node/36287

Alonso και Toyota ετοιμάζονται για το Ράλι Dakar 2020

O Fernando Alonso και η Toyota Gazoo Racing αποκάλυψαν τα πρώτα στάδια του προγράμματος προετοιμασίας για τη συμμετοχή του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 στο Ράλι Dakar το 2020.

Ο Fernando Alonso αφότου παραιτήθηκε από την F1 και αφού δεν ευοδώθηκαν τα σχέδια του για επιστροφή με ένα αυτοκίνητο ικανό για νίκες (υπάρχουν φήμες ότι αυτοπροτάθηκε στις τρεις κορυφαίες ομάδες αλλά καμία δεν είχε θέση για αυτόν) συνεχίζει να δοκιμάζει νέα πράγματα, καθώς όπως ο ίδιος έχει δηλώσει στόχος του είναι να γίνει όσο γίνεται πιο πλήρης ως οδηγός. Μετά το Le Mans (όπου νίκησε και μάλιστα δύο φορές, απουσία αντιπάλου για την Toyota στην κορυφαία κατηγορία, εδώ που τα λέμε) και το Indy (όπου δεν κατάφερε καν να προκριθεί στον αγώνα με το αυτοκίνητο της McLaren στην τελευταία από τις δύο προσπάθειές του), τώρα θα τον δούμε και στην έρημο. Σε συνεργασία με την Toyota προετοιμάζεται να λάβει μέρος στο Ράλι Dakar του 2020.

Ο Alonso είχε οδηγήσει ένα Hilux της Gazoo στην έρημο Kalahari τον περασμένο Μάρτιο. Κι αν εκείνη η δοκιμή ήταν διερευνητική και λίγο… PR, τώρα οι δύο πλευρές ανακοινώνουν ότι έχουν καταστρώσει ένα κανονικό σχέδιο στενής συνεργασίας στο αγωνιστικό πρόγραμμα rally raid της Toyota. Ο στόχος είναι ο Ισπανός να λάβει μέρος στο Ράλι Dakar 2020, όμως στη συμφωνία υπάρχει όρος που του επιτρέπει να υπαναχωρήσει και να μην αγωνιστεί τελικά αν δεν νιώθει άνετα.

«Είχαμε κάνει μια δοκιμή τον περασμένο Μάρτιο η οποία αποδείχτηκε σημαντική εμπειρία για τον Fernando. Όχι μόνο το διασκέδασε, αλλά μπορούσαμε να διακρίνουμε κάθε φορά που κάθονταν πίσω από το τιμόνι τη βελτίωσή του. Ήταν ξεκάθαρο ότι ήρθε έτοιμος να μάθει, σαν επαγγελματίας. Είναι κάτι καινούριο για εκείνον και είμαι σίγουρος ότι έχει την ικανότητα και το μαχητικό πνεύμα να μάθει και να προσαρμοστεί», δήλωσε ο Glyn Hall, αφεντικό της ομάδας.

Αυτή την εβδομάδα ένα τετραήμερο τεστ διεξάγεται στη Namibia, μέρος ενός προγράμματος δοκιμών που θα συνεχιστεί σε Ευρώπη, Αφρική και Μ. Ανατολή. Στο πλαίσιο αυτού ο Alonso θα αγωνιστεί στο Harrismith 400, 5ο γύρο του πρωταθλήματος Rally Raid Ν. Αφρικής στις 13-14 Σεπτεμβρίου.

Ο Ισπανός αναμένεται να συμμετάσχει σε τρεις τέσσερις ακόμη αγώνες, μεταξύ των οποίων και αυτός στο Μαρόκο, 3-9 Σεπτεμβρίου, ο οποίος θεωρείται η «πρόβα τζενεράλε» του Dakar.

Ο ίδιος ο Alonso δηλώνει ενθουσιασμένος με την προοπτική. Απολαμβάνει την οδήγηση εκτός δρόμου και ανυπομονεί για το επόμενο διάστημα, όπου μέσα από την προετοιμασία θα γνωριστεί καλύτερα με το αυτοκίνητο και την ομάδα. Άλλωστε νιώθει καλά στην Toyota μετά τη διπλή νίκη στο Le Mans.

Πηγή: Autosport

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.