Ποιο γαλλικό μοντέλο κυριαρχεί στα μικρομεσαία;
Με φρέσκια σχεδίαση, ήπια υβριδικό κινητήρα 110 ή 145 ίππων, αυτόματο κιβώτιο και υψηλό value for money κατάφερε να κυριαρχήσει στις ταξινομήσεις των μικρομεσαίων για τον μήνα Οκτώβριο.
Πριν από την κυριαρχία των B-SUV, η κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ ήταν αυτή που συγκέντρωνε το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, κατέχοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς κάθε χρόνο.
Και μπορεί πλέον να έχει χάσει τα ηνία, πλην όμως υπάρχουν ακόμα πολλά και αξιόλογα μοντέλα, τα οποία με πολύ σωστά μελετημένη σχέση τιμής-αξίας προσφέρουν όσα αναζητεί ο σύγχρονος αγοραστής. Σε αυτή τη κατηγορία ανήκει το Citroën C4.
Το γαλλικό μοντέλο ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της κλάσης, για τον μήνα Οκτώβριο, καταγράφοντας 96 νέες ταξινομήσεις, με μερίδιο αγοράς 17,3%. Για να βρεθεί στην κορυφή, το Citroën C4 ξεπέρασε μοντέλα όπως το Audi A3 και η BMW 1 Series. H πολύ καλή εμπορική παρουσία του C4 αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι οι 78 ταξινομήσεις αφορούσαν λιανικές πωλήσεις. Με το δεύτερο BYD Dolphin να μετρά 42.
Το Citroën C4 είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού ξεκινώντας από €24.800 στη βασική έκδοση Hybrid 110 You με αυτόματο κιβώτιο
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Premium ηλεκτρικό B-SUV με ταξιδιάρικη αυτονομία
Σχεδιαστικά, το Citroën C4 είναι ένα από τα πιο μοντέρνα αυτοκίνητα της κατηγορίας μιας και οι ρευστές γραμμές του βρίσκονται σε αρμονία με τον crossover χαρακτήρα του. Στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort, τα οποία εξασφαλίζουν άνετες και ξεκούραστες μετακινήσεις.
Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” (5” στη βασική έκδοση) και κεντρική οθόνη 10” για το τελευταίας γενιάς infotainment που περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρύχωρο, ευρωπαϊκό B-SUV με €130 το μήνα και μηδενικό επιτόκιο
Στο δρόμο, η προηγμένη ανάρτηση Citroën Advanced Comfort με υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης κρατά μακριά από την καμπίνα ενοχλητικούς κραδασμούς, απορροφώντας πλήρως τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέροντας την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο «γλιστρά» πάνω στην άσφαλτο. Το αποτέλεσμα είναι μια ήσυχη, χαλαρωτική εμπειρία, ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές, με το πάτημα του Citroën C4 να θυμίζει μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα μοντέλα. Πλούσια είναι και η ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας που περιλαμβάνει 20 προηγμένα ADAS.
Ιδιαίτερα χαμηλή είναι και η κατανάλωση. Το C4 Hybrid με 110 ίππους καίει 4,8 lt/100 km ενώ το C4 Hybrid με τους 145 ίππους 4,7 lt/100 km. Με τις εκπομπές CO2 να υπολογίζονται σε 108 και 107 g/km, αντίστοιχα. Επίδοση που το εξαιρεί από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας.
Το Citroën C4 είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (You, Plus, Collection και Max) ξεκινώντας από €24.800 στη βασική έκδοση Hybrid 110 You με αυτόματο κιβώτιο. Από το επίπεδο Plus (€25.600) και πάνω είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην ισχυρότερη έκδοση Hybrid 145.
Να αναφέρουμε τέλος, πως το γαλλικό μοντέλο είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 136 (μπαταρία 50 kWh) ή 156 ίππους (μπαταρία 54 kWh). Οι ηλεκτρικές εκδόσεις ë-C4 με αυτονομία που σε μικτό κύκλο φτάνουν τα 420 km και σε αστικό ξεπερνούν τα 550 km προσφέρουν ισχυρές επιδόσεις, χαμηλό κόστος χρήσης και δυνατότητα ταχυφόρτισης 100kW.
Η νέα εφαρμογή Citroën ë-ROUTES βοηθά στον έξυπνο προγραμματισμό διαδρομών και στάσεων φόρτισης, ενώ η τεχνολογία V2L (διαθέσιμη σύντομα) μετατρέπει το αυτοκίνητο σε πηγή ενέργειας για εξωτερικές συσκευές. Με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια, το Citroën ë-C4 με την 50άρα μπαταρία ξεκινά από €30.300. Με την κρατική επιδότηση, η τιμή του πέφτει κάτω από τις €28.000. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Citroën





