέβηκε ακόμη ο Ηλίας Ασημακόπουλος (Peugeot 106 S16, N2), που ολοκλήρωσε στην 4η θέση της Ομάδας Ν.  Κλείνοντας την αναφορά μας στις επιμέρους κατηγορίες, στη μάχη των Ιστορικών επικράτησε ο Γιάννης Κάτσικας (Ford Escort MK2 RS2000, 3/D3), ακολουθούμενος από τους Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MK1 RS1600, 2/C3) και Δημήτρη Παπανδρέου (Ford Sierra Cosworth 4X4, 4/E4).

Δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται στο τέλος του άρθρου, και τα αναλυτικά αποτελέσματα κάθε σκέλους στο www.infomega.gr/live/.

Konstantakopoulos Mitsubishi Lancer Evo

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου - Οι νικητές ανά κλάση:
Α7: Αναστάσιος Τζαβάρας (Opel Astra F-GSI/GTE 16V)
A8: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth)
N2: Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo VTS)
Ε10: Αλέξανδρος Τσιόγκας (Citroen AX Sport 1.6)
E11: Γιώργος Κουρνιάτης (Ford Escort RS 2000)
FST: Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi EVO VIII FS)
FST2: Παναγιώτης Μαντζιώρης (BMW 3 E30 Turbo FS)
FSA: Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge)
Ιστορικά (1+2+3): Γιάννης Κάτσικας (Ford Escort MK2 RS2000)
Ιστορικά (4): Δημήτρης Παπανδρέου (Ford Sierra Cosworth 4X4)

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:

Μιχάλης Ευθυμίου (Νικητής Ομάδας Α)
"Είχαμε ωραίο συναγωνισμό με τον αντίπαλό μου (σ.σ. Λιώρης), καθώς από χθες βελτιώναμε συνέχεια τις επιδόσεις μας. Οπότε, κάναμε καλούς χρόνους και ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα. Η απουσία θεατών, όπως και να 'χει, δεν είναι κάτι ωραίο, αλλά οι αγώνες έπρεπε κάποια στιγμή να αρχίσουν".

Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Νικητής Formula Saloon)
"Ωραία ήταν. Είχε πολλή ζέστη το πρωί και πιστεύω ότι αυτό με ευνόησε λίγο λόγω ατμοσφαιρικού αυτοκινήτου, καθώς τα αυτοκίνητα με τούρμπο ήταν λίγο πιο πίσω. Η αλήθεια είναι ότι πίεσα λίγο, γιατί αυτή η ανάβαση είναι η μόνη που βολεύει σχετικά το αυτοκίνητό μου σε σύγκριση με τα άλλα. Πήγα να χάσω στη βροχή γιατί ανέβηκα με slicks, καθώς δεν ήμουν καλά προετοιμασμένος για αυτό το ενδεχόμενο. Επειδή λόγω κορονοϊού δεν είχα οδηγήσει για περίπου έναν χρόνο, αποφάσισα τουλάχιστον τον Ιούλιο να κάνω αρκετούς αγώνες. Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα συμμετάσχω στο ασφάλτινο Ηπειρωτικό Ράλλυ με Mitsubishi Lancer EVO και το μεθεπόμενο, στο χωμάτινο Ράλλυ Start Line".

Αλέξανδρος Τσιόγκας (Νικητής Ομάδας Ε και Ε έως 2 λίτρα)
"Ήταν ο πρώτος αγώνας για το 2020 και όλα κύλησαν καλά. Χθες στις δοκιμές είχαμε έναν σχετικά πιο αργό ρυθμό για να ελέγξουμε κάποιες αλλαγές που κάναμε στο αυτοκίνητο, καθώς είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω με το AX εδώ και μάλιστα στη μεγάλη διαδρομή. Εντέλει το φέραμε στα μέτρα μας και όλα κύλησαν καλά. Σήμερα πίεσα λίγο στο πρώτο σκέλος και βγήκε ένας καλός χρόνους, που αν δεν κάνω λάθος δεν έχει γίνει αντίστοιχος από προσθιοκίνητο αυτοκίνητο. Στο δεύτερο σκέλος υπήρχαν ψιχάλες, οπότε κινήθηκα πιο προσεκτικά".

Τάσος Τζαβάρας (Νικητής Ομάδας Α έως 2 λίτρα)
"Είχαμε πολύ καιρό να οδηγήσουμε το αγωνιστικό. Μετά από αλλαγές στο στήσιμο, το φέραμε στα μέτρα μας, οπότε είμαστε ευχαριστημένοι. Δεν κυνηγούσαμε κάτι, απλά ήρθαμε να περάσουμε καλά".

Γιώργος Κωνσταντακόπουλος (Νικητής Ομάδας Ν)
"Εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Ο πρώτος αγώνας ήταν πολύ καλός, το αυτοκίνητο δούλεψε καλά. Εγώ αρχίζω και το μαθαίνω, γιατί τρέχω πρώτη φορά με το συγκεκριμένο. Νομίζω ότι όλα πήγαν καλά. Εύχομαι υγεία, καλή συνέχεια στους αγώνες και ο κόσμος να είναι ευτυχισμένος, γιατί έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά".

Βίκτωρας Ρέκκας (Νικητής Ομάδας Ν έως 2 λίτρα)
"Τερματίσαμε τον αγώνα και το διασκεδάσαμε. Θα θέλαμε μαζί μας τους θεατές, αλλά λόγω της κατάστασης, αυτό δε γινόταν. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτή τη νίκη στην οικογένειά μου, στα αδέλφια μου, που με στηρίζουν σε κάθε βήμα και ελπίζω το 2020 από εδώ και έπειτα να φέρει μεγαλύτερη αισιοδοξία. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της κατηγορίας, εύχομαι να κάνουμε αγώνες χωρίς ζημιές και να περνάμε καλά".

Γιάννης Κάτσικας (Νικητής Ιστορικών)
"Όλα πήγαν καλά, αν και ο καιρός στο δεύτερο σκέλος μας τα χάλασε. Δεν γνωρίζαμε τι επιλογή έπρεπε να κάνουμε, όμως όλα κύλησαν ομαλά και η ομάδα μου, Kirkos Racing, λειτούργησε μια χαρά. Αν και οι συμμετοχές στα Ιστορικά δεν ήταν πολλές, ήταν καλές από πλευράς ποιότητας και ο ανταγωνισμός ήταν έντονος".

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου μεταδόθηκε σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφίες: Photo R Press]

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.