Market Test: Dacia Duster 1.5 Blue dCi MY2020

Market Test: Dacia Duster 1.5 Blue dCi MY2020

Το Duster αποκτά μικρές αεροδυναμικές προσθήκες για καλύτερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Η δεύτερη γενιά του Duster είναι γνωστό τοις πάσι ότι συνδυάζει εξαιρετικές ικανότητες εκτός ασφάλτου με μοντέρνα σχεδίαση και μεγάλους εσωτερικούς χώρους σε ένα προσιτό πακέτο. Ύστερα από την περυσινή διεύρυνση της γκάμας των κινητήρων, η Dacia ανακοίνωσε μια σειρά από καινούργιες προσθήκες. Στόχος είναι η βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του δημοφιλούς SUV ενόψει των νέων, αυστηρότερων ευρωπαϊκών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων που θα ισχύσουν από το 2021.

Οι αλλαγές στο εφετινό Duster δεν είναι ορατές με την πρώτη ματιά, καθώς το μοντέλο διατηρεί τη γνώριμη εξωτερική σχεδίαση. Όμως το πάτωμα απέκτησε προστατευτικές ποδιές που καλύπτουν τα μηχανικά μέρη, βελτιώνοντας τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο.

Αντίστοιχα, τοποθετήθηκαν νέα αεροδυναμικά καλύμματα πίσω από τους τροχούς. Νέα είναι και τα ενεργά πτερύγια μεταξύ του ψυγείου και του εμπρός προφυλακτήρα, τα οποία ανοίγουν και κλείνουν αυτόματα, επιτρέποντας στον αέρα να εισέρχεται μόνο όταν είναι απαραίτητο. Τέλος, οι εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς εξοπλίζονται με λάστιχα χαμηλής αντίστασης στην κύλιση, διαστάσεων 215/65 R16 ή 215/60 R17, με καλύτερη ενεργειακή απόδοση που συμβάλλει με τη σειρά της στη μείωση της κατανάλωσης.

Συνολικά, οι αλλαγές βελτίωσαν το οικολογικό αποτύπωμα του Duster. Ως αποτέλεσμα, η έκδοση Prestige 4x2 με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi απόδοσης 115 PS που είχαμε στη διάθεσή μας, έχει ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο χάρη στις εκπομπές CO2 που περιορίζονται στα 109-112 g/km, ενώ η τυποποιημένη μέση κατανάλωση είναι 4,2 lt/100 km (κατά NEDC). Η βασική τιμή του Duster με κινητήρα βενζίνης ξεκινά από τις €13.980, ενώ οι εκδόσεις πετρελαίου ξεκινούν από τις €17.330.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του Dacia Duster.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube