Οι τιμές των νέων Audi Q3 TFSI e και Q3 Sportback TFSI e στην Ελλάδα

Οι τιμές των νέων Audi Q3 TFSI e και Q3 Sportback TFSI e στην Ελλάδα

Με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μηδενική φορολόγηση χρήσης, τα νέα Audi Q3 TFSI e και Q3 Sportback TFSI e αποτελούν ιδανική επιλογή και ως εταιρικό αυτοκίνητο. 

Διαθέσιμα είναι στην Ελλάδα τα plug-in hybrid SUV Audi Q3 45 TFSI e και Audi Q3 Sportback 45 TFSI e. Τα δύο νέα SUV προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 245 PS και ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 61 km. 

Παράλληλα, και τα δύο, προσφέρουν σημαντικά οικονομικά οφέλη, καθώς απαλλάσσονται από καταβολή ετήσιων τελών κυκλοφορίας ενώ ως εταιρικά αυτοκίνητα, δεν επιβαρύνονται με φόρο χρήσης. 

Στην Ελλάδα, το Q3 45 TFSI e έχει προτεινόμενη λιανική τιμή €45.900, με την αντίστοιχη για το Q3 Sportback 45 TFSI e να είναι €49.550, ενώ για περιορισμένο χρονικό διάστημα προσφέρονται με επιπλέον όφελος ηλεκτροκίνησης ύψους €3.000.

μοτερ

Αμφότερα χρησιμοποιούν τον γνώριμο 1.4 TFSI, με ισχύ 150 PS ως κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM),  ο οποίος παρέχει ισχύ 85 kW (116 PS). Ο PSM είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο S tronic έξι σχέσεων. Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Μία ενσωματωμένη ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ισχύος και συνεπώς τη λειτουργία των συμπλεκτών ακόμη και όταν ο κινητήρας TFSI είναι ανενεργός. Συνδυαστικά, η ισχύς φτάνει την τιμή των 245 PS και η ροπή τα 400 Nm. Και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν 0-100 km/h σε 7,3" με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 km/h. 

batery

Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του οχήματος, μπροστά από τον πίσω άξονα και έχει χωρητικότητα 13,0 kWh. Διαθέτει δικό της κύκλωμα ψύξης, το οποίο μπορεί να συνδεθεί με το κύκλωμα του συστήματος κλιματισμού για να εξασφαλίσει αποτελεσματική ψύξη ακόμα και όταν οι απαιτήσεις είναι υψηλές. 

Τα αυτοκίνητα ξεκινούν πάντα με ηλεκτρική λειτουργία. Μπορούν να καλύψουν έως και 61 km αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα (NEDC), με μέγιστη ταχύτητα 140 km/h. Σε χαμηλές ταχύτητες, το AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) παράγει τον υποχρεωτικό ήχο για να προειδοποιεί άλλους χρήστες του δρόμου. 

Στη λειτουργία “Auto-Hybrid”, τον κύριο τρόπο λειτουργίας, το σύστημα διαχείρισης εξασφαλίζει τη συνεργασία των δύο κινητήρων. Ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον τετρακύλινδρο κινητήρα σε πολλές περιπτώσεις, για παράδειγμα σε προσπέραση. Όταν το όχημα επιταχύνει από χαμηλές ταχύτητες, εφαρμόζει την υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα - λόγω της αρχής λειτουργίας του - για να γεφυρώσει τα λίγα δέκατα του δευτερολέπτου που ο υπερσυμπιεστής χρειάζεται να αυξήσει την πίεση. 

kinisi

Ο οδηγός μπορεί να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση με την επιλογή EV. Παράλληλα, υπάρχουν οι επιλογές “Battery Hold” και “Battery Charge”, με τον οδηγό να επιλέγει αν θα διατηρήσει τη φόρτιση της μπαταρίας στο τρέχον επίπεδο ή θα την αυξήσει. Επιπλέον, με την επιλογή “Dynamic” στο Audi drive select, θέτοντας το S tronic στη θέση “S” και πατώντας βαθιά το γκάζι, ο οδηγός έχει την πλήρη ροπή 330 Nm του ηλεκτρικού κινητήρα στη διάθεσή του για έως και 10 δευτερόλεπτα. Μόλις αφήσει το γκάζι, ο ηλεκτρικός κινητήρας ανακτά ενέργεια σε λειτουργία γεννήτριας. Με αυτόν τον τρόπο, το όχημα μπορεί επίσης να επιβραδυνθεί γρήγορα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα του.

Ανεξάρτητα από το προφίλ οδήγησης, η ανάκτηση ενέργειας γίνεται όταν ο οδηγός πατά το φρένο. Έως περίπου 0,3 g - δηλ. στη συντριπτική πλειοψηφία των πεδήσεων κατά την καθημερινή οδήγηση - μόνο ο ηλεκτροκινητήρας εκτελεί την επιβράδυνση. Μόνο όταν το πεντάλ φρένου πιέζεται πιο έντονα, τα υδραυλικά φρένα τίθενται σε λειτουργία. Η μετάβαση είναι πρακτικά μη αισθητή και η ανάκτηση παραμένει ενεργή. Κατά το φρενάρισμα, το σύστημα μπορεί να ανακτήσει έως και 40 kW ισχύος μέσω του ηλεκτροκινητήρα και να την αποθηκεύσει στην μπαταρία. 

charge

Τα Audi Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e μπορούν να φορτιστούν χρησιμοποιώντας είτε συνεχές ρεύμα (DC) με ισχύ 11 kW είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), σε πρίζα σούκο ή υποδοχή 400 Volts, 3,6 kW. Με το τελευταίο, μια άδεια μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί σε 3 ώρες και 45 λεπτά χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο φόρτισης. Η δωρεάν εφαρμογή myAudi επιτρέπει τον έλεγχο της φόρτισης, τον προγραμματιστή χρόνου και τον έλεγχο κλιματισμού πριν από την είσοδο, από ένα smartphone. 

interi

Τα δύο υβριδικά SUV παρέχουν το πλήρες πακέτο infotainment, συνδεσιμότητας και προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της μάρκας - ψηφιακός πίνακας οργάνων (Virtual Cockpit) σε δύο μεγέθη οθόνης και οθόνη αφής 10,1 ιντσών που εμφανίζει τη ροή ενέργειας, σε συνδυασμό με powermeter που εμφανίζει την ισχύ και την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία. Διαθέσιμος φωνητικός έλεγχος, πρόγραμμα πλοήγησης MMI Navigation plus, πρόσβαση στις διαδικτυακές υπηρεσίες του Audi connect και τις υπηρεσίες Car-to-X, ενώ η εφαρμογή myAudi συνδέει το αυτοκίνητο με smartphone. Το Audi phone box και το Bang & Olufsen Premium Sound System με virtual 3D ήχο, ολοκληρώνουν την ξεχωριστή εμπειρία χρήσης.

Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι πληρέστατο, περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό τα Audi pre sense, lane departure warning, turn assist, swerve assist ενώ διαθέσιμο προαιρετικά είναι το adaptive cruise control, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρικό έλεγχο του οχήματος – ως εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης. 

[Πηγή: Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube