Volvo XC40  T5 Recharge
node/39354

Νέο Volvo XC40 T5 Recharge από €52.060

Το μικρότερο SUV της Volvo είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας σε επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Συνεπώς, με διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία, μειώνοντας έτσι το ανθρακικό αποτύπωμά του στην πόλη.

Το XC40 έχει βελγικό «αίμα» στις μπιέλες του, μιας και το μικρό SUV της Volvo κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Γάνδης. Με μεγάλο εμπορικό διασκελισμό και στη χώρα μας, ειδικά ύστερα από τη στέψη του ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018» είδε την καμπύλη των πωλήσεών του να υπόκειται στη φθορά του χρόνου. 

Έτσι, με το σωστό μομέντουμ, δίπλα στους παραδοσιακούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ και τις δύο προγενέστερες, ελαφρά υβριδικές παραλλαγές (B4 και B5 με μπαταρία 48V και μίζα-εναλλάκτη για να δώσει ώθηση στον βενζινοκινητήρα) ήρθε να προστεθεί στην γκάμα και μια έκδοση plug-in hybrid που υπόσχεται αυτονομία 40 km. 

Ένας ιδανικός(;) συμβιβασμός μέχρι να λανσαριστεί το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge P8.
Στον ελληνικό κατάλογο μέχρι στιγμής εμφανίζεται μόνο η έκδοση T5 Twin Recharge (υπάρχει και Τ4) με τιμή εκκίνησης τις €52.060. Η βασική έκδοση Inscription Expression είναι και η μοναδική με τιμή προ φόρων κάτω από σαράντα χιλιάρικα (€37.400) με ό,τι σημαίνει αυτό για τις ευεργετικές ρυθμίσεις των εταιρικών στόλων.

Volvo XC40 T5 Recharge

Το T5 Twin Recharge φορά 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ βενζίνης, τούρμπο, με 180 άλογα που με τα 82 του ηλεκτρομοτέρ φτάνουν συνδυαστικά τους 262 PS. H μπαταρία των ιόντων λιθίου είναι μικρή, μόλις 10,7 kWh με 8,5 kWh ωφέλιμες. Που σημαίνει ότι η πιθανότητα να ξεμένεις από ρεύμα στην καθημερινότητά σου είναι υπαρκτή. Όσον αφορά τη φόρτισή της, χρειάζεται πέντε ώρες σε οικιακή πρίζα 10Α και τρεις σε 16άρα. 

Κατά τα λοιπά, η κατανάλωση αναμένεται χαμηλή στην πόλη (αν είναι καθημερινά φορτισμένο) και, σύμφωνα με ό,τι γνωρίζουμε για τα XC40, η καμπίνα θα είναι φιλόξενη και πρακτική, ο εξοπλισμός ασφαλείας πλήρης, οι επιδόσεις χωρίς ενστάσεις, η συμπεριφορά ισορροπημένη αλλά όχι σπορ, ενώ ορατότητα πίσω και τρία τέταρτα προβληματική όπως και η βολή του μεσαίου επιβάτη στο πίσω κάθισμα. 

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας XC40 T5 XC40 T5 Recharge στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Το Volvo XC40 T5 XC40 T5 Recharge με μια ματιά
Τεχνολογία PHEV, κινητήρας βενζίνης 1.477 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, ηλεκτρομοτέρ, μπαταρία ιόντων λιθίου 10,7 kWh
Απόδοση Βενζινοκινητήρας 180 PS/5.800 rpm, 265 Nm/1.500-3.000 rpm, ηλεκτρομοτέρ 82 PS/160 Nm. Συνδυαστική απόδοση 262 PS/425 Nm
Μετάδοση Εμπρός, αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων
Διαστάσεις 4.425 x 1.863 x 1.652 mm
Βάρος 1.812 kg
0-100 km/h 7,3”
Τελική ταχύτητα 180 km/h
Μέση κατανάλωση 2,0 lt/100 km (WLTP)
Εκπομπές CO2 45 g/km (WLTP)
Χώρος αποσκευών 460 lt
Τιμή Από €52.060
Μετρήσεις κατασκευαστή

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]