node/32100

Alonso @ IndyCar [Upd]: Fake Twitter account "ανακοινώνει" τη συμμετοχή του Alonso στον θεσμό

Ένα "τιτίβισμα" από τον λογαριασμό McLaren_IndyCar ανακοινώνει επισήμως τη συμμετοχή του Fernando Alonso στον αμερικάνικο θεσμό. Αλλά εξετάζεται, για την ώρα, η αυθεντικότητα του λογαριασμού.

Σύμφωνα με Tweet του λογαριασμού McLaren_IndyCar ο Alonso του χρόνου θα τρέξει στο αμερικάνικο πρωτάθλημα μονοθεσίων Indy. Για την ώρα ωστόσο αμφισβητείται η αυθεντικότητα του λογαριασμού.

Ο Ισπανός είχε αναστατώσει τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού προχθές με ένα κρυπτικό Tweet το οποίο έδειχνε μια αντίστροφη μέτρηση και ανέφερε ότι σήμερα, 14/8, θα πρέπει να περιμένουμε κάποια σημαντική επίσημη ανακοίνωση για το μέλλον του. Είναι αυτή η είδηση ή όχι; Θα παρακολουθούμε στενά και θα σας ενημερώσουμε.

 

Αυτό είναι το "τιτίβισμα" από τον, όπως όλα δείχνουν, fake λογαριασμό που ανακοίνωσε "επίσημα" τη συμμετοχή του Alonso στο IndyCar Series για το 2019.

Ο Alonso, όπως και ο Vandoorne, δεν έχουν συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά. Η McLaren είναι προφανές ότι θέλει να κρατήσει τον Ισπανό πρωταθλητή, για λόγους απόδοσης φυσικά αλλά και marketing. Και έχει την οικονομική άνεση να τον πληρώσει. Αλλά ο Alonso φαίνεται προβληματισμένος από τη συνολική απόδοση της ομάδας, παρά τη αλλαγή προμηθευτή κινητήρα φέτος, από την προβληματική σχέση με τη Honda στη Renault. Κίνηση που ήταν επιλογή του Alonso στην ουσία και προϋπόθεση για να μείνει το 2018. Φαίνεται όμως ότι η πρόοδος δεν είναι αρκετή για να κρατήσει τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στο grid. 

Η αποχώρηση του Ricciardo από την Red Bull άφησε κενό ένα ανταγωνιστικό μπάκετ, αλλά είναι παραπάνω από σίγουρο ότι η αυστριακή ομάδα  θα προτιμήσει κάποιον από τα δικά της παιδιά Gasly - Sainz, παρά τον δύσκολο στη συνεργασία Alonso, όσο γρήγορος και ικανός κι αν είναι. Ο Ισπανός θα ήθελε όσο τίποτα ένα αυτοκίνητο ικανό να μάχεται για νίκες, αλλά κάτι τέτοιο δεν φαίνεται πως μπορεί να του το δώσει η McLaren ούτε για το 2019. Και τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει καθώς πλέον έχει κλείσει τα 37. Καθώς η προοπτική ενός ακόμη τίτλου ή έστω κάποιων νικών στην F1 έχει απομακρυνθεί, αυτό που φαίνεται να τον ενδιαφέρει περισσότερο είναι η κατάκτηση του Triple Crown, του άτυπου "στέμματος" του νικητή στους τρεις σημαντικότερους αγώνες πίστας: GP Monaco (έχει δύο νίκες), Le Mans 24h (κέρδισε φέτος με την Toyota) και Indy 500. Αυτό το τελευταίο πετράδι είναι που του λείπει, αφού πέρσι συμμετείχε αλλά εγκατέλειψε (από άλλον ένα κινητήρα Honda) ενώ ήταν στην 4η θέση.

Εκτός από την F1 ο Alonso συμμετέχει φέτος στη superseason του WEC με την ομάδα της Toyota. Το πρόγραμμα των δύο θεσμών του το έχει επιτρέψει, αν και είναι εξοντωτικοί οι ρυθμοί για τον ίδιο με διαδοχικούς αγώνες. Στην περίπτωση που θέλει να μεταπηδήσει στο Indy ίσως το πρόγραμμά του στο WEC να χρειάζεται να τροποποιηθεί. Πάντως, όπως όλα δείχνουν, ακόμη κι αν ο Ισπανός αποσυρθεί από την F1 θα κρατήσει τους δεσμούς του με τη McLaren. Καθώς η βρετανική ομάδα, η οποία έτσι κι αλλιώς προμηθεύει εξαρτήματα στο IndyCar Series μέσω της McLaren Applied Techologies, ενδιαφέρεται για μια ισχυρή αγωνιστική παρουσία στην Αμερική, ώστε να προωθήσει και τα αυτοκίνητα δρόμου που παράγει η McLaren Automotive, ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο κομμάτι του Ομίλου.

node/40186

Η McLaren αποκαλύπτει σκίτσα από το νέο της υβριδικό μοντέλο

Λίγες μέρες μετά τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών του πρωτότυπου - Θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η McLaren αποκαλύπτει σκίτσα από το νέο της υβριδικό μοντέλο

Στις αρχές του μήνα η McLaren ανακοίνωσε το νέας γενιάς μοντέλο της που θα παρουσιαστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, δημοσιεύοντας φωτογραφίες καμουφλαρισμένου πρωτύπου από τα τελικά στάδια δοκιμών μαζί με κάποιες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Τώρα η McLaren έδωσε στη δημοσιότητα και κάποια σκίτσα με βάση τα οποία μπορούμε να δούμε μερικές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του πρώτου υβριδικού μοντέλου της εταιρείας. 

mcla

Θα βασίζεται στο νέο ανθρακονημάτινο σασί Carbon Lightweight Architecture (MCLA) που εξελίχθηκε στο McLaren Composites Technology Centre (MCTC) για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της φίρμας μετά από επένδυση ύψους £50 εκατομμυρίων. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης θα αποτελείται από έναν νέο βενζινοκινητήρα V6 (που σύμφωνα με πληροφορίες θα αποδίδει περίπου 570 ίππους) σε συνεργασία με ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 30 χιλιόμετρα. 

mclar

Το νέας γενιά High-Performance Hybrid (HPH) supercar ουσιαστικά αντικαθιστά την υφιστάμενη σειρά McLaren Sports Series (540C, 570S, 570GT, 570S, 600LT και 620R) συμπληρώνοντας το κενό ανάμεσα στις GT και 720S.

node/40095

Αυτό είναι το νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο της McLaren

Το πρώτο High-Performance Hybrid (HPH) supercar της McLaren θα αντικαταστήσει τη σειρά Sport Series.

Πέμπτη, 08 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο της McLaren

Η McLaren ανακοίνωσε το νέας γενιάς μοντέλο της που θα παρουσιαστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, δημοσιεύοντας φωτογραφίες καμουφλαρισμένου πρωτύπου από τα τελικά στάδια δοκιμών μαζί με πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Θα βασίζεται στο νέο ανθρακονημάτινο σασί Carbon Lightweight Architecture (MCLA) που εξελίχθηκε στο McLaren Composites Technology Centre (MCTC) για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της φίρμας μετά από επένδυση ύψους £50 εκατομμυρίων. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης θα αποτελείται από έναν νέο βενζινοκινητήρα V6 σε συνεργασία με ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλκετρική ενέργεια.

Το νέας γενιά High-Performance Hybrid (HPH) supercar ουσιαστικά αντικαθιστά την υφιστάμενη σειρά McLaren Sports Series (540C, 570S, 570GT, 570S, 600LT και 620R) συμπληρώνοντας το κενό ανάμεσα στις GT και 720S.

[Πηγή: McLaren]