node/38987

Το συγκριτικό πλεονέκτηµα του νέου Renault Captur

Με τεχνολογία αιχµής και προτάσεις για κάθε ανάγκη, η γκάµα του νέου Renault Captur έρχεται απόλυτα σύγχρονη και πλήρης.

Στη χρυσή εποχή των µικρών SUV, είναι αναµενόµενο ο ανταγωνισµός να κλιµακώνεται ανάλογα. Και µε τη σειρά τους οι εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους για να κάνουν τη διαφορά.

Προφανώς το ίδιο ισχύει και για τη Renault, της οποίας το νέο Captur µόλις ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη γενιά διαδέχεται την εξαιρετικά πετυχηµένη πρώτη και είναι ριζικά εξελιγµένη σε ό,τι αφορά την άνεση, την ασφάλεια, την ποιότητα και την τεχνολογία συνολικά. Από τη συνδεσιµότητα και την υποβοήθηση του οδηγού, µέχρι την γκάµα κινητήρων.

Σχετικά µε την τελευταία, υπάρχουν επιλογές για κάθε προτεραιότητα. Στη βάση ο 3κύλινδρος 1.000άρης µε τη βοήθεια τούρµπο αποδίδει 100 PS και 160 Nm, εξασφαλίζοντας ασφαλείς προσπεράσεις σε συνδυασµό µε εργοστασιακή µέση κατανάλωση 5,2 lt/100 km και 118 g CO2/km.

Υπάρχει και δεύτερη εκδοχή του που εκτός από βενζίνη καταναλώνει και υγραέριο (LPG), αποδίδοντας και 10 Nm παραπάνω. Το νέο Captur είναι το µοναδικό B-SUV που διαθέτει εργοστασιακά αυτή τη δυνατότητα, η οποία εξασφαλίζει σηµαντικά πλεονεκτήµατα οικονοµίας και ευχρηστίας. Η δεξαµενή του LPG έχει χωρητικότητα 40 lt και δεν αποµειώνει τον χώρο αποσκευών, ενώ η συνολική αυτονοµία ξεπερνά τα 1.000 km.

captur
Για ακόµα καλύτερες επιδόσεις, υπάρχει ο 1.3 TCe µε 130 PS και 240 Nm ή 155 PS και 270 Nm. Η 130άρα έκδοση συνδυάζεται µε 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη, ενώ η 155άρα µόνο µε το δεύτερο. Ο συγκεκριµένος κινητήρας υιοθετεί κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις όπως η κυλινδροκεφαλή σε σχήµα «Δ», η επίστρωση µε πλάσµα ατσαλιού στα χιτώνια, ο µεταβλητός χρονισµός βαλβίδων και το φίλτρο κατακράτησης µικροσωµατιδίων GPF. Με την ισχυρότερη έκδοση να εξασφαλίζει σύµφωνα µε τη Renault 0-100 km/h σε 8,6” ακόµα και η σπορ διάθεση υποστηρίζεται σωστά.

Με κοινό παρονοµαστή την υψηλή τεχνολογία, η Renault προσφέρει και δύο ντίζελ επιλογές, σε µια εποχή αυτό δεν θεωρείται δεδοµένο στις κόµπακτ κατηγορίες. Ο 1.5 Blue dCi καλύπτει τις πλέον σύγχρονες και αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, εκτελεί επιλεκτική κατάλυση των καυσαερίων µε ουρία (AdBlue) για ελάχιστα οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ έχει πολιτισµένη λειτουργία που τον καθιστά ιδανικό για όποιον καλύπτει µεγάλες αποστάσεις. Υπάρχει δυνατότητα για 95 PS και 240 Nm ή 115 PS και 260 Nm, εκ των οποίων και οι δύο συνδυάζονται µε χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η ισχυρότερη ωστόσο είναι διαθέσιµη και µε 7άρι διπλού συµπλέκτη για απόλυτη ευκολία στην οδήγηση.

Η ευρύτητα της γκάµας ολοκληρώνεται από τη δυνατότητα εξατοµίκευσης της εµφάνισης µε διχρωµία στο αµάξωµα (που για το λανσάρισµα δεν έχει χρέωση), αλλά και από τα τέσσερα επίπεδα εξοπλισµού. Τα οποία ξεκινούν από το βασικό µα πλήρες Authentic µε €16.880 και ολοκληρώνονται µε το Initiale Paris που περιλαµβάνει στάνταρ µοναδικά για την κατηγορία στοιχεία άνεσης και πολυτέλειας.

captur

Υβριδικό κερασάκι
Εκµεταλλευόµενη την τεράστια τεχνογνωσία από τη Formula 1, η Renault έχει εξελίξει και µια επαναφορτιζόµενη υβριδική έκδοση του νέου Captur µε την ονοµασία E-TECH 160. Το σύστηµα κίνησης αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα, δύο ηλεκτροµοτέρ και µια µπαταρία χωρητικότητας 9,8 kWh που εξασφαλίζει αµιγώς ηλεκτρική αυτονοµία έως και 65 km στο αστικό πεδίο. Η συνολικά µέγιστη ισχύς φτάνει τους 160 PS και οι τρεις κινητήρες συνεργάζονται µε τη βοήθεια ενός πρωτοποριακού κιβωτίου, χωρίς συµπλέκτη, που επιτρέπει µέχρι και 15 διαφορετικούς συνδυασµούς. Το αποτέλεσµα είναι ένα B-SUV που ξεκινά πάντα ηλεκτρικά κι έχει εργοστασιακή µέση κατανάλωση 1,5 lt/100 km, µε µόνο 32 g CO2/km σύµφωνα µε το πρότυπο WLTP.

node/39106

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Στόχος να εξοικονομηθούν €2 δισ. - Το σχέδιο προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. 

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Λίγες μόνο μέρες πριν, ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire δήλωνε ότι η Renault θα μπορούσε να βγει εκτός λειτουργίας εάν δεν πάρει βοήθεια πολύ σύντομα για να αντιμετωπίσει την πτώση τζίρου από την κρίση του κορονοϊού, προσθέτοντας επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί στην νέα κατάσταση.

Σήμερα έρχεται στο φως όλο το σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας το οποίο στοχεύει στην εξοικονόμηση του όχι και τόσο ευκαταφρόνητου ποσού των €2 δισ. παγκοσμίως. Οι βασικοί άξονες του σχεδίου αυτού είναι η μείωση της παραγωγής κατά 20%, η αναθεώρηση της δραστηριότητας έξι εργοστασίων και -ως αποτέλεσμα των παραπάνω - το κόψιμο περίπου 15.000 θέσων εργασίας.

Ο χρονικός ορίζοντας της υλοποίησης του σχεδίου είναι ορίζοντας 3ετίας με τη Renault να αναθεωρεί πλήρως τις επιχειρησιακές της δραστηριότητες, στοχεύοντας πλέον στην ηλεκτροκίνηση και στην καινοτομία. Δυνατό χαρτί της μάρκας θα παραμείνουν τα ελαφρά επαγγελματικά, τομέας στον οποίο οι εμπορικές της επιδόσεις είναι εξαιρετικές. 

ren

Σε ό,τι αφορά στις περικοπές θέσεων εργασίας, η Renault ανακοίνωσε ότι αυτές θα γίνουν μέσω προγράμματος εθελουσίας εξόδου, αλλά πάντα σε συνεργασία με τους συνδικαλιστικούς φορείς των εργαζομένων και τους κοινωνικούς φορείς, ενώ θα υλοποιήσει και πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και κινητικότητας εργαζομένων. Υπολογίζεται ότι στη Γαλλία θα χαθούν πάνω απο 4.600 θέσεις εργασίας και άλλες 10.000 περίπου σε όλο τον κόσμο.

Παράλληλα, μέσα από το νέο μοντέλο δράσης της Συμμαχίας (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ λεπτομέρειες) θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί κοινά εξαρτήματα με τα υπόλοιπα μέλη της Συμμαχίας, πετυχαίνοντας σημαντικότατες οικονομίες κλίμακος. 

Σε ό,τι αφορά στα εργοστάσια, αυτά σε Ρουμανία και Μαρόκο θα δουν την παραγωγικότητά τους να «παγώνει», ενώ στο μικροσκόπιο θα τεθεί και η χρησιμότητα των εργοστασίων που διατηρεί η εταιρεία στη Ρωσία. 

Το εργοστάσιο στη Διέππη μάλλον θα κλείσει ύστερα από το τέλος της παραγωγής της Alpine A110, ενώ τα άλλα δύο σε Douai και Maubeuge τίθενται και αυτά στο μικροσκόπιο με σκοπό τη δημιουργία ενός κέντρου ελαφρών φορτηγών και ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Γαλλία. Ακόμη θα επανεξεταστεί αν συντρέχει λόγος ύπαρξης του εργοστασίου στο Fonderie de Bretagne.

alpine

Επίσης, οι δραστηριότητας του εργοστασίου στο Choisy-le-Roi θα μεταφερθούν σε αυτό του Flins, ενώ όπως ανακοινώθηκε η Renault θα δώσει πίσω στην κινεζική Dongfeng το μερίδιο που κατέχει στη μέχρι σήμερα κοινή τους εταιρεία, την Dongfeng Automotive Company.

Να θυμίσουμε επίσης ότι η γαλλική κυβέρνηση βρισκόταν πριν λίγες μέρες σε συζητήσεις με τη διοίκηση της εταιρείας για δάνειο ύψους €5 δισ., βάζοντας όμως ως βασική προϋπόθεση πολλές από τις εκτός συνόρων δραστηριότητες της εταιρείας να επιστρέψουν στη Γαλλία.

node/39099

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Η νέα πρόταση χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Mercedes-Benz ονομάζεται Welcome Tomorrow –γιατί τα καλύτερα είναι μπροστά μας!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Η ελευθερία να πάμε όπου θέλουμε, οι αφορμές να γιορτάσουμε ξανά, η δυνατότητα να ονειρευτούμε, η ευκαιρία να νιώσουμε και πάλι την αίσθηση του ανοιχτού δρόμου… Γι’ αυτό η Mercedes-Benz καλωσορίζει το αύριο με το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow!  

Το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow περιλαμβάνει δύο νέες χρηματοδοτικές προτάσεις που προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες, με στόχο να απαντήσει στο όποιο αίσθημα οικονομικής ανασφάλειας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Η πρώτη πρόταση Drive Now Pay Later εξασφαλίζει άτοκη περίοδο χάριτος 6 μηνών και άνεση προγραμματισμού, αφού προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να αποκτήσει το νέο του αυτοκίνητο σήμερα, με την 1η δόση να πρέπει να πληρωθεί έξι μήνες μετά. Το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει από τις 8 Ιουνίου 2020.

Η δεύτερη πρόταση είναι η FLEXPayment, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλή μηνιαία δόση για τον 1ο χρόνο, ενώ παράλληλα προσφέρει δωρεάν συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης δύο ετών πέραν της διετούς εργοστασιακής, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.

Τα χρηματοδοτικά προγράμματα Welcome Tomorrow αφορούν ιδιώτες, ελευθέρους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ή επικοινωνήστε με έναν πωλητή από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

[Δελτίο Τύπου Mercedes-Benz]

TAGS