Ελληνική αγορά αυτοκινήτου: Οι πρωταθλητές του 2019

Ανακατατάξεις και στις προτιμήσεις των καταναλωτών – Δείτε τι πούλησε η κάθε μάρκα.

Με άνοδο της τάξης του 10,3% έκλεισε η αγορά στην Ελλάδα το 2019. Συγκεκριμένα τη χρονιά που έφυγε πουλήθηκαν 114.109 καινούργια αυτοκίνητα, έναντι 103.431 του 2018.

Η ανοδική αυτή τάση, που δεν είναι αμελητέα αλλά και της οποίας το τελικό αποτέλεσμα σε απόλυτο αριθμό απέχει πολύ από τις «καλές εποχές», έφερε και ανακατατάξεις σε ό,τι έχει να κάνει με τις μάρκες που πρωταγωνίστησαν.

Η Toyota σταθερά για μια ακόμη φορά τερμάτισε στην πρώτη θέση με 12.581 πωλήσεις. Η ιαπωνική εταιρεία καταφέρνει χρόνια τώρα να κρατά τα σκήπτρα στις προτιμήσεις των Eλλήνων καταναλωτών.

Στη δεύτερη θέση φιγουράρει η Peugeot με 9.827 αυτοκίνητα που από χρόνο σε χρόνο καταρρίπτει τα δικά της ρεκόρ και βαδίζει σε μια πορεία αναγέννησης, βοηθούμενη τόσο από τα πολλά νέα μοντέλα, όσο και από την πολιτική που ακολουθεί στην ελληνική αγορά.

Το άτυπο βάθρο των τριών πρώτων συμπληρώνει η VW έχοντας πουλήσει συνολικά  9.463 αυτοκίνητα.

Πολύ καλό το «πλασάρισμα» της Hyundai στην 4η θέση με 7.921 αυτοκίνητα, αν κρίνει κανείς και από την περιπέτεια που πέρασε η μάρκα μέχρι να ξαναμπεί στην αγορά.

Πέμπτη η Opel με 7.413 αυτοκίνητα και τη δεκάδα συμπληρώνουν οι : FIAT (7.319 αυτοκίνητα), Citroen (6.963 αυτοκίνητα), Suzuki (6.963 αυτοκίνητα), Nissan (6.322 αυτοκίνητα) και Mercedes-Benz (4.524 αυτοκίνητα).

H τελευταία πέραν της 10ης θέσης στη γενική κατάταξη, κατέλαβε και την πρώτη θέση στις premium μάρκες, αφού η Audi βρίσκεται στην 12η θέση με 4.020 αυτοκίνητα και η BMW στην 15η θέση 3.394 αυτοκίνητα.