Αλλαγές στην αεροδυναμική των μονοθεσίων από το 2019 με στόχο περισσότερα προσπεράσματα

Αλλαγές στην αεροδυναμική των μονοθεσίων από το 2019 με στόχο περισσότερα προσπεράσματα

Brawn: Αν είχαμε από φέτος αυτόν τον σχεδιασμό πιθανόν να είχε αποφευχθεί η σύγκρουση Ricciardo-Verstappen.

Τα παράπονα ήταν πολλά και είχαν να κάνουν με τη δυσκολία που έχουν τα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο και έτσι να πετυχαίνουν προσπεράσεις. 

Το πρόβλημα είχε να κάνει κυρίως με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό των αυτοκινήτων και για το λόγο αυτό, η FIA αποφάσισε κάποιες αλλαγές που θα ισχύσουν από το 2019. 

Συγκεκριμένα αποφάσισε την αλλαγή στα endplates της εμπρός αεροτομής , αλλά και την αύξηση του μεγέθους στην πίσω αεροτομή, έτσι ώστε να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό το DRS όταν αυτό ενεργοποιείται. 

Μάλιστα ο Ross Brawn δήλωσε πως αν αυτές οι αλλαγές είχαν υιοθετηθεί από φέτος, είναι πολύ πιθανό να μην είχαμε τη σύγκρουση ανάμεσα στις δύο Red Bull στον αγώνα του Azerbaijan. Όπως είπε ο Brawn, ο Ricciardo βίωσε μια απότομη πτώση της κάθετης δύναμης καθώς ήταν πίσω από τον Verstappen, κάτι που έκανε το μονοθέσιό του “ασταμάτητο”. Με τον νέο σχεδιασμό, κατάληξε, αυτό θα είχε πιθανόν αποφευθεί. 

Οι αποφάσεις αυτές πάρθηκαν στις 30 Απριλίου, ημερομηνία καταληκτική για όποιες αποφάσεις είχαν σχέση με αλλαγές από το 2019 και ήρθαν να προστεθούν σε κάποιες άλλες που είχαν παρθεί νωρίτερα μέσα στον μήνα. 

Αυτές ήταν η αύξηση του επιτρεπόμενου καυσίμου από τα 105 στα 110 κιλά, καθώς και το γεγονός ότι το βάρος του οδηγού δεν θα προσμετράται σε μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του μονοθεσίου. 

Όλα αυτά, σύμφωνα με τη FIA, θα βοηθήσουν στα προσπεράσματα, άρα και στο θέαμα που είναι και το τελικό ζητούμενο. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube