
Αγόρασε το μονοθέσιο Honda RA272, ταξίδεψε πάλι στο 1965
Το Honda RA272 σημείωσε την πρώτη νίκη της μάρκας στο Grand Prix του Μεξικού πριν 60 χρόνια. Τώρα μπορεί να γίνει δικό σου.

Στις 24 Οκτωβρίου 1965, ο Richie Ginther οδήγησε ένα Honda RA272 στην πρώτη θέση στο Grand Prix του Μεξικού, σηματοδοτώντας την πρώτη νίκη σε αγώνα F1 για την ιαπωνική μάρκα.
Για να γιορτάσει τα 60 χρόνια από αυτή την ιστορική νίκη, η Honda Racing Corporation συνεργάστηκε με την Amalgam Collection για να δημιουργήσει μοντέλα κλίμακας 1:8 και 1:18 του RA272. Η επίσημη παρουσίαση των οποίων θα γίνει στο πλαίσιο της εβδομάδας αυτοκινήτου του Monterey.
Είσαι πραγματικός Honda-κιας; Απόδειξέ το στην πράξη!
Η Amalgam παράγει ήδη μερικά από τα καλύτερα και πιο ακριβά μοντέλα στην αγορά, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Honda είναι ακριβό.
Η έκδοση σε κλίμακα 1:8 κοστίζει $28.995 (€25.000). Βλέπεις, η αποκλειστικότητα κοστίζει, καθώς θα παραχθούν μόνο 30 μονάδες. Αν σου φαίνονται πολλά χρήματα, αφού τιμάται όσο ένα ολοκαίνουργιο Jazz, υπάρχει και φθηνότερη εναλλακτική.
Είναι το μοντέλο 1:18, που θα κατασκευαστεί σε 300 αντίτυπα, με τιμή $1.735 (€1.489). Αμφότερα συνοδεύονται από προθήκη, ένα φυλλάδιο υπογεγραμμένο από τον Koji Watanabe, πρόεδρο της HRC και πιστοποιητικό γνησιότητας.
Για να γίνουν τα μοντέλα όσο το δυνατόν ακριβέστερα, δημιουργήθηκαν ψηφιακές σαρώσεις του πραγματικού αυτοκινήτου, ενώ εκατοντάδες φωτογραφίες αναλύθηκαν για να διασφαλιστεί ότι το μοντέλο μοιάζει ακριβώς με αυτό που αγωνίστηκε στο Μεξικό.
Η έκδοση 1:8 είναι κατασκευασμένη από περισσότερα από 1.600 μεμονωμένα εξαρτήματα και η καθεμία χρειάζεται 450 ώρες για να συναρμολογηθεί και να βαφτεί.
Μιλώντας για βαφή, η Honda ξεσκόνισε τα αρχεία της και αναβίωσε κωδικούς χρωμάτων, ώστε να πετύχει την ακριβή απόχρωση του κλασικού μονοθεσίου.
Η εξέλιξη του Honda RA272 ξεκίνησε πριν καν η εταιρεία πουλήσει έστω και ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Ενώ ακόμα ήταν αποκλειστικά κατασκευαστής μοτοσικλετών.
Μια ομάδα μηχανικών εξέλισσε έναν ατμοσφαιρικό V12 1,5 lt, που απέδιδε 230 ίππους και έφτανε τις 12.000 rpm. Το μοντέλο της Amalgam διαθέτει ένα αντίγραφο αυτού του κινητήρα, πλήρως εκτεθειμένο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
«Το μοντέλο RA272 είναι κάτι περισσότερο από ένας φόρος τιμής, είναι μια πρόσκληση να αποκτήσετε ένα κομμάτι της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού μας», δήλωσε ο Watanabe.
«Οι αγώνες είναι βαθιά ριζωμένοι στο DNA της Honda και αυτό το μοντέλο αποτελεί μια υπενθύμιση από πού ξεκίνησε η επιτυχία μας».