Η επένδυση της Renault στην Dacia αποδίδει καρπούς

Η επένδυση της Renault στην Dacia αποδίδει καρπούς

Κερδοφόρα αποδεικνύεται η κατασκευή αυτοκινήτων με υψηλή σχέση τιμής προς αξία.

Η επένδυση της Renault στην Dacia συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, όχι μόνο στις εκθέσεις της εταιρείας, αλλά και στον ετήσιο ισολογισμό.

Η χαμηλού προφίλ θυγατρική εταιρεία της Renault πετυχαίνει νέα ρεκόρ πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά το γεγονός ότι συνεχίζει να αναβαθμίζει τα μοντέλα της, η τιμή τους παραμένει ιδιαίτερα προσγειωμένη.

Για παράδειγμα, το περασμένο φθινόπωρο η Dacia παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις τεσσάρων σημαντικών μοντέλων της γκάμας της, συμπεριλαμβανομένου και του δημοφιλούς Sandero, και οι τιμές τους παρέμειναν ουσιαστικά οι ίδιες. Η κίνηση όμως αυτή δεν έχει οικονομικές επιπτώσεις στην εταιρεία, φέρνοντας ρευστό στην μητρική εταιρεία και κάμποσο περιθώριο κέρδους στην ίδια.

Όπως όμως αντιλαμβανόμαστε όλοι, μια εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα στις μικρές κατηγορίες με λογικές τιμές, δεν έχει το περιθώριο κέρδους που έχουν οι κατασκευαστές ακριβών αυτοκινήτων. Στο τέλος όμως της ημέρας, η Dacia προσθέτει κάποια κέρδη στον κορβανά της Renault.

Ένα από τα κλειδιά επιτυχίας της Dacia είναι η ζήτηση που έχουν τα μοντέλα της στο οικονομικά «συνειδητοποιημένο» πελατειακό κοινό της Ευρώπης. Σύμφωνα με την Renault, οι πωλήσεις των Dacia έχουν αυξηθεί κατά 11% (με νέο ρεκόρ 415.010 οχημάτων), την στιγμή που ο πανευρωπαϊκός ρυθμός ανάπτυξης στις πωλήσεις αυτοκινήτων είναι ο μισός (6,5%).

Η πρώτη αγορά της Dacia είναι η γαλλική, με 112.000 αυτοκίνητα, και σύμφωνα με την Renault είναι η δημοφιλέστερη μάρκα σε πωλήσεις που απευθύνονται σε ιδιώτες. Την στιγμή δηλαδή που αρκετοί μεγάλοι κατασκευαστές βασίζονται σε λιγότερο προσοδοφόρους τρόπους για να διατηρήσουν υψηλό όγκο πωλήσεων, η Dacia βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στη φήμη που έχτισε πουλώντας σε ιδιώτες. Μάλιστα, το 80% των πωλήσεων της Dacia αφορά ιδιώτες.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube