Οι πωλήσεις θα αυξηθούν το 2022 αλλά η έλλειψη microchip θα είναι εδώ

Οι πωλήσεις θα αυξηθούν το 2022 αλλά η έλλειψη microchip θα είναι εδώ

Tα προβλήματα από την έλλειψη micorchip θα είναι μικρότερα το 2022, αλλά θα συνεχίσουν να απασχολούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες ως το τρίτο τρίμηνο. 

Πρόβλεψη για αύξηση πωλήσεων διεθνώς της τάξης του 6% για το 2022, ανέφερε σε δημοσίευσή της η LMC Automotive, τονίζοντας ωστόσο πως οι ελλείψεις micorchip θα συνεχίσουν να επηρεάζουν την παραγωγή αυτοκινήτων τουλάχιστον ως το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς.

Σύμφωνα με την πρόβλεψη, οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων προβλέπεται να φτάσουν στα 85 εκατ. αυτοκίνητα, είπε ο Pete Kelly. Εξειδικεύοντας την πρόβλεψή του ανά περιοχές, στην Ευρώπη προβλέπεται αύξηση της τάξης του 7% στα 17,8 εκατ. αυτοκίνητα, στη βόρεια Αμερική 6% στα 18,7 εκατ. αυτοκίνητα, στην Κίνα 5% δηλαδή στα 26,6 εκατ. αυτοκίνητα και στη Νότια Αμερική 9%, δηλαδή στα 3,6 εκατ. αυτοκίνητα. 

Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίσουν να παλεύουν για να καλύψουν τη ζήτηση τουλάχιστον έως το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς. Η συνολική παραγωγή οχημάτων για το 2022 αναμένεται να είναι 84,9 εκατ. αυτοκίνητα, σε σχέση με τα 75,8 εκατ. το 2021.

Σύμφωνα με την LMC Automotive, η Ford δέχτηκε το πιο σημαντικό πλήγμα το 2021 λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, σημειώνοντας πτώση κατά 26%. Ακολούθησε η GM με μείωση παραγωγής 21%, το Volkswagen Group με 13%, η Stellantis με 13% επίσης και η Renault-Nissan με 10%.

Στην έκθεση της LMC Automotive σημειώνεται πως ούτε αυτή τη χρονιά θα ξεφύγουμε από τις επιπτώσεις της έλλειψης ημιαγωγών, όμως οι «αναταράξεις» στην παραγωγή θα μειωθούν στο 50% σε σχέση με αυτές που είχαμε το 2021. Η συνολική παραγωγή θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 (88,7 εκατ. αυτοκίνητα) το 2023, χρονιά κατά την οποία η LMC προβλέπει παραγωγή 90,2 εκατ. μονάδων που υπό προϋποθέσεις μπορεί να φτάσει και τα 93 εκατ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE