node/38261

Η Goodyear σε πάει ακόμα πιο μακριά με το νέο ελαστικό EfficientGrip Performance 2

Η Goodyear λανσάρει το νέο ελαστικό EfficientGrip Performance 2 με 50% υψηλότερη χιλιομετρική απόδοσηiii από τον προκάτοχό του και 20% υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση από τη Michelin.

Ανακοινώνοντας την κυκλοφορία του ελαστικού EfficientGrip Performance 2, η Goodyear παρουσιάζει κορυφαία διαπιστευτήρια απόδοσης Αποτελώντας το διάδοχο του ευρέως γνωστού και με πολλές διακρίσεις EfficientGrip Performance, το νέο ελαστικό απευθύνεται σε οδηγούς αυτοκινήτων με ζάντες από 15” μέχρι 19” οι οποίοι επιθυμούν υψηλή χιλιομετρική απόδοση και κορυφαίες επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα.

Το ελαστικό παρέχει εντυπωσιακή χιλιομετρική απόδοση, αυξημένη κατά 50% συγκριτικά με τον προκάτοχό του*, ενώ παράλληλα ξεπερνάει τη Michelin, τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του στο τεστ χιλιομετρικής απόδοσης, κατά 20% **. Επίσης, οι ανεξάρτητες δοκιμές του TÜV SÜD κατέγραψαν ότι το νέο ελαστικό της Goodyear έχει τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα συγκριτικά με τα ελαστικά τεσσάρων ανταγωνιστών***.

«Το νέο EfficientGrip Performance 2 αποτελεί νέα πρόταση για τους καταναλωτές που θέλουν την υψηλότερη δυνατή χιλιομετρική απόδοση από τα ελαστικά τους διατηρώντας ταυτόχρονα υψηλό επίπεδο επιδόσεων», δήλωσε ο Xavier Fraipont, Αντιπρόεδρος EMEA Product Development για τη Goodyear. «Χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις που επιτεύχθηκαν από την ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών μας, οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοσηi με τα ελαστικά EfficientGrip Performance 2. Αυτό το επίτευγμα μας κάνει πολύ υπερήφανους καθώς όχι μόνο οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν βελτιωμένες επιδόσεις, αλλά θα συνεισφέρουν και στην προστασία του περιβάλλοντος, χάρη στην εκτεταμένη διάρκεια ζωής του ελαστικούi». 

Μια σειρά καινοτόμων χαρακτηριστικών δίνουν τη δυνατότητα στο ελαστικό EfficientGrip Performance 2 να παρέχει αυξημένη χιλιομετρική απόδοσηi, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα επιδόσεων:

  • Η υψηλή ελαστικότητα και ευκαμψία του πέλματος βοηθάει στη μικρότερη φθορά των ελαστικών που προκαλείται από το τραχύ οδόστρωμα, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα.
     
  • Χάρη στον αυξημένο αριθμό επιμηκυμένων άκρων πρόσφυσης σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ακαμψία του υλικού τους, τα νέα ελαστικά διευκολύνουν την απομάκρυνση του νερού και μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένες επιφάνειες.
     
  • Οι μεγαλύτερες λωρίδες στο κέντρο του πέλματος επιτυγχάνουν μεγαλύτερη ακαμψία– προσφέροντας αυξημένη σταθερότητα σε έκτακτες συνθήκες, για ακόμα πιο ασφαλή οδήγηση.

Το νέο Goodyear EfficientGrip Performance 2 είναι διαθέσιμο σε 45 διαστάσεις.

Goodyear


* Εσωτερικοί υπολογισμοί. Συγκριτικά με τον προκάτοχο EfficientGrip Performance. Διάσταση ελαστικού: 205/55R16 91V; Αυτοκίνητο: VW Golf 7; Τοποθεσία: Ανοιχτοί δρόμοι στο Λουξεμβούργο και τη Γαλλία.

**20% υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση/11.000 km περισσότερα από την επόμενη καλύτερη ανταγωνιστική μάρκα του τεστ. Χιλιομετρική απόδοση (δηλ. έως το νόμιμο όριο φθοράς του πέλματος) σε σύγκριση με τα τέσσερα πιο πρόσφατα σχέδια ανταγωνιστών στην κατηγορία θερινών ελαστικών υψηλής απόδοσης (Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 Blue). Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD Product Service GmbH τον Νοέμβριο του 2019 με εντολή της Goodyear. Διάσταση ελαστικών δοκιμής: 205/55R16 91V, αυτοκίνητο δοκιμής: VW Golf Mk7, τοποθεσία δοκιμής: ανοιχτοί δρόμοι στη κεντρική Γερμανία. Αριθμός έκθεσης: 713171748. Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/tire-test-reports/tire-test-reports-summer.html. Υπολογισμός μέσης χιλιομετρικής απόδοσης ανά χρόνο: 13.000χλμ. (ADAC, Report: Benefits of passenger car travel in Europe).

*** Μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένους και στεγνούς δρόμους από όλες τις ανταγωνιστικές μάρκες του τεστ. Σε σύγκριση με τα τέσσερα πιο πρόσφατα σχέδια ανταγωνιστών στην κατηγορία των θερινών ελαστικών υψηλής απόδοσης (Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 Blue). Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD Product Service GmbH τον Νοέμβριο του 2019 με εντολή της Goodyear. Διάσταση ελαστικών δοκιμής: 205/55R16 91V, αυτοκίνητο δοκιμής: VW Golf VII, τοποθεσία δοκιμής: ATP Papenburg (Γερμανία), GPG Mireval (Γαλλία), TÜV SÜD PS Garching (Γερμανία), Neubiberg (Γερμανία), Denburg (Γερμανία). Αριθμός έκθεσης: 713171748. Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/tire-test-reports/tire-test-reports-summer.html.
 

[Πηγή: Goodyear]

node/39402

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Το σύστημα Tyre Damage Monitoring System εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Microsoft με στόχο να ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Η Bridgestone ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία Tyre Damage Monitoring System σε συνεργασία με την Microsoft, η οποία παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση των ελαστικών καθώς το όχημα κινείται, με στόχο να προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανές τεχνικές βλάβες, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ.Βρετανία, το 30% των τροχαίων ατυχημάτων έχουν να κάνουν με τεχνικές βλάβες. Όπως αναφέρει η Bridgestone, οι βλάβες στα ελαστικά μπορεί να έχουν να κάνουν με απώλεια πίεσης, κόπωση, ανομοιόμορφη φθορά και τραυματισμό της γόμας από λακούβες, κακοτεχνίες ή κοφτερά αντικείμενα που βρίσκονται στο οδόστρωμα.

Τα συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών που υποχρεωτικά ανήκουν στον εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων από το 2012, δίνουν μια εικόνα για την κατάσταση του ελαστικού, ενώ η σωστή συντήρηση τους αποτρέπει πιθανά προβλήματα. Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τρόπος να αντιληφθεί ο οδηγός τον τραυματισμό του ελαστικού από αντικείμενα καθώς βρίσκεται σε κίνηση - κάτι που έρχεται να λύσει το Tyre Damage Monitoring System.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), λαμβάνοντας δεδομένα από αισθητήρες που ήδη υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Μέσω αλγορίθμων, είναι δυνατή η παρακολούθηση της κατάστασης της επιφάνειας του ελαστικού, με τον οδηγό να λαμβάνει προειδοποιητικό μήνυμα αμέσως μετά από μια πιθανή βλάβη. Επιπλέον, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει την τοποθεσία όπου παρατηρήθηκε η βλάβη, δημιουργώντας μια βάση δεδομένων που θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμη στις τοπικές αρχές που είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση δρόμων, αλλά και για τα υπόλοιπα οχήματα που περνούν από το συγκεκριμένο σημείο.

Το Tyre Damage Monitoring System είναι ήδη διαθέσιμο για τους στόλους οχημάτων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), ενώ δεν είναι απίθανο να δούμε κάτι παρόμοιο και στα επιβατικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

[Πηγή: Bridgestone]

node/39397

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Δείτε πόσο κοστίζει το Renault Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi 115 PS

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi απόδοσης 115 PS στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Sport Edition με τιμή €21.760.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων αποδίδει 115 PS και 260 Nm και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 11,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 189 km/h. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 112 g/km και η μέση κατανάλωση είναι 4,3 lt/100 km. (μετρήσεις NEDC).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 PS

Το μοτέρ συνδυάζεται με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Sport Edition, το οποίο διαθέτει, μεταξύ άλλων: αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φωτεινότητας & βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7'', Pack NAV: Renault R-Link 2 - Σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7'', σύστημα πλοήγησης & ευρωπαϊκή χαρτογράφηση (συμβατό με τα συστήματα Android Auto και Apple Car Play), αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης με cornering function, ζάντες αλουμινίου 17'' κ.α. 

Renault Kadjar

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Kadjar ενισχύονται από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 cm), τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) αλλά και το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip2 που είναι στάνταρ στην έκδοση Sport Edition. Το Extended Grip2 ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα (Road, Uneven Ground & Expert) για κίνηση ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες, ενώ συνδυάζεται με ελαστικά all season και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου Evado

Μάθετε περισσότερα για το  Renault Kadjar 1.5 Blue dCi 115hp Sport Edition στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Renault.

[Πηγή: Renault]