Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS
node/38505

Ford Puma: Νέα έκδοση ST-Line V και νέο μοτέρ ντίζελ

Η γκάμα του Ford Puma εμπλουτίζεται με τρεις νεωτερισμούς: Την premium έκδοση ST-Line V, τη νέα έκδοση με μοτέρ ντίζελ 120 PS και την προσθήκη αυτόματου σασμάν για το 1.0 EcoBoost των 125 PS.

Το Puma, το νέο μικρό SUV της Ford, ντεμπουτάρισε στις αντιπροσωπείες νωρίτερα μέσα στο χρόνο, αλλά με περιορισμένη γκάμα: Δύο βενζινοκινητήρες mild hybrid, τον 1.0 EcoBoost των 125 και 155 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι επιλογές του υποψήφιου αγοραστή κλιμακώνονται επιτέλους, με καλά νέα για τους θιασώτες του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, που γίνονται ολοένα και πιο πολυάριθμοι: Το 7άρι κιβώτιο DCT κάνει την εμφάνισή του στο Puma των 125 ίππων. Αλλά προσοχή, λάβετε υπόψη ότι αυτή η διαμόρφωση χωρίς πεντάλ συμπλέκτη χάνει τη μικρο-υβριδοποίησή της. Μια άλλη σημαντική εξέλιξη: Το Puma εισάγει στην γκάμα του το ντίζελ, με τον κινητήρα 1.5 EcoBlue 120 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Η λίστα των εκδόσεων αυξάνεται επίσης. Ενώ λοιπόν αρχικά υπήρχαν οι εκδόσεις Titanium και ST-Line X, η Ford εν τω μεταξύ προσέθεσε την ST-Line και οσονούπω θα διαθέτει επίσης τη ST-Line V, στην κορυφή της γκάμας. Μια έκδοση που παίζει το χαρτί του σπορ-σικ SUV, περιλαμβανομένου ενός ταμπλό με δερμάτινο φινίρισμα.

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video] 

Και ποια είναι τα κύρια στοιχεία εξοπλισμού ανάλογα με την έκδοση; 

Titanium Ζάντες ελαφρού κράματος 17" δέκα ακτίνων, ενεργό διάφραγμα μάσκας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας Lane-Keeping Alert, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, κεντρική κονσόλα με δύο φωτιζόμενες ποτηροθήκες, υποβραχιόνιο με καλυμμένο αποθηκευτικό χώρο και πρίζα 12V, ραδιόφωνο με οθόνη αφής 8" TFT, επτά ηχεία, συμβατότητα MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης και κλήση έκτακτης ανάγκης, ασύρματη σύνδεση Bluetooth και δύο υποδοχές USB για τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών, δυνατότητα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου, GPS και modem FordPass Connect, αναλογικός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 4,2".

ST-Line Titanium + Ζάντες ελαφρού κράματος 17" πέντε ακτίνων με φινίρισμα LusterNickel, εμπρός προφυλακτήρας ST-Line και πίσω προφυλακτήρας με διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3" TFT LCD, σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα με καλύμματα απόελαστικό υλικό, δερμάτινο σπορ τιμόνι τριών ακτίνων με κόκκινη ραφή, σπορ εμπρός καθίσματα χειροκίνητα ρυθμιζόμενα με τέσσερις ρυθμίσεις και στήριξη μέσης, μπουτόν εκκίνησης/διακοπής κινητήρα...

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

ST-Line X ST-Line + Ζάντες ελαφρού κράματος 18", πίσω φιμέ κρύσταλλα, ημί-δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης, ηχοσύστημα B&O, ψηφιακό ραδιοφωνικό δέκτη DAB, οθόνη αφής 8" TFT, δέκα ηχεία, συμβατότητα MP3 και χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης και κλήση έκτακτης ανάγκης, ασύρματη σύνδεση Bluetooth και δύο υποδοχές USB για τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών, δυνατότητα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου, GPS και modem FordPass Connect.

ST-Line V* ST-Line X + εμπρός φανάρια full LED, δερμάτινο φινίρισμα ταμπλό, είσοδος χωρίς κλειδί, εμπρός βοήθημα παρκαρίσματος…

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS

Η τιμή των νέων εκδόσεων, είτε αυτές αφορούν τον εξοπλισμό ST Line V είτε αφορούν το Puma 1.5 EcoBlue των 120 ίππων και το αυτόματο βενζινοκίνητο Puma 1.0 EcoBoost των 125 PS, αναμένεται κατά πληροφορίες να ανακοινωθούν από τη Ford Motor Hellas την επόμενη εβδομάδα.

* Πρόσθετος εξοπλισμός κατ’ εκτίμηση του DRIVE 

node/39412

Honda Jazz Hybrid: Διαθέσιμο για παραγγελία

Δείτε τις τιμές της τέταρτης γενιάς Honda Jazz στην ελληνική αγορά.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Honda Jazz Hybrid: Διαθέσιμο για παραγγελία

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε πως το νέο Jazz Hybrid διατίθεται πλέον για παραγγελίες στην ελληνική αγορά με τιμές από €21.700 για την έκδοση Jazz e:HEV, και από €29.000 για το Jazz Crosstar.

Η τέταρτη γενιά του Honda Jazz διατίθεται αποκλειστικά με το νέο υβριδικό σύστημα e:HEV που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC με δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 109 PS και τα 253 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,4" και τελική ταχύτητα 175 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,5 lt/100km (4,8 lt/100km για το Crosstar) και οι εκπομπές ρύπων στα 110 g/km (μετρήσεις WLTP).

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης - EV Drive (η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα), Hybrid Drive (ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα) και Engine Drive (ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Honda Jazz

Το νέο Jazz διατηρεί τη σιλουέτα πολυμορφικού, ενώ ενσωματώνει μια πιο φιλική σχεδιαστική ταυτότητα με μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, διαφορετική γραμμή παραθύρων και περισσότερες καμπύλες σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν για πρώτη φορά οριζόντια διάταξη ενώ η πόρτα του χώρου αποσκευών διατηρεί το χαμηλό κατώφλι. Η έκδοση Crosstar ξεχωρίζει χάρη στα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τη νέα γρίλια και τις μπάρες οροφής που της χαρίζουν μια πιο περιπετειώδη εμφάνιση τύπου crossover.

Στην ευρύχωρη καμπίνα βρίσκουμε πρακτικά καθίσματα Magic Seats, χώρο αποσκευών μεταξύ 298 -1203 λίτρων και προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με όλες τις επιλογές συνδεσιμότητας και προσωπικό βοηθό Honda Personal Assistant με αναγνώριση φωνητικών εντολών.

Honda Jazz

Η Honda έδωσε μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια με αυξημένη ακαμψία, νέα δομή του εμπρός μέρους που απορροφά καλύτερα την ενέργεια σε περίπτωση σύγκρουσης, δέκα αερόσακους μεταξύ των οποίων ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος αλλά και το πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Honda Sensing που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό (Collision Mitigation Braking System με νυχτερινή λειτουργία, Adaptive Cruise Control, Lane Keep Assist System, Road Departure Mitigation System, Blind Spot Information, Cross Traffic Monitor, Intelligent Speed Limiter, Auto High-Beam Headlights και Traffic Sign Recognition).

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, οι λιανικές τιμές του Jazz e:HEV στην Ελλάδα έχουν συγκρατηθεί με αποτέλεσμα να κυμαίνονται σε κατώτερα επίπεδα από τις τιμές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.

[Πηγή: Honda]

node/39397

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Δείτε πόσο κοστίζει το Renault Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi 115 PS

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi απόδοσης 115 PS στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Sport Edition με τιμή €21.760.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων αποδίδει 115 PS και 260 Nm και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 11,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 189 km/h. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 112 g/km και η μέση κατανάλωση είναι 4,3 lt/100 km. (μετρήσεις NEDC).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 PS

Το μοτέρ συνδυάζεται με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Sport Edition, το οποίο διαθέτει, μεταξύ άλλων: αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φωτεινότητας & βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7'', Pack NAV: Renault R-Link 2 - Σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7'', σύστημα πλοήγησης & ευρωπαϊκή χαρτογράφηση (συμβατό με τα συστήματα Android Auto και Apple Car Play), αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης με cornering function, ζάντες αλουμινίου 17'' κ.α. 

Renault Kadjar

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Kadjar ενισχύονται από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 cm), τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) αλλά και το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip2 που είναι στάνταρ στην έκδοση Sport Edition. Το Extended Grip2 ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα (Road, Uneven Ground & Expert) για κίνηση ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες, ενώ συνδυάζεται με ελαστικά all season και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου Evado

Μάθετε περισσότερα για το  Renault Kadjar 1.5 Blue dCi 115hp Sport Edition στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Renault.

[Πηγή: Renault]