node/41103

Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Škoda Octavia Scout στην Ελλάδα

H έκδοση Scout του νέου Škoda Octavia είναι διαθέσιμη για παραγγελία και στη χώρα μας με στάνταρ τετρακίνηση, τον 2.0 TDI κινητήρα των 200 PS και αυτόματο κιβώτιο DSG.

Με την έλευση και της πιο σκληροτράχηλης έκδοσης Scout, ολοκληρώνεται η οικογένεια του νέου Škoda Octavia. Όπως και στο παρελθόν η νέα έκδοση είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε Sportswagon αμάξωμα, με στάνταρ την προηγμένη τετρακίνηση 6ης γενιάς και εντυπωσιακό εξωτερικό εξοπλισμό «Rough-Road» που ενσωματώνει τα τυπικά στοιχεία ενός SUV, με πλαστικά προστατευτικά στους προφυλακτήρες, χαμηλά στα μαρσπιέ και γύρω από τα φρύδια των τροχών.

Την κίνηση του νέου Škoda Octavia Scout αναλαμβάνει ο 2.0 TDI κινητήρας με απόδοση 200 PS που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG επτά σχέσεων. Η έκτης γενιάς τετρακίνηση ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, όπως προαναφέραμε, ενώ εντελώς νέος και βελτιωμένος είναι ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης. Διαθέτει ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου που χρησιμοποιεί λογισμικό που αξιολογεί το στυλ οδήγησης του οδηγού για να προσδιορίσει εάν απαιτείται κίνηση σε όλους τους τροχούς. Για ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία σε off-road καταστάσεις το ρεζερβουάρ μεγάλωσε στα 55 lt -10 lt παραπάνω από τις άλλες εκδόσεις-, ενώ υπάρχει δυνατότητα ρυμούλκησης τρέιλερ βάρους έως 2.000 kg (με σύστημα πέδησης). Η τελική ταχύτητα του Octavia Scout είναι 230 km/h, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να διαρκεί 6,8’’. Η μέση κατανάλωση από την πλευρά της είναι, σύμφωνα με την Škoda, 5,1 lt/100 km.

Skoda Octavia Scout

Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 15 mm (συνολικά 163 mm), επιτρέποντας στο Octavia Scout να κινηθεί με άνεση και πέρα από την άσφαλτο. Για την κίνηση σε αυτά τα εδάφη υπάρχει και το πρόγραμμα οδήγησης off-road, που ενεργοποιείται μέσω της κεντρικής οθόνης στο Driving Mode Select. Το εν λόγω πρόγραμμα προσαρμόζει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης στις συνθήκες κίνησης σε χωματόδρομους και τραχιές επιφάνειες. Το πεντάλ του γκαζιού γίνεται λιγότερο ευαίσθητο και το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητα σε πιο υψηλές στροφές του κινητήρα. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης Hill-Descent Assist, ενώ προαιρετικά διατίθεται και το ενεργό Dynamic Chassis Control (DCC). Φυσικά, από την νέα έκδοση δε λείπουν τα υπόλοιπα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που γνωρίσαμε στην 4η γενιά του Octavia. Σε επίπεδο ασφάλειας, αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία ενός νέου κεντρικού αερόσακου τοποθετημένου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, που στόχο έχει την επιπλέον ασφάλεια οδηγού και του συνοδηγού, ιδίως σε περιπτώσεις πλευρικών συγκρούσεων.

Στο εσωτερικό, το νέο Octavia Scout διαθέτει κάποιες αποκλειστικές λεπτομέρειες που του εξασφαλίζουν το δικό του ιδιαίτερο στυλ. Σε αυτές περιλαμβάνονται διακοσμητικές λωρίδες στο ταμπλό -στο χρώμα ξύλου ή προαιρετικά με ασημί φινίρισμα-, επενδύσεις καθισμάτων ThermoFlux και λογότυπα Scout στα εμπρός καθίσματα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit των 10,25’’ είναι στάνταρ, ενώ τα συστήματα infotainment προέρχονται από τη νέα γενιά του Modular Infotainment Matrix του Volkswagen Group και είναι διαρκώς online χάρη στην ενσωματωμένη eSIM.

Στα υπόλοιπα στοιχεία της καμπίνας, ενδεικτικά αναφέρονται ο προαιρετικός κλιματισμός τριών ζωνών Climatronic, ένα Phone Box με ασύρματη φόρτιση smartphones, δύο θύρες USB-C στο πίσω μέρος και μια άλλη θύρα USB-C στην κονσόλα οροφής πάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη, «ακουστικά» εμπρός παράθυρα που μειώνουν τον θόρυβο από την κύλιση στο εσωτερικό καθώς και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί KESSY.

Το νέο Škoda Octavia Scout είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα, με προτεινόμενη τιμής λιανικής τα €39.900.

[Πηγή: Škoda]