node/37879

Ευρωπαϊκή αγορά: Έκρηξη πωλήσεων τον τελευταίο μήνα του 2019

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι ανά μάρκα- Ποιες αγορές πούλησαν τα περισσότερα αυτοκίνητα.

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη σημείωσαν μια έκρηξη της τάξης του 21% τον τελευταίο μήνα του 2019, ενόψει της ισχύος των νέων σκληρών κανόνων για τις εκπομπές ρύπων αλλά και στις αλλαγές που έρχονται στα προγράμματα παροχής κινήτρων για τους καταναλωτές.

 

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν σε 1,26 εκατομμύρια οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών (ΕΖΕΣ), σύμφωνα με στοιχεία του ACEA.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν τον Δεκέμβριο σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, καθώς αυτοκινητοβιομηχανίες προσπάθησαν να πουλήσουν μοντέλα με υψηλές εκπομπές CO2 πριν από την έναρξη ισχύος νέων κανονισμών της ΕΕ την 1η Ιανουαρίου.

Νικητές και ηττημένοι

Το VW Group, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, είχε έναν καλό Δεκέμβριο με όγκο 21%. Η μάρκα Porsche της ομάδας, η οποία χτυπήθηκε άσχημα στα τέλη του περασμένου έτους από προβλήματα εφοδιασμού, είδε τις πωλήσεις να σημειώνουν άνοδο 63%. Η SΕΑΤ κέρδισε 35%, οι πωλήσεις Audi αυξήθηκαν 31%, αυτές της Skoda αυξήθηκαν 23% και αυτές της  VW αυξήθηκαν κατά 13%.

Ο όμιλος PSA, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, κατέγραψε μειώσεις κατά 2,7%, οι οποίες μειώθηκαν λόγω της απότομης πτώσης των πωλήσεων στην Opel. Οι πωλήσεις Opel μειώθηκαν κατά 35%. Τα υπόλοιπα σήματα της PSA κέρδισαν όγκο με τις πωλήσεις της Peugeot να αυξάνονται κατά 13%, της Citroen κατά 12% και της DS κατά 64%.

Οι πωλήσεις του Ομίλου Renault αυξήθηκαν κατά 23%, με το Renault να αυξάνεται κατά 22% και η Dacia να αυξάνεται κατά 23%.

Οι πωλήσεις της Ford αυξήθηκαν κατά 20%.

Οι πωλήσεις της Fiat Chrysler Group σημείωσαν άνοδο 14%, με αύξηση κατά 25% στις εγγραφές της FΙΑΤ, ενώ οι πωλήσεις Jeep μειώθηκαν κατά 8% και η Alfa Romeo έφτασε μόλις το 1%.

Μεταξύ των ασιατικών σημάτων, οι πωλήσεις της Hyundai αυξήθηκαν 24%, της Nissan 23%, της Toyota 20% και της Kia 9%.Τα γερμανικά premium brands BMW και Mercedes-Benz σημείωσαν άνοδο 21% και 7,9% αντίστοιχα.

Αγορές

Στις πέντε πρώτες αγορές της Ευρώπης, οι ταξινομήσεις του Δεκεμβρίου αυξήθηκαν 28%. Συγκεκριμένα στη Γαλλία, 20% στη Γερμανία, 13% στην Ιταλία, 7% στην Ισπανία και 3,4% στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Μεταξύ των μικρότερων αγορών, οι πωλήσεις στη Σουηδία υπερδιπλασιάστηκαν σε 48.129 από 23.000. Οι πωλήσεις επίσης υπερδιπλασιάστηκαν στις Κάτω Χώρες , φτάνοντας τις 42.436 από 19.842 μονάδες, ενόψει αύξησης στο 8% από το 4% του φορολογικού συντελεστή για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

 

 

node/39099

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Η νέα πρόταση χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Mercedes-Benz ονομάζεται Welcome Tomorrow –γιατί τα καλύτερα είναι μπροστά μας!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Η ελευθερία να πάμε όπου θέλουμε, οι αφορμές να γιορτάσουμε ξανά, η δυνατότητα να ονειρευτούμε, η ευκαιρία να νιώσουμε και πάλι την αίσθηση του ανοιχτού δρόμου… Γι’ αυτό η Mercedes-Benz καλωσορίζει το αύριο με το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow!  

Το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow περιλαμβάνει δύο νέες χρηματοδοτικές προτάσεις που προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες, με στόχο να απαντήσει στο όποιο αίσθημα οικονομικής ανασφάλειας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Η πρώτη πρόταση Drive Now Pay Later εξασφαλίζει άτοκη περίοδο χάριτος 6 μηνών και άνεση προγραμματισμού, αφού προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να αποκτήσει το νέο του αυτοκίνητο σήμερα, με την 1η δόση να πρέπει να πληρωθεί έξι μήνες μετά. Το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει από τις 8 Ιουνίου 2020.

Η δεύτερη πρόταση είναι η FLEXPayment, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλή μηνιαία δόση για τον 1ο χρόνο, ενώ παράλληλα προσφέρει δωρεάν συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης δύο ετών πέραν της διετούς εργοστασιακής, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.

Τα χρηματοδοτικά προγράμματα Welcome Tomorrow αφορούν ιδιώτες, ελευθέρους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ή επικοινωνήστε με έναν πωλητή από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

[Δελτίο Τύπου Mercedes-Benz]

TAGS
node/39098

Nissan All Clear Service: Φροντίδα και οικονομία

Καλοκαιρινή προστασία και φροντίδα για το Nissan σας, με γνώμονα την μέγιστη δική σας ασφάλεια, αλλά και την οικονομία.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan All Clear Service: Φροντίδα και οικονομία

Με κεντρικό σύνθημα «Αυτή η μάσκα σου προσφέρει ασφάλεια», η Nissan θέλει να τονίσει, μέσω του καλοκαιρινού προγράμματος All Clear Service, τη σπουδαιότητα της υγιεινής και της ασφάλειας και στο After Sales Service, αυτή την περίοδο που διανύουμε τη φάση της αποκλιμάκωσης της πανδημίας COVID-19 στη χώρα μας.

Συγκεκριμένα, η Nissan με το πρόγραμμα All Clear Service προσφέρει :
• ΔΩΡΟ τον ΦΠΑ 24% στα Ανταλλακτικά Service
• ΔΩΡΕΑΝ Έλεγχο 24 Σημείων
• ΔΩΡΕΑΝ Οδική Βοήθεια για ένα έτος

Έχοντας ως βασική επιδίωξη τη διατήρηση της εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατό σημείο, με προτεραιότητα την ασφάλειά σας, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. θα συνεχίσει με συνέπεια και υπευθυνότητα να εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας.  

Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για το καλοκαιρινό πρόγραμμα All Clear Service, παρέχονται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Nissan, αλλά και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Nissan

[Δελτίο Τύπου Nissan]

TAGS