node/31872

Έναρξη πωλήσεων για τα Ford KA+ και KA+ Active

Ανακοινώθηκαν οι τιμές και οι εκδόσεις του ανανεωμένου KA+ και του νέου KA+ Active.

Η Ford φρεσκάρισε το μικρότερό της μοντέλο και εμπλούτισε την γκάμα του με μία έκδοση crossover και νέα γκάμα κινητήρων.

Το 5θυρο μίνι της Ford προσφέρεται για πρώτη φορά και ως πετρελαιοκίνητο με τον 4κύλινδρο 1.5 TDCi που αποδίδει 95 ίππους και 21,9 kgm ροπή, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα κινητήρων του μοντέλου. Οι άλλες επιλογές αφορούν τον καινούριο 3κύλινδρο 1.2 Ti-VCT με 70 ή 85 ίππους και 11,6 kgm ή 11,7 kgm αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ford KA+ & KA+ Active 2018 1

Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές που αφορούν τους νέους προφυλακτήρες με διακοσμητικά χρωμίου, τη νέα μάσκα και τα λίγο μεγαλύτερα εμπρός φώτα, το KA+ απέκτησε και έκδοση Active που διαθέτει διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με άβαφα τμήματα και προστατευτικές ποδιές, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους, ράγες οροφής και ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+23 mm σε σχέση με το απλό).

Στα μηχανικά μέρη, συναντάμε αλλαγές που αφορούν την βελτίωση της ηχομόνωσης, ενώ επαναρυθμίστηκε και η ανάρτηση για ακόμα καλύτερη λειτουργία. Μάλιστα, η ρύθμιση της ανάρτησης της έκδοσης Active τείνει προς το πιο μαλακό σε σχέση με την απλή έκδοση, ενώ διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια και μεγαλύτερη εμπρός αντιστρεπτική.

Ford KA+ 2018

Στην καμπίνα βρίσκουμε μια ελαφρώς ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και διαφοροποιημένο πίνακα οργάνων. Ακόμα, ψηλά στην κεντρική κονσόλα συναντάμε το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων SYNC 3 που συνοδεύεται από έγχρωμη οθόνη αφής 6,5”. Η έκδοση Active διαθέτει επιπλέον διαφορετικής σχεδίασης επενδύσεις, νέο τιμόνι και επιπλέον διακοσμητικά στοιχεία.

Η βασική έκδοση κινητήρα βενζίνης συνδυάζεται αποκλειστικά με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Essential, ενώ η ισχυρότερη και η πετρελαιοκίνητη με το πλουσιότερο Ultimate, το ξεχωριστό Black&White και το εκδρομικό Active. Οι τιμές για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις ξεκινούν από τα €11.470 και για την πετρελαιοκίνητη από τα €13.983. Οι αντίστοιχες τιμές για την έκδοση Active είναι €14.309 και €15.791.

Ford KA+ Active 2018 Interior

Τέλος, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford, έτσι και αυτό καλύπτεται από οχτώ χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη.

Έκδοση Τιμή
Essential 1.2 Ti-VCT 70PS € 11.470
Ultimate 1.2 Ti-VCT 85PS € 12.411
Black&White 1.2 Ti-VCT 85PS € 13.221
Active 1.2 Ti-VCT 85PS € 14.309
Ultimate 1.5 TDCi 95PS € 13.983
Black&White 1.5 TDCi 95PS € 14.815
Active 1.5 TDCi 95PS € 15.791

[Πηγή: Ford]

node/40234

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η γκάμα του νέου μικρομεσαίου Audi εμπλουτίζεται με την 4θυρη έκδοση.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου A3 Sedan, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα αμαξωμάτων του νέου της μικρού οικογενειακού.

Αυτή είναι η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γενιές του Audi A3 που αποκτά τετράθυρη παραλλαγή με αμάξωμα τριών όγκων. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο A3 Sedan έχει +4 cm στο μήκος (4,50 μέτρα), +2 cm στο πλάτος (1,82 μέτρα) και +1 cm στο ύψος (1,43 μέτρα) με το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό. Συγκριτικά με το A3 Sportback, το A3 Sedan έχει +15 cm σε μήκος.

Audi A3 Sedan Interior

Σύμφωνα με την Audi, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, με 2 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει σταθερός στα 425 lt (όπως και στην προηγούμενη γενιά).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi A3 Sedan απαρτίζεται για αρχή από τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI των 110 PS (30 TFSI), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7άρι S tronic, καθώς και με τον 4κύλινδρο 1.5 TFSI των 150 PS που συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic. Ακόμα, οι αυτόματες εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V).

Audi A3 Sedan 2020 2

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Basic, Advanced και S Line, με το εύρος τιμής να κυμαίνεται από τις €23.060 μέχρι τις €31.710.

Έκδοση Basic Advanced S Line
30 TFSI €23.060 €23.830 €26.080
30 TFSI S tronic MHEV €26.000 €26.650 €28.600
35 TFSI S tronic MHEV €28.900 €29.620 €31.710

[Πηγή: Audi]

node/40229

ACEA: Το 2020 θα κλείσει με 25% πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πανευρωπαϊκά

Επιτακτική η ανάγκη να δωθούν κίνητρα για να τονωθεί η αγορά αυτοκινήτου, τονίζει ο ACEA.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

ACEA: Το 2020 θα κλείσει με 25% πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πανευρωπαϊκά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αναθεώρησε ριζικά την πρόβλεψή της για το 2020 για ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ σε περίπου -25%, ενόψει της μεγάλης οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία λόγω της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19.

Αυτό σημαίνει ουσιαστικά ότι αναμένεται πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (θα μειωθούν κατά περισσότερο από 3 εκατομμύρια μονάδες, από 12,8 εκατ.το 2019 σε περίπου 9,6 εκατ. μονάδες φέτος.

Μετά τα πρώτα κύματα της κρίσης από τα μέσα Μαρτίου έως τον Μάιο, η αγορά αυτοκινήτων της ΕΕ έχει συρρικνωθεί κατά 41,5% μέχρι στιγμής. Αυτή η κατάσταση αναμένεται να εξισορροπήσει σε κάποιο βαθμό τους επόμενους μήνες ως το τέλος του χρόνου. 

Παρόλα αυτά, όσον αφορά τον όγκο, η πρόβλεψη πωλήσεων αυτοκινήτων για την ΕΕ φέτος αντιπροσωπεύει τον χαμηλότερο αριθμό νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν από το 2013, με τον κλάδο να έχει περάσει έξι συνεχόμενα χρόνια πτώσης μετά την οικονομική κρίση 2008-2009. 

«Η ACEA διατηρεί την ελπίδα ότι αυτό το δραματικό σενάριο μπορεί να μετριαστεί μέσω γρήγορων και ισχυρών μέτρων από την ΕΕ και τις εθνικές κυβερνήσεις», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA Eric-Mark Huitema.

«Δεδομένης της άνευ προηγουμένου κατάρρευσης των πωλήσεων μέχρι σήμερα, απαιτούνται επειγόντως κίνητρα αγοράς σε ολόκληρη την ΕΕ για να δημιουργηθεί η απαιτούμενη ζήτηση για νέα αυτοκίνητα. Προς το συμφέρον της βιομηχανίας μας και της ευρύτερης οικονομίας της ΕΕ, ζητούμε την απαραίτητη πολιτική και οικονομική υποστήριξη - τόσο σε επίπεδο ΕΕ όσο και σε επίπεδο κρατών μελών - προκειμένου να περιοριστεί η ζημία στην παραγωγή και την απασχόληση κατά τους επόμενους μήνες», σημειώνει ο ACEA.