node/39025

Peugeot: Τριπλή φροντίδα για το αυτοκίνητό σας με μόλις €50

Η Peugeot προσφέρει σε όλους τους κατόχους μοντέλων το πρόγραμμα Peugeot 3Plus. 

Σε μια εποχή που καθιστά το αυτοκίνητο το πιο ασφαλές μέσο μετακίνησης από πλευράς υγιεινής, η Peugeot προσφέρει σε όλους τους κατόχους μοντέλων της ένα μοναδικό πρόγραμμα τριπλής φροντίδας, το Peugeot 3Plus, με κόστος μόλις 50€ με ΦΠΑ. 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: 
1.    Αντιβακτηριδιακός Καθαρισμός Κλιματιστικού
Το πρόγραμμα Peugeot 3 PLUS περιλαμβάνει κατ’ αρχήν αντιβακτηριδιακό καθαρισμό και έλεγχο 8 σημείων του συστήματος κλιματισμού, με αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας, εξασφαλίζοντας έτσι ένα ευχάριστο και υγιεινό περιβάλλον. Ο συστηματικός έλεγχος και η σωστή συντήρηση του κλιματιστικού συστήματος φιλτράρει αποτελεσματικά τη σκόνη και τα μικροσωματίδια ώστε ο αέρας της καμπίνας να είναι πάντοτε καθαρός. 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της Peugeot, τιμές, εξοπλισμός και προσφορές 

2.    Τεχνικός Έλεγχος Ασφάλειας 20 σημείων 
Η δεύτερη παροχή είναι ο τεχνικός έλεγχος ασφαλείας 20 ζωτικών σημείων εντός και εκτός του αυτοκινήτου -  συμπεριλαμβανομένης και της μπαταρίας της οποίας ο έλεγχος  καθίσταται απαραίτητος, ιδίως για τα αυτοκίνητα που έχουν μείνει ακίνητα για αρκετό καιρό. Ο έλεγχος αυτός λειτουργεί και προληπτικά βοηθώντας τους κατόχους να εντοπίσουν τυχόν προβλήματα εγκαίρως ώστε να αποφευχθεί κάποια πιθανή δυσλειτουργία και κατ’ επέκταση μια κοστοβόρα επισκευή. 

3.    Εξωτερική και Εσωτερική Απολύμανση 
Η απολύμανση του αυτοκινήτου μας αποτελεί πλέον μια υποχρεωτική διαδικασία για την προστασία της υγείας μας. Στο πλαίσιο του προγράμματος 3PLUS διενεργείται  εσωτερικά και εξωτερικά απολύμανση με την χρήση προϊόντων υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή.  

To πρόγραμμα Peugeot 3PLUS παρέχεται στο πανελλαδικό δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Peugeot. 

[Πηγή: Peugeot]

TAGS
node/39959

Οι τιμές των Abarth 595 Scorpioneoro και 595 Monster Energy Yamaha [video]

Οι ειδικές εκδόσεις του Abarth 595 είναι πλέον διαθέσιμες στην ελληνική αγορά.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Οι τιμές των Abarth 595 Scorpioneoro και 595 Monster Energy Yamaha [video]

Η Abarth ανακοίνωσε τη διάθεση στην ελληνική αγορά των ειδικών εκδόσεων 595 Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro με τιμές που ξεκινόυν από τα  €23.000 και €23.700 αντίστοιχα. Οι εκδόσεις θα κατασκευαστούν σε περιορισμένο αριθμό 2.000 μονάδων η κάθε μία, και είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία.


595 Scorpioneoro

Το Abarth 595 Scorpioneoro τιμά το A112 Abarth “Gold Ring" του 1979 που έμεινε στην ιστορία με το προσωνύμιο “Targa Oro” και κατασκευάστηκε σε 150 μονάδες - όλες σε μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες και πλούσιο εξοπλισμό. Η νέα ειδική έκδοση εκτός από το μαύρο χρώμα είναι διαθέσιμη και στις αποχρώσεις Podium Blue, Racing White και Record Gray, σε συνδυασμό με ματ μαύρη οροφή με το σχέδιο «σκακιέρας», ανθρακί στοιχεία (χειρολαβές, καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και αεροδυναμικά στοιχεία στους προφυλακτήρες) και χρυσές λεπτομέρειες (σκορπιός στο καπό, σιρίτι και ζάντες 17" που προαιρετικά είναι διαθέσιμες σε μαύρη απόχρωση).

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα Abarth “Scorpioflage” με επένδυση από μαύρο δέρμα και τη λέξη “Scorpioneoro” στα προσκέφαλα μαζί με την ιταλική σημαία. Το ταμπλό έχει μαύρα ματ στοιχεία, ενώ στο κεντρικό τούνελ βρίσκουμε μια χρυσή πλακέτα.Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων 7" HD Uconnect με συμβατότητα Apple CarPlay και Google Android Auto, καθώς και το ηχοσύστημα BeatsAudio ισχύος 480 W.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός υπετροφοδοτούμενος 1,4 λίτρων με απόδοση 165 PS και 230 Nm που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, επιταχύνοντας το μοντέλο από τα 0-100 km/h σε 7,3". Προαιρετικά, διατίθεται και το ρομποτιζέ αυτόματο κιβώιο με paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι.


595 Monster Energy Yamaha

Η δεύτερη ειδική έκδοση είναι το Abarth 595 Monster Energy Yamaha που όπως αποκαλύπτει και το όνομά του απευθύνεται στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και πιο συγκεκριμένα του Moto GP κεφαλαιοποιώντας τη συνεργασία της Abarth με την αγωνιστική ομάδα Monster Energy Yamaha που ξεκίνησε το 2015.

Αισθητικά, η φορεσιά είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική μοτοσικλέτα Yamaha YZR-M1 MotoGP 2020 με μπλε και μαύρο χρώμα (διαθέσιμο και εξολοκλήρου σε μαύρο) σε συνδυασμό με γραφικά του ενεργειακού ποτού Monster και της Yamaha όπως και λεπτομέρειες σε "tar cold gray" σε προφυλακτήρες, χειρολαβές και καθρέφτες. 

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και το λογότυπο της αγωνιστικής ομάδας ραμμένο πάνω τους, μαύρο ταμπλό με μπλε λεπτομέρειες, flat-bottom τιμόνι, infotainment με οθόνη αφής 7", οθόνη με λεπτομέρειες τηλεμετρίας και φσικά μια αριθμημένη πλακέτα στο κεντρικό τούνελ. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 1,4 λίτρων με απόδοση 165 PS και 230 Nm που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, επιταχύνοντας το μοντέλο από τα 0-100 km/h σε 7,3". Προαιρετικά, διατίθεται και το ρομποτιζέ αυτόματο κιβώιο με paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι. Η ειδική έκδοση εξοπλίζεται επίσης με την ενεργή εξάτμιση Record Monza, τα σπορ αμορτισέρ της Koni στον πίσω άξονα με τεχνολογία Frequency Selective Damping (FSD) και τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους 284 mm εμπρός και 240 mm πίσω.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 7" HD Uconnect που είναι συμβατό με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Google Android Auto, διαθέτει σύστημα τηλεμετρίας που επιτρέπει στον οδηγό να μετρά τις επιδόσεις του, καθώς και νέα γραφικά Monster Energy Yamaha MotoGP.

Μπορείτε να βρείτε το συνοπτικό προτεινόμενο τιμοκατάλογο λιανικής πώλησης όλων των μοντέλων της Abarth εδώ.

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]